Τεχνολογία
20-09-2021 | 14:20

Ακόμα 180 εκατ. δολάρια «σήκωσε» η Blueground στο νέο γύρο χρηματοδότησης

Νίκη Παπάζογλου
Μοιράσου το
alex xatzieleftheriou
live updates: Ανανεώθηκε πριν

Με 180 εκατ. δολάρια έκλεισε ο νέος γύρος χρηματοδότησης (C) για την Blueground με επενδυτικές εταιρείες αλλά και την Silicon Valley Bank να στηρίζουν την startup που συγκαταλέγεται στις ταχύτερα αναπτυσσόμενες στον χώρο του real estate και της τεχνολογίας (prop-tech).

Ειδικότερα όπως ανακοινώθηκε η Blueground, η οποία ξεκίνησε από λίγα διαμερίσματα στην Αθήνα και πλέον έχει διεθνή παρουσία σε Η.Π.Α., Μ. Βρετανία, Γαλλία, Αυστρία, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και Τουρκία, συγκέντρωσε140 εκατομμύρια δολάρια από τις επενδυτικές εταιρείες WestCap (που ηγήθηκε του γύρου), Geolo Capital, Prime Ventures, και VentureFriends, και επιπλέον 40 εκατομμύρια δολάρια ως δανειακή χρηματοδότηση από την Silicon Valley Bank.

Πλέον η χρηματοδότηση της εταιρείας ανέρχεται αθροιστικά στα 258 εκατομμύρια δολάρια από την ίδρυσή της το 2013 - το υψηλότερο ποσό χρηματοδότησης που έχει συγκεντρώσει μέχρι σήμερα ελληνική start-up.

«Ιδρύσαμε την Blueground με όραμα να προσφέρουμε στους επισκέπτες μας ένα σπίτι σε κάθε μεγάλη πόλη, προσφέροντας τους την ευελιξία και την άνεση που χρειάζονται για να εξερευνήσουν τον κόσμο», δήλωσε ο Αλέξανδρος Χατζηελευθερίου, Διευθύνων Σύμβουλος και συνιδρυτής της Blueground. «Η εμπιστοσύνη των επενδυτών μας, μας δίνει ακόμα περισσότερες δυνατότητες να συνεχίσουμε να κάνουμε αυτό το όραμα πραγματικότητα και να συνεχίσουμε να ανταποκρινόμαστε στις αυξημένες απαιτήσεις των ανθρώπων για μεγαλύτερη ευελιξία. Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που ο νέος κύκλος χρηματοδότησης σημαίνει ότι μπορούμε να δημιουργήσουμε νέες θέσεις εργασίας και να καλωσορίσουμε στην ομάδα μας νέα μέλη παγκοσμίως».

Να θυμίσουμε ότι η εταιρεία η οποία βάσιζε το μοντέλο της στον επαγγελματικό τουρισμό, κατά τη διάρκεια των δύσκολων ημερών του 2020, προχώρησε σε αναδιοργάνωση και εξορθολογισμό των δραστηριοτήτων της. Με τον τρόπο αυτό διατήρησε την πληρότητα των μονάδων της στο 92%, εξασφαλίζοντας ταμειακές ροές για τους ιδιοκτήτες, και αποδίδοντας επιχειρηματικά εν μέσω δυσχερών συνθηκών. Να θυμίσουμε ότι εν μέσω πανδημικής κρίσης η εταιρεία εισήγαγε το Blueground Nomads. Πρόκειται για ένα νέο μοντέλο εργασίας, πρωτοποριακό και ευέλικτο, το οποίο έδινε την δυνατότητα στους εργαζόμενούς της να επιλέξουν από που θέλουν να εργαστούν ενώ σύναψε συνεργασία και με την εταιρεία Welcome Pickups για συγκεκριμένες χώρες.

Με τη σταδιακή χαλάρωση στον περιορισμό των μετακινήσεων και την επακόλουθη αύξηση στη ζήτηση για επιλογές ευέλικτης διαβίωσης, η Blueground επανήλθε σε φάση ταχείας ανάπτυξης και έχει πλέον εδραιωθεί ως ο παγκόσμιος ηγέτης στις μηνιαίες έως ετήσιες ενοικιάσεις.

Για την τρέχουσα χρονιά ο παγκόσμιος κύκλος εργασιών της εταιρείας εκτιμάται ότι θα φτάσει τα 140 εκατομμύρια δολάρια και το 2022 σε 240 εκατομμύρια δολάρια.

Η ταχεία ανάπτυξη της ελληνικής start-up και αυτός ο νέος κύκλος χρηματοδότησης σηματοδοτούν επίσης την περαιτέρω αύξηση του εργατικού δυναμικού της εταιρείας, καθώς και την πρόθεση της Blueground να δημιουργήσει νέες θέσεις εργασίας στην Ελλάδα. Παρά τις αναστολές και περικοπές στις οποίες προχώρησε αρχής γενομένης της υγειονομικής κρίσης, η εταιρεία σκοπεύει να προσλάβει, όπως ανακοίνωσε, 300 νέα άτομα μέσα στους επόμενους 12 μήνες, οι μισοί εκ των οποίων θα έχουν ως βάση την Ελλάδα. Στην Ελλάδα σήμερα εργάζονται 200 άτομα και περισσότερα από 450 διεθνώς.

«Η Blueground έχει διαφοροποιηθεί με όλους τους σωστούς τρόπους  - εξαιρετική οικονομική επίδοση σε ώριμες αγορές, ιδιαίτερη ανθεκτικότητα που προστάτευσε την επιχείρηση από την αστάθεια, κορυφαίο επίπεδο εξυπηρέτησης πελατών και, το σημαντικότερο, ένα μοντέλο πειθαρχημένης ανάπτυξης που οδηγεί σε ισχυρή εξωστρέφεια», δήλωσε ο Charlie Young, Partner της WestCap και μέλος του ΔΣ της Blueground. «Για την επιτυχία που έχει σημειωθεί μέχρι σήμερα, ο Αλέξανδρος και η ομάδα του έχουν κάνει μόνο την αρχή».

Σχολιάζοντας την ανακοίνωση, ο Απόστολος Αποστολάκης, Partner της VentureFriends και μέλος του ΔΣ της Blueground, δήλωσε «Η Blueground αντιλήφθηκε πολύ νωρίς ένα σημαντικό κενό στην παροχή ποιοτικής και ευέλικτης διαμονής, και οι αλλαγές στον τρόπο που ζούμε και εργαζόμαστε δημιουργούν μεγαλύτερη ανάγκη για την πρόταση της. Έχοντας αποδείξει τη δυνατότητα εξέλιξης και προσαρμογής, και με άνετη πλέον πρόσβαση σε χρηματοδότηση, η Blueground έχει πετύχει το στόχο της να είναι ο παγκόσμιος ηγέτης στο χώρο με τεράστιο περιθώριο ανάπτυξης».

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Βιωσιμότητα: Τι ελέγχουν οι επενδυτές όταν επενδύουν σε startups

Blueground Nomads: ευέλικτες μορφές εργασίας από οπουδήποτε στον κόσμο

Έρευνα Blueground: Το μέλλον της εργασίας είναι υβριδικό