Balenciaga: Tο πρώτο brand πολυτελείας που εγκαταλείπει το Twitter μετά την εξαγορά του από τον Έλον Μασκ

Ένας από τους μεγαλύτερους οίκους μόδας του πλανήτη αποφάσισε να αποσυνδεθεί από το Twitter. Η Balenciaga διέγραψε τον λογαριασμό της με σχεδόν 1 εκατομμύριο ακόλουθους, συμμετέχοντας στο μαζικό κύμα εξόδου από την πλατφόρμα έπειτα από την απόκτησή της από τον Έλον Μασκ.
Balenciaga: Tο πρώτο brand πολυτελείας που εγκαταλείπει το Twitter μετά την εξαγορά του από τον Έλον Μασκ

Από τότε που ο πλουσιότερος άνθρωπος του κόσμου, Έλον Μασκ, ολοκλήρωσε την εξαγορά του Twitter αντί 44 δισ. δολαρίων, στην εταιρεία έχει επικρατήσει χάος. Ενώ πολλά brands έχουν παγώσει τις διαφημιστικές τους δαπάνες στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, η Balenciaga είναι η πρώτη φίρμα πολυτελείας που κατευθύνεται πλήρως προς την έξοδο.

Διαβάστε ακόμα: Balenciaga - Η νέα τσάντα 1.800 δολαρίων του διάσημου οίκου μόδας μοιάζει με μια σακούλα πατατάκια Lay's

Η βασιλεία του Μασκ ξεκίνησε με μαζικές απολύσεις, συμπεριλαμβανομένων των εργολάβων που είναι υπεύθυνοι για την εποπτεία του περιεχομένου, με αποτέλεσμα οι ανάρμοστες λέξεις και εκφράσεις στην πλατφόρμα να αυξηθούν κατά πάνω από 500%.

Και επειδή ο μόνιμα online Μασκ είχε εμμονή με τα παράπονα των χρηστών σχετικά με τα σήματα επιβεβαίωσης στο Twitter, αποφάσισε να βάλει αυτά τα μπλε σημάδια επιλογής προς πώληση. Αυτό σημαίνει πως οποιοσδήποτε επιθυμεί να πληρώσει 8 δολάρια το μήνα, ο λογαριασμός του θα επιβεβαιώνεται αυτόματα, κάτι που ανοίγει ουσιαστικά τις πύλες για πλαστοπροσωπίες.

Ένα κύμα ψεύτικων λογαριασμών με σήματα αυθεντικότητας εμφανίστηκε αμέσως στον ιστότοπο, με ορισμένους από αυτούς να αποτελούν χλευαστικούς αναγραμματισμούς των διάσημων brands από τα οποία το Twitter αντλεί μεγάλο μέρος των εσόδων του.

Η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι ήταν ένας «επαληθευμένος» λογαριασμός, ο οποίος μιμήθηκε τη φαρμακευτική εταιρεία Eli Lilly για να ανακοινώσει ότι θα παρείχε δωρεάν ινσουλίνη. Αμέσως μετά το φιάσκο, η μετοχή της εταιρείας έπεσε περισσότερο από 4%, εξαλείφοντας δισεκατομμύρια σε χρηματιστηριακή αξία. Εννοείται πως η Eli Lilly έκοψε αμέσως τις διαφημίσεις της στο Twitter.

Το αδιέξοδο του Μασκ προκάλεσε αναταραχή στην εταιρεία αλλά και κάποιες υποχωρήσεις, καθώς ορισμένοι από τους απολυμένους υπαλλήλους κλήθηκαν να επιστρέψουν στις θέσεις τους.

Ο νέος διευθύνων σύμβουλος τερμάτισε επίσης πολιτικές για τις οποίες η εταιρεία περηφανευόταν κάποτε ότι πρόσφερε στους εργαζομένους της, όπως η εργασία από το σπίτι. Αντίθετα, ο Μασκ απαίτησε από τους υπαλλήλους να εργάζονται στο γραφείο τονίζοντας ότι πρέπει να προετοιμαστούν για «δύσκολες στιγμές που έρχονται».

«Ο δρόμος μπροστά είναι επίπονος και θα απαιτήσει έντονη δουλειά για να πετύχει», έγραψε ο Μασκ στο μήνυμά του προς τους εργαζόμενους, σύμφωνα με το Fortune. Μέσα σε δύο εβδομάδες από την ανάληψη του ελέγχου της εταιρείας από τον Μασκ, περισσότερο από το μισό εργατικό δυναμικό και το μεγαλύτερο μέρος της εκτελεστικής ομάδας είχαν απολυθεί ή παραιτηθεί από την εταιρεία.

Η Balenciaga, τώρα, φαίνεται να ακολουθεί τα χνάρια διασημοτήτων όπως η Σόντα Ράιμς και η Τζίτζι Χαντίντ που έχουν επίσης εγκαταλείψει το Twitter, με τη Χαντίντ να το αποκαλεί «βόθρο μίσους». Μόνο ο χρόνος θα δείξει αν και άλλα μεγάλα ονόματα και επωνυμίες θα πατήσουν το κουμπί της απενεργοποίησης του λογαριασμού τους.

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ