Τα αίτια του «διαζυγίου» Δρανδάκη - Beat

Νίκη Παπάζογλου
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Τα αίτια του «διαζυγίου» Δρανδάκη - Beat
Αποχωρεί από την δημοφιλή εφαρμογή ανεύρεσης ταξί, ο εμπνευστής και ιδρυτής της, Νίκος Δρανδάκης.

Παρελθόν αποτελεί για την δημοφιλή εφαρμογή εύρεσης ταξί, Beat, ο εμπνευστής και ιδρυτής της, Νίκος Δρανδάκης, ο οποίος από την ίδρυσή της κι έπειτα κατείχε τα ηνία της επιχείρισης από τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου.

Η είδηση της λύσης της συνεργασίας των δύο μερών, η οποία κυκλοφόρησε χθες το απόγευμα στους επιχειρηματικούς κύκλους, επιβεβαιώθηκε λίγο αργότερα κι από την ίδια την επιχείρηση με μια λιτή ανακοίνωση.

«Ο Νίκος Δρανδάκης, Διευθύνων Σύμβουλος της Beat και η διοίκηση του ομίλου FREE NOW, μητρικής εταιρείας της Beat, αποφάσισαν να ολοκληρώσουν την επιτυχημένη συνεργασία τους» ανέφερε η σχετική ανακοίνωση εξαίρωντας το στέλεχος για την μέχρι τώρα συμβολή του στην εταιρεία. «Ο Νίκος έχει διαδραματίσει ζωτικό ρόλο δημιουργώντας και κάνοντας το Beat αυτό που είναι σήμερα. Είμαστε ευγνώμονες για την προσήλωσή του στην ανάπτυξη της εταιρείας όλα τα τελευταία χρόνια και του ευχόμαστε κάθε επιτυχία στα μελλοντικά του σχέδια» ήταν η δήλωση του Marc Berg, Διευθύνοντος Συμβούλου της FREE NOW, της κοινοπραξίας της BMW και της Daimler που δημιουργήθηκε το 2019.

Μονομερές το διαζύγιο

Σύμφωνα με πληροφορίες του insider.gr το διαζύγιο ήταν μονομερές, και η απόφαση της αποχώρησης του κ. Δρανδάκη δεν ελήφθη από τα κεντρικά του γερμανικού ομίλου αλλά από τον ιδρυτή της επιτυχημένης εφαρμογή. Αιτία φέρεται να ήταν σημαντικές διαφωνίες σε επίπεδο στρατηγικής οι οποίες γιγαντώθηκαν το τελευταίο διάστημα.

Να υπενθυμίσουμε ότι ο Νίκος Δρανδάκης υπήρξε ο άνθρωπος που συνέλαβε το concept και υλοποίησε την εφαρμογή το 2011 και έκτοτε κατείχε τα ηνία της επιχείρησης. Ο κ. Δρανδάκης μάλιστα, παρέμεινε στο τιμόνι της Beat ακόμα και μετά την εξαγορά της από την Daimler Chrysler έναντι περίπου 40 εκατομμυρίων ευρώ, εξαγορά που αποτέλεσε το μεγαλύτερο exit ελληνικής startup που είχε επιτευχθεί μέχρι τότε.

To τελευταίο διάστημα όμως, και συγκεκριμένα το περασμένο έτος, η Beat απασχόλησε τον Τύπο μετά και τα αρνητικά σχόλια που δέχτηκε από τους χρήστες για τις αλλαγές που υιοθετήθηκαν αιφνιδιαστικά στην πλατφόρμα της (η βασικότερη εξ αυτών ήταν η κατάργηση της δυνατότητας επιλογής οδηγού).

Εν μέσω πανδημίας δε, ήρθε και πάλι στο προσκήνιο λόγω των απολύσεων, της εκ περιτροπής εργασίας και των μειώσεων μισθών που εφαρμόστηκαν σε μεγάλο μέρος του προσωπικού της. Τότε η εταιρεία υπεραμύνθηκε των αποφάσεων της, τονίζοντας ότι απολύσεις πραγματοποιούνται κάθε μήνα σε υπαλλήλους που δεν έχουν καλές επιδόσεις, κάτι που δεν επιβεβαιώθηκε από το συνδικάτο των εργαζομένων της.

Να σημειωθεί ότι η εταιρεία είναι ευρύτερα γνωστή για την ελληνική εφαρμογή ανεύρεσης ταξί, ωστόσο το τελευταίο διάστημα, μετά και την εξαγορά της, έχει αναπτύξει ισχυρή δραστηριότητα σε διάφορα κράτη στην περιοχή της Νοτίου Αμερικής. Μία δραστηριότητα που επλήγη σημαντικά κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Μάλιστα από το 2018 κι έπειτα ο κ. Δρανδάκης δεν ασχολείτο με την λειτουργία της εφαρμογής στη χώρα μας, αλλά με τις αγορές της Λατινικής Αμερικής.

Ποιος αναλαμβάνει το τιμόνι της Beat

Όσο για το ποιος θα αναλάβει το τιμόνι της Beat, προσωρινά τη θέση του Νίκου Δρανδάκη θα πάρει ο Paul Onnen, Διευθυντής Τεχνολογίας της εταιρείας, ο οποίος χαίρει και της πλήρους υποστήριξης της διοίκησης και των μετόχων του FREE NOW Group.

Σημειωτέον ότι κ. Onnen, o οποίος διαθέτει πάνω από 30 χρόνια εμπειρίας σε μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας, όπως Google, Amazon και άλλες, ανέλαβε Διευθυντής Τεχνολογίας στη Beat μόλις τον Ιούνιο. Βάση του δε είναι το Άμστερνταμ, όπου και στεγάζεται το tech hub της Beat.

Διαβάστε επίσης:

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider