«Γροθιά» στον εθισμό από την ΕΕΕΠ – Η «δυνατή» συνεργασία με την GamCare

Viber Whatsapp Μοιράσου το
«Γροθιά» στον εθισμό από την ΕΕΕΠ – Η «δυνατή» συνεργασία με την GamCare
Συνεργασία με σκοπό την ανταλλαγή τεχνογνωσίας και την μείωση των αρνητικών κοινωνικών επιπτώσεων των τυχερών παιχνιδιών μέσω της εκπαίδευσης αναπτύσσει η Επιτροπή Εποπτείας και Ελέγχου Παιγνίων με την GamCare, έναν βρετανικό φορέα που βοηθά άτομα με εθισμό στα παίγνια.

Συνεργασία με σκοπό την ανταλλαγή τεχνογνωσίας και την μείωση των αρνητικών κοινωνικών επιπτώσεων των τυχερών παιχνιδιών μέσω της εκπαίδευσης αναπτύσσει η Επιτροπή Εποπτείας και Ελέγχου Παιγνίων με την GamCare, έναν βρετανικό φορέα που βοηθά άτομα με εθισμό στα παίγνια. Μέσω της δημιουργίας προτύπων υπεύθυνου παιχνιδιού και επικαιροποίησης των ήδη υπαρχόντων δεικτών επιμέτρησης των κοινωνικών επιπτώσεων, η ΕΕΕΠ θα χρησιμοποιήσει την τεράστια εμπειρία του βρετανικού φορέα που αποτελεί έναν από τους πιο ισχυρούς στην διεθνή κοινότητα.

Η GamCare προσφέρει υποστήριξη για βλάβες στα τυχερά παιχνίδια μέσω γραμμής βοήθειας 24 ώρες την ημέρα, επτά ημέρες την εβδομάδα μέσα από μια σειρά πληροφοριών, συμβουλών και υποστήριξης σε άτομα που επηρεάζονται από τα τυχερά παιχνίδια. Υπάρχουν επίσης πρακτικά εργαλεία και πόροι διαθέσιμοι για να βοηθήσουν όσους έχουν εθιστεί. Παράλληλα, το GamCare Forum είναι ένας διαδικτυακός πίνακας μηνυμάτων διαθέσιμος 24 ώρες το 24ωρο, παρέχοντας έναν ασφαλή χώρο για να εξερευνήσει κάποιος παίκτης τυχερών παιγνίων την κατάστασή του.

Το προφίλ του ισχυρού συνεργάτη

Πρόκειται για ένα εργαλείο κατά του εθισμού που δίνει την δυνατότητα επικοινωνίας αλλά και πληροφορίες για τους τρόπους με τους οποίους μπορεί κάποιος να αντιμετωπίσει το χρέος και άλλες οικονομικές δυσκολίες που σχετίζονται με τα τυχερά παιχνίδια. Περιλαμβάνει ακόμα και Βιβλία εργασίας με άσκηση σχεδιασμένη για να βοηθήσει να αλλάξει η σχέση του παίκτη με τα τυχερά παιχνίδια, στο δικό του χώρο αλλά και δυνατότητα αυτοαξιολόγησης μέσα από ένα γρήγορο κουίζ για να υπολογίσει κάποιος τον αντίκτυπο που έχει ο τζόγος στη ζωή του.

Δίνει επίσης πληροφορίες για το λογισμικό αποκλεισμού για τις συσκευές των παικτών που μπορεί να βοηθήσει να διαχειριστεί ο παίκτης τις παρορμήσεις αποκλείοντας ιστότοπους τζόγου στο διαδίκτυο αλλά και πληροφορίες σχετικά με τον αποκλεισμό από τον τζόγο αυτοπροσώπως ή σε ιστότοπους και εφαρμογές.

Η GamCare είναι μέρος του Βρετανικού Εθνικού Δικτύου Υποστήριξης Τυχερών Παιχνιδιών. Το National Gambling Support Network, παλαιότερα γνωστό ως «The National Gambling Treatment Service», είναι μια ομάδα οργανισμών σε όλη τη Μεγάλη Βρετανία που παρέχουν δωρεάν, εμπιστευτική και εξατομικευμένη υποστήριξη σε οποιονδήποτε βιώνει βλάβη από τα τυχερά παιχνίδια, καθώς και σε όσους επηρεάζονται από τα τυχερά παιχνίδια κάποιου άλλου.

Η GamCare προσφέρει:

  • Ατομική πρόσωπο με πρόσωπο, διαδικτυακή και τηλεφωνική θεραπευτική υποστήριξη και θεραπεία για άτομα που βλάπτονται από τυχερά παιχνίδια, καθώς και για την οικογένεια και τους φίλους που επηρεάζονται από τα τυχερά παιχνίδια σε πέντε περιοχές: South East, East Midlands, Λονδίνο, Σκωτία και Yorkshire Humber.
  • Online θεραπεία που υποστηρίζεται από τακτική επαφή με έναν θεραπευτή, η οποία μπορεί να προσεγγιστεί σε χρόνο και τόπο βολικό για τον πελάτη κατά τη διάρκεια οκτώ εβδομάδων.
  • Ομαδικά μαθήματα ανάκτησης τυχερών παιχνιδιών που παραδίδονται πρόσωπο με πρόσωπο ή διαδικτυακά για έξι έως οκτώ εβδομάδες.
  • Λειτουργία της Εθνικής Γραμμής Βοήθειας για τα Τυχερά Παιχνίδια που μπορεί να παρέχει σύντομες παρεμβάσεις και να κάνει παραπομπές σε επιλογές υπηρεσιών υποστήριξης σε όλο το δίκτυο.

Η υπηρεσία είναι διαθέσιμο για ενήλικες που επηρεάζονται από τυχερά παιχνίδια σε όλη την Αγγλία, τη Σκωτία και την Ουαλία ενώ παρέχουν και ειδική υποστήριξη σε νέους κάτω των 18 ετών σε ολόκληρο το Ηνωμένο Βασίλειο, συμπεριλαμβανομένης της Βόρειας Ιρλανδίας. Αξιοσημείωτο είναι ότι η Εθνική μας Γραμμή Βοήθειας της Βρετανίας για τα Τυχερά Παιχνίδια έλαβε περισσότερες κλήσεις και διαδικτυακές συνομιλίες πέρυσι από οποιοδήποτε προηγούμενο έτος που έχει καταγραφεί, καθώς περισσότεροι άνθρωποι εμφανίζονται για να αναζητήσουν υποστήριξη για τα τυχερά παιχνίδια τους.

Το 2023, πραγματοποιήθηκαν 52.370 κλήσεις και διαδικτυακές συνομιλίες στη Γραμμή Βοήθειας, αύξηση 24% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, με τον Αύγουστο του 2023 να είναι ο πιο πολυσύχναστος μήνας που έχει καταγραφεί για τη Γραμμή Βοήθειας. Ο Δεκέμβριος σημείωσε επίσης αύξηση 39% σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα του προηγούμενου έτους, την πιο πολυσύχναστη περίοδο των Χριστουγέννων που έχει καταγραφεί ποτέ.

Οι σύμβουλοι στη γραμμή βοήθειας σημείωσαν αύξηση των κλήσεων από άτομα που ανησυχούσαν για τα τυχερά παιχνίδια κάποιου άλλου καθ 'όλη τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου, καθώς και από πολλούς καλούντες που δήλωσαν ότι δυσκολεύτηκαν να παρακολουθήσουν τηλεόραση με τις οικογένειές τους λόγω του όγκου των διαφημίσεων τυχερών παιχνιδιών.

Τα βασικά ευρήματα από τη γραμμή βοήθειας και τις υπηρεσίες θεραπείας της GamCare τον τελευταίο χρόνο δείχνουν:

  1. Οι κλήσεις και οι διαδικτυακές συνομιλίες προς την Εθνική Γραμμή Βοήθειας για τα Τυχερά Παιχνίδια έφτασαν τις 44.049 – από 42.070 – και τον υψηλότερο όγκο που έχει καταγραφεί από την έναρξη λειτουργίας της υπηρεσίας. Πρόκειται για αύξηση 4,7% σε σχέση με το 2021/22.
  2. 9.009 άτομα παρακολούθησαν δομημένες θεραπευτικές συνεδρίες ή EBIs (Extended Brief Interventions), με 38.456 συνεδρίες θεραπείας να πραγματοποιούνται συνολικά.
  3. Η πλειοψηφία των ατόμων που υποβλήθηκαν σε θεραπεία αναφέρθηκαν ως λευκοί (86%), ενώ το 7% αναφέρθηκε ως Ασιάτες και Ασιάτες Βρετανοί, μια μικρή αύξηση σε σχέση με το προηγούμενο έτος.
  4. 7 στα 10 άτομα που επικοινωνούν με την Εθνική Γραμμή Βοήθειας για τα Τυχερά Παιχνίδια προσδιορίζονται ως άνδρες (68%), ενώ το 30% προσδιορίζονται ως γυναίκες. Το 2% προσδιορίζεται ως «τρανσέξουαλ ή άλλο φύλο».
  5. Σχεδόν 9 στους 10 (87%) που χρησιμοποιούν υπηρεσίες θεραπείας το έκαναν για δικό τους τζόγο, με το 13% να έχει πρόσβαση σε υπηρεσίες λόγω τζόγου κάποιου άλλου.
  6. Από εκείνους που ανέφεραν ότι ο τζόγος τους είχε επηρεάσει, ο πιο συνηθισμένος αντίκτυπος ήταν το άγχος / στρες (80%), ακολουθούμενο από οικονομικές δυσκολίες (72%), κατάθλιψη / χαμηλή διάθεση (62%) και δυσκολίες οικογένειας / σχέσης (54%).

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

ΕΕΕΠ: «Στηρίζει»  τους εντατικούς ελέγχους στην αγορά παιγνίων από τα ειδικά Κλιμάκια 

ΕΕΕΠ: Αναζητά τρόπους  χρηματοδότησης για το νέο κτίριο στην οδό Βουλής 

ΕΕΕΠ: Σχέδιο για δύο είδη αδειών στα απλού τύπου καζίνο

gazzetta
gazzetta reader insider insider