Libra: Αυτό είναι το κρυπτονόμισμα που δημιούργησε το Facebook (pic)

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Libra: Αυτό είναι το κρυπτονόμισμα που δημιούργησε το Facebook (pic)
​​​​​​​Έγιναν τα «αποκαλυπτήρια» του Libra, του κρυπτονομίσματος του Facebook.

Τα φιλόδοξα σχέδιά του να δημιουργήσει ένα νέο ψηφιακό νόμισμα, με στόχο να μεταβάλλει τις ισορροπίες στο διεθνές χρηματοπιστωτικό σύστημα, παρουσίασε το μεσημέρι της Τρίτης η Facebook.

Για τη δημιουργία του νέου ψηφιακού νομίσματος, η Facebook προχώρησε στη σύσταση μιας κοινοπραξίας, της οποίας μάλιστα ηγήθηκε. Το κρυπτονόμισμα θα φέρει την ονομασία «Libra» και αναμένεται να βγει στις αγορές, κατά το πρώτο εξάμηνο του 2020. Στόχος του Libra είναι, με την ίδια ευκολία που κάποιος στέλνει ένα μήνυμα ή μια φωτογραφία, να μπορεί να στέλνει χρήματα οπουδήποτε ανά τον κόσμο, εύκολα και γρήγορα.

Μεταξύ των εταιρειών που σύστησαν την κοινοπραξία περιλαμβάνονται εταιρείες όπως η Visa, η Stripe, η PayPal, η eBay, η Lyft, η Uber και η Spotify, αλλά και οι εξής: Anchorage, Bison Trails, Coinbase, Xapo Holdings.

Το Libra δεν θα ελέγχεται από την Facebook, αλλά από μια μη κερδοσκοπική ένωση, η οποία θα υποστηρίζεται από μια σειρά εταιρειών και οργανισμών. Η μη κερδοσκοπική εταιρεία, η Libra Association, θα έχει έδρα στη Γενεύη της Ελβετίας και πρωταρχικός της στόχος θα είναι να είναι ευρέως προσβάσιμη, σταθερή και ασφαλής.

Ωστόσο, στόχος της Facebook είναι κάποια στιγμή να αποκομίσει κέρδη από αυτή τη νέα προσπάθεια και για το λόγο αυτό, προχώρησε στη σύσταση μιας νέας θυγατρικής εταιρείας, της Calibra. Η εταιρεία αυτή θα λειτουργεί σαν ψηφιακό «πορτοφόλι» και θα έχει στόχο να προωθεί τις συναλλαγές του νέου ψηφιακού νομίσματος, του Libra.

Ωστόσο, όπως επιχειρεί να ξεκαθαρίσει η Facebook, το κρυπτονόμισμα και η εταιρεία που θα βρίσκεται πίσω από αυτό, η Calibra, δεν θα έχουν στόχο τις πλατφόρμες που «τρέχει» η Facebook. «Οι στοχεύσεις είναι διαφορετικές και άρα οι πορείες θα είναι εντελώς ξεχωριστές», αναφέρει, σε ανακοίνωσή της, η εταιρεία.

«Το Internet αλλάζει τους όρους του παιχνιδιού για κάθε τι που μπορεί να ψηφιοποιηθεί, εκτός από τα χρήματα», δηλώνει ο Ντέιβιντ Μάρκους, επικεφαλής της εταιρείας Calibra. «Τα νούμερα μιλούν από μόνα τους. Υπάρχουν 1,7 δισεκατομμύρια άνθρωποι στον πλανήτη που δεν έχουν καλή σχέση με τις διατραπεζικές/χρηματοπιστωτικές συναλλαγές. Σήμερα, ο καθένας, με ένα φθηνό smartphone, μπορεί να έχει πρόσβαση σε κάθε διαθέσιμη πληροφορία στον πλανήτη, εντελώς δωρεάν. Γιατί να μην συμβαίνει το ίδιο και με τα χρήματα;», διερωτάται ο ίδιος.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider