Διεύρυνση των ζημιών με ταυτόχρονη μείωση των πωλήσεων παρουσίασε η Frigoglass στο α΄ εξάμηνο του 2015. 

Συγκεκριμένα οι πωλήσεις της εταιρείας διαμορφώθηκαν στο ποσό των 197,672 εκατ. ευρώ, μειωμένες κατά 1,7 σε σύγκριση με το αντίστοιχο εξάμηνο του 2014.

Το ίδιο διάστημα οι καθαρές ζημίες διαμορφώθηκαν σε 3,962 εκατ. ευρώ, έναντι 3,381 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο περισυνό διάστημα, ενώ τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) μειώθηκαν κατά 10,2% σε 20,052 εκατ. ευρώ από 22,337 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο εξάμηνο του 2014.

Στο δεύτερο τρίμηνο του 2015, η Frigoglass παρουσίασε καθαρές ζημίες 94.000 ευρώ, έναντι καθαρών κερδών 22.000 ευρώ το β΄ τρίμηνο του 2014. Οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 1,2% σε 111,212 εκατ. ευρώ, ενώ τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) μειώθηκαν 8,8% σε 11,992 εκατ. ευρώ.

«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε συνέχιση της ανοδικής πορείας των πωλήσεων στους εμφιαλωτές της Coca-Cola, που κατέγραψαν σημαντική αύξηση. Η άνοδος των πωλήσεων οφείλεται κυρίως στο διψήφιο ποσοστό αύξησης στην Ασία και την Αφρική, η οποία αντισταθμίστηκε μερικώς από την υποχώρηση των πωλήσεων στην Ανατολική Ευρώπη», σχολίασε ο Νίκος Μαμουλής, διευθύνων σύμβουλος της Frigoglass.

«Για το υπόλοιπο του έτους, αναμένουμε να συνεχιστούν οι τρέχουσες τάσεις των πωλήσεων, αν και παραμένουμε επιφυλακτικοί δεδομένης της μακροοικονομικής αβεβαιότητας σε ορισμένες από τις βασικές αγορές μας. Θα συνεχίσουμε να μειώνουμε το λειτουργικό κόστος, να βελτιώνουμε τη συνολική μας αποδοτικότητα και να αξιοποιούμε τις ευκαιρίες μακροπρόθεσμης ανάπτυξης παρέχοντας τα πλέον καινοτόμα προϊόντα της αγοράς», πρόσθεσε.