Στην ανάκαμψη της οικονομίας, μετά το τέλος της κρίσης που έχει προκαλέσει η πανδημία του κορονοϊού, «επενδύει» ο πλουσιότερος άνθρωπος της Ευρώπης, Μπερνάρ Αρνό.

Μάλιστα, σύμφωνα με το Bloomberg, ο 71χρονος δισεκατομμυριούχος μέτοχος πλειοψηφίας του ομίλου πολυτελών προϊόντων LVMH, από την πρώτη στιγμή άρχισε να σχεδιάζει την επαναφορά της κερδοφορίας του ομίλου, ενώ παράλληλα προχωρά και σε μία σειρά επενδύσεων, καθώς η κρίση προσφέρει και... ευκαιρίες. 

Όπως αναφέρει το δημοσίευμα, η «Αρμάτα» των 70 brand που περιλαμβάνει ο όμιλος LVMH - είδη πολυτελείας στην πλειοψηφία τους - έχει δεχθεί ισχυρό πλήγμα από την κρίση του κορονοϊού, με τη μετοχή να καταγράφει πτώση 19% από την αρχή του 2020 και την προσωπική περιουσία του Αρνό να μειώνεται κατά 30 δισ. δολάρια. Μάλιστα, σύμφωνα με το Bloomberg Billionaires Index, από τις αρχές του 2020, ο Αρνό κατέγραψε τις μεγαλύτερες ατομικές οικονομικές απώλειες από οποιονδήποτε άλλο δισεκατομμυριούχο στον κόσμο!

«Χτίζει» τα μελλοντικά κέρδη

Παρά τις απώλειες όμως, η μετοχή της LVMH έχει καταγράψει καλύτερη πορεία σε σχέση με τους ανταγωνιστές του, με την Kering να έχει σημειώσει απώλειες 25% και την Richemont να σημειώνει πτώση 30%.

Όμως ο Αρνό δεν φαίνεται διατεθειμένος να «μετρήσει» απώλειες, καθώς συνεχίζει με το πλάνο ανάπτυξης της εταιρείας. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το Bloomberg, η LVMH σκοπεύει να συνεχίσει με το σχέδιο να ανοίξει ξανά το εμπορικό κέντρο Samaritaine στο Παρίσι, ως ένα «κέντρο» duty-free αγορών, παρά το αβέβαιο μέλλον του τουρισμού. Ήδη, οι εργασίες έχουν επανέλθει σε κανονικούς ρυθμούς και το πλάνο είναι να ανοίξει τον ερχόμενο Φεβρουάριο. Παράλληλα, συνεχίζονται κανονικά οι εργασίες ανακαίνισης στο ιστορικό - πρώτο - κατάστημα Christian Dior στην Avenue Montaigne στο Παρίσι, το οποίο θα τριπλασιαστεί σχεδόν σε μέγεθος.

Στα «άμεσα» σχέδια είναι και η δημιουργία ενός νέου Cheval Blanc πολυτελούς ξενοδοχείου, στο Λος Άντζελες. 

Το πρώτο «τεστ» επαναφοράς

Η Δευτέρα 11/5 θα αποτελέσει το πρώτο «τεστ» για τον LVMH για την επαναφορά στην «κανονικότητα», καθώς η Γαλλία θα «ανοίξει» τις επιχειρήσεις της. Καταστήματα όπως Sephora, Dior, Louis Vuitton και το εμπορικό κέντρο Bon Marche θα ανοίξουν τις πόρτες τους για το κοινό, με αυστηρά μέτρα προστασίας και προσφέροντας δυνατότητες όπως το click-and-collect.