Τρακάκης: Γιατί η Endless EC ενισχύει την εταιρική της διακυβέρνηση – Τα νέα πρόσωπα και η συμβολή τους

Μαρίνα Φούντα
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Τρακάκης: Γιατί η Endless EC ενισχύει την εταιρική της διακυβέρνηση – Τα νέα πρόσωπα και η συμβολή τους
(Τι δηλώνει στο insider.gr o Διευθύνων Σύμβουλος μιας από τις μεγαλύτερες βιομηχανίες χαρτικών στην Ελλάδα για την προσθήκη τριών νέων προσώπων στο ΔΣ. Ποιοι είναι και ποια θα είναι η συμβολή τους στους σχεδιασμούς της επόμενης μέρας.

«Εμείς δίνουμε πολύ μεγάλη βάση στην εταιρική διακυβέρνηση. Αυτός είναι ο λόγος που αποφασίσαμε να εντάξουμε στην οικογένεια της Endless EC ανθρώπους αναγνωρισμένης αξίας που θα μας παρέχουν τις απαραίτητες συμβουλευτικές υπηρεσίες με στόχο την περαιτέρω εξέλιξη της εταιρείας».

Με αυτό τον τρόπο σχολιάζει, μιλώντας στο insider.gr, ο Γιώργος Τρακάκης, Διευθύνων Σύμβουλος μιας από τις μεγαλύτερες βιομηχανίες χαρτικών και απορρυπαντικών της Ελλάδας, την προσθήκη τριών έμπειρων προσώπων στο Διοικητικό της Συμβούλιο, παρουσιάζοντας το νέο πλάνο εταιρικής διακυβέρνησης της Endless EC.

Τα έμπειρα αλλά και γνώριμα στελέχη

Στο πλαίσιο αυτό, το Διοικητικό Συμβούλιο ενισχύεται με τη συμμετοχή του πρώην καθηγητή Management της ΑΣΟΕ, Δημητρίου Μπουραντά, ο οποίος αναλαμβάνει χρέη προέδρου στην εταιρεία, θέση την οποία κατείχε μέχρι πρότινος η Ευθυμία Χριστοπούλου.

«Η πολύχρονη εμπειρία του κ. Μπουραντά είναι πολύτιμη για εμάς που είμαστε νέοι», εξηγεί ο 38χρονος Γιώργος Τρακάκης που μαζί με τον έτερο Διευθύνοντα Σύμβουλο, τον 36χρονο Θανάση Χριστόπουλο, έχουν αναλάβει το τιμόνι της διοίκησης, εκπροσωπώντας τη δεύτερη γενιά της επιχείρησης.

Ο κ. Μπουραντάς είναι καθηγητής του Management, ενώ διαθέτει πολύχρονη επαγγελματική εμπειρία έχοντας εργαστεί ως στέλεχος, σύμβουλος και εκπαιδευτής για ελληνικούς και διεθνείς Οργανισμούς, καθώς και για μεγάλο αριθμό ελληνικών και πολυεθνικών επιχειρήσεων.

Παράλληλα στο Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρείας εισέρχονται ως μη εκτελεστικά μέλη, η Ελένη Ζενάκου και ο Λεωνίδας Βρεττάκος, γνωστός στον κλάδο του λιανεμπορίου από τη θητεία του στο τιμόνι της ΑΒ Βασιλόπουλος. Συγκεκριμένα, ο κ. Βρεττάκος είναι πρόεδρος στις Ελληνικές Αλυκές, ενώ εργάστηκε στον κλάδο του Retail και των Πωλήσεων από το 1990 στους τομείς της Στρατηγικής, του Marketing και της Επιχειρησιακής Ανάπτυξης για την Ελλάδα αλλά και τις αγορές της Σερβίας, Βοσνίας-Ερζεγοβίνης, Μαυροβουνίου και Βουλγαρίας. Από το 2013 έως το 2018 διατέλεσε Διευθύνων Σύμβουλος στην ΑΒ Βασιλόπουλος.

«Η εμπειρία του κ. Βρεττάκου στις πωλήσεις είναι πολύ σημαντική για εμάς», παραδέχεται ο κ. Τρακάκης. Η επιλογή του κ. Βρεττάκου κρίνεται, μάλιστα, καθοριστικής σημασίας, αν αναλογιστεί κανείς πως ο μισός περίπου τζίρος της Endless EC προέρχεται από τα σούπερ μάρκετ.

Με τη σειρά της η Ελένη Ζενάκου διαθέτει πολυετή πείρα σε θέματα Δημόσιας Διοίκησης, Οργάνωσης και Ελέγχου, ενώ είναι και πιστοποιημένη εσωτερική ελεγκτής. Είναι πτυχιούχος του τμήματος Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων με ειδίκευση στη Λογιστική και Ελεγκτική.

Το νέο Διοικητικό Συμβούλιο

Σε συνέχεια των προσθηκών αυτών, το νέο ΔΣ διαμορφώνεται ως εξής:

- Μπουραντάς Δημήτριος, Πρόεδρος

- Χριστοπούλου Ευθυμία, Αντιπρόεδρος

- Τρακάκης Γεώργιος, Διευθύνων Σύμβουλος

- Χριστόπουλος Αθανάσιος. Διευθύνων Σύμβουλος

- Τρακάκης Χρήστος, Μέλος

- Χριστόπουλος Νικόλαος, Μέλος

- Τρακάκης Ιωάννης, Μέλος

- Ζενάκου Ελένη, Μέλος

- Βρεττάκος Λεωνίδας, Μέλος

Νέο τμήμα εσωτερικού ελέγχου

Με τις αλλαγές να μην σταματούν εδώ, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι προχωρά και στην αναδιάρθρωση των εσωτερικών της λειτουργιών, με τον ορισμό τμήματος εσωτερικού ελέγχου και αξιολόγησης των λειτουργιών της, σε όλα τα επίπεδα, καθώς και του οργανογράμματος του τμήματος πωλήσεων. Ο εσωτερικός έλεγχος αποτελεί μια ανεξάρτητη, αντικειμενική, διαβεβαιωτική και συμβουλευτική δραστηριότητα με σκοπό τη βελτίωση των εταιρικών λειτουργιών. Τμήμα της Διεύθυνσης Πωλήσεων, παράλληλα με τα καθήκοντά της ως Διευθύντρια Marketing, αναλαμβάνει η Εύη Οικονόμου που προάγεται σε Head of Marketing & Modern Trade.

Ήταν τον περασμένο Δεκέμβριο όταν η Ευρωχαρτική - η εταιρεία που πριν από μερικά χρόνια σύστησε σχεδόν σε κάθε νοικοκυριό τα προϊόντα endless, με σήμα κατατεθέν τον κύκνο - μετονομάστηκε σε Endless EC, δίνοντας ακόμη μεγαλύτερη αξία στο brand που την ανέδειξε, με τους ανθρώπους της να εργάζονται σκληρά για την κατάκτηση ηγετικής θέσης στον τομέα επεξεργασίας προϊόντων χάρτου «Tissue», παραγωγής υγρών απορρυπαντικών καθώς και εμπορίας ειδών προσωπικής υγιεινής και συναφών ειδών.

Η διοίκηση της εταιρείας δεν έχει αποκλείσει την είσοδό της στο Χρηματιστήριο Αθηνών, με τον κ. Τρακάκη να δηλώνει – τον περασμένο Δεκέμβριο – πως «είναι ένα από τα πολλά ενδεχόμενα που εξετάζουμε, χωρίς ωστόσο να έχει ληφθεί οριστική απόφαση». Την ίδια στιγμή, οι ιδιαίτερες συνθήκες που επικρατούν στην αγορά, λόγω του εκρηκτικού «κοκτέιλ» που δημιουργούν οι αναταράξεις στην εφοδιαστική αλυσίδα, η πανδημική κρίση και η εκτόξευση του κόστους ενέργειας και των πρώτων υλών, αποτελούν μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία να ξεκαθαρίσει το τοπίο στο ελληνικό επιχειρείν. «Όλα πωλούνται και όλα αγοράζονται», σχολίαζε προ διμήνου ο κ. Τρακάκης, ερωτηθείς εάν η εταιρεία σκοπεύει να προβεί σε ενδεχόμενη εξαγορά κάποιας μικρότερης βιοτεχνίας προϊόντων χάρτου. «Είμαστε πάντα ανοιχτοί σε συζητήσεις», τόνιζε.

Παρά το γεγονός ότι τα χαρτικά είναι ένα δύσκολο είδος για εξαγωγές, λόγω του μεγάλου όγκου του – και παρά το γεγονός ότι είναι εξαιρετικά φθηνό προϊόν – η εταιρεία έχει κατορθώσει να αυξήσει την εξωστρέφειά της, με τις εξαγωγές της σήμερα να φτάνουν στο 5% του συνολικού της τζίρου. Έχοντας ήδη δημιουργήσει ένα σημαντικό δίκτυο πελατών σε όλη την Ελλάδα, κατόρθωσε να δραστηριοποιηθεί και εκτός συνόρων, πραγματοποιώντας εξαγωγές στην Κύπρο, τα Βαλκάνια, την Τουρκία, ακόμη και στη μακρινή Αυστραλία.

Πέραν της γνωστής σειράς προϊόντων Endless, η εταιρεία αναπτύσσει και παράγει προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας (private label) καλύπτοντας τις ανάγκες πελατών που επιθυμούν να προωθήσουν προϊόντα με τη δική τους επωνυμία στην εκάστοτε αγορά όπου και δραστηριοποιούνται.

Η εταιρεία έχει τη δυνατότητα να προτείνει και να δημιουργήσει προϊόντα σε χαρτικά και απορρυπαντικά ανάλογα με τις απαιτήσεις των πελατών της, σε Ελλάδα και εξωτερικό.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Η Ευρωχαρτική μετονομάζεται σε Endless EC, περνά σε νέα εποχή – Δεν αποκλείει την είσοδό της στο ΧΑ

gazzetta
gazzetta reader insider insider