Τηλεδιάσκεψη Καραμανλή – περιφερειαρχών για τα έργα του Ταμείου Ανάκαμψης

Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Τηλεδιάσκεψη Καραμανλή – περιφερειαρχών για τα έργα του Ταμείου Ανάκαμψης
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του insider.gr στην Google
Το θέμα της συζήτησης ήταν οι βασικοί άξονες για τη χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης.

Τηλεδιάσκεψη με τους 13 περιφερειάρχες της χώρας είχε σήμερα, Τετάρτη, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Αχ. Καραμανλής στο πλαίσιο της ομάδας που ετοιμάζει την πρόταση των έργων υποδομών για το Ταμείο Ανάκαμψης.

Συμμετείχαν επίσης ο υφυπουργός Γιάννης Κεφαλογιάννης, o γενικός γραμματέας υποδομών, Γιώργος Καραγιάννης και o γενικός γραμματέας ΕΣΠΑ Δημήτρης Σκάλκος.

Τι συζητήθηκε

Το θέμα της συζήτησης ήταν οι βασικοί άξονες για τη χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης.

Όπως ανακοινώθηκε, έγινε ένας γόνιμος διάλογος με κοινή κατεύθυνση την προτεραιότητα να μπούμε σε τροχιά ανάπτυξης με σύγχρονα έργα υποδομών σε όλη τη χώρα.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Ακίνητα: Πρόστιμα έως 1.000 ευρώ φέρνει το ΜΙΔΑ σε ιδιοκτήτες και ενοικιαστές

Το όνομα «Αβραμόπουλος» έκανε φτερά - Το κόμμα Καρυστιανού φυλλοροεί - Η ισότητα στην αμοιβή

Έρχονται μεγάλες επενδύσεις - Θα αλλάξει χέρια - Το παλμαρέ των ισχυρών

Φόρτωση BOLM...

reader insiderinsiderinsiderinsiderinsider