Η Intrakat μειοδότησε στον διαγωνισμό του Σιδηροδρομικού Σταθμού Αθηνών

Γιώργος Παπακωνσταντίνου
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Η Intrakat μειοδότησε στον διαγωνισμό του Σιδηροδρομικού Σταθμού Αθηνών
Ποιο είναι το αντικείμενο του έργου αναβάθμισης της β’ φάσης του Σ.Σ. Αθηνών ο οποίος έχει χαρακτηριστεί ως απαραίτητη υποδομή.

Το σχήμα Intrakat-Σιδηροδρομικά Εργα μειοδότησε στον διαγωνισμό της ΕΡΓΟΣΕ για τις «Υπολειπόμενες εργασίες σιδηροδρομικής υποδομής, επιδομής και ηλεκτροκίνησης στο Σιδηροδρομικού Σταθμού Αθηνών και σύνδεσή του με μετρό – Β’ φάση Σ.Σ. Αθηνών», ύψους περίπου 42 εκατ. ευρώ, με έκπτωση περίπου 7,5%.

Υπενθυμίζεται ότι προσφορές είχαν υποβάλει οι κοινοπραξίες Intrakat-Σιδηροδρομικά Έργα, Τέρνα-Μυτιληναίος και η ΑΒΑΞ.

Το έργο της Β΄ φάσης του Σιδηροδρομικού Σταθμού Αθηνών εντάσσεται στο πλαίσιο της ανάπτυξης του Προαστιακού Σιδηροδρόμου Αθηνών, ο οποίος έχει χαρακτηριστεί ως έργο υποδομής απαραίτητο για την εξυπηρέτηση των καθημερινών μετακινήσεων των κατοίκων του Νομού Αττικής, ενώ ήδη υλοποιούνται έργα βελτίωσης του σιδηροδρομικού δικτύου της Αττικής στο τμήμα από Σιδηροδρομικό Σταθμό Πειραιά έως το Συγκοινωνιακό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ) και στο τμήμα του από τις Τρεις Γέφυρες έως τον Σταθμό Άνω Λιοσίων (σύνδεση με Σιδηροδρομική Γραμμή Υψηλών Ταχυτήτων).

Ειδικότερα, η Β΄ φάση ανάπτυξης του Σιδηροδρομικού Σταθμού Αθηνών αφορά την αναπροσαρμογή της γραμμολογίας, ανακατασκευή των λειτουργικών του στοιχείων (αποβάθρες, διαβάσεις πεζών κλπ.), εγκατάσταση ηλεκτροκίνησης, και παράλληλη κατασκευή των απαραίτητων υποδομών (θεμελιώσεις) για τα κτιριακά έργα που θα ολοκληρωθούν μελλοντικά.

Το έργο «Υπολειπόμενες εργασίες σιδηροδρομικής υποδομής, επιδομής και ηλεκτροκίνησης στο Σ.Σ. Αθηνών και σύνδεσή του με μετρό – Β’ φάση Σ.Σ. Αθηνών» προϋπολογισμού 33.990.000,00 ΕΥΡΩ με αναθεώρηση, μη συμπεριλαμβανομένου του ποσού για Φ.Π.Α., αφορά σε:

· Πλήρης κατασκευή των νέων αποβαθρών Νο 1, 2 & 3 μετά των στεγάστρων τους και κατασκευή της θεμελίωσης των μελλοντικών εγκαταστάσεων του επιπέδου +1 και +2.

· Ολοκλήρωση της κατασκευής της μεγάλης υπόγειας πεζοδιάβασης του Σ.Σ. Αθηνών περί την Χ.Θ. 10+300 κάτω από τις κατασκευαζόμενες νέες αποβάθρες Νο 1, 2 & 3 συμπεριλαμβανομένου του κελύφους των καταστημάτων εντός της υπόγειας διάβασης, τις κλίμακες, τις κυλιόμενες κλίμακες, τους ανελκυστήρες και την σύνδεση με το Σταθμό «Λαρίσης» της Αττικό Μετρό Α.Ε.

· Κατασκευή της Νότιας εισόδου του Σ.Σ. Αθηνών και σύνδεση με το Αττικό Μετρό. Για την κατασκευή απαιτείται να προηγηθεί η καθαίρεση μέρους του υπάρχοντος κτιρίου του Σ.Σ. Αθηνών (κατάστημα ΟΠΑΠ) και αποκατάσταση της πλαϊνής όψης του κτιρίου μετά τις αναγκαίες παρεμβάσεις καθώς και καθαίρεση του πέτρινου τοίχου κατά μήκος της οδού Δηληγιάννη και του κλειδουχείου (κτίριο Νο 3 στο τέλος της αποβάθρας Νο 1) και κατασκευή νέων περιφράξεων κατά μήκος της οδού Δηληγιάννη και κατά μήκος της γραμμής Νο1 από το τεχνικό της οδού Πέλοπος έως τις αποβάθρες.

· Κατασκευή του ανατολικού τμήματος του παντορροϊκού αγωγού (Ζ1) που διασχίζει εγκαρσίως τις Σ.Γ. στην βόρεια έξοδο του Σταθμού περί την Χ.Θ. 10+700.

· Κατασκευή του τμήματος του παντορροϊκού αγωγού (Ζ2) που διασχίζει εγκαρσίως τις Σ.Γ. στο βόρειο άκρο του κτηρίου εισόδου επί της οδού Δηληγιάννη κάτω από τις αποβάθρες Νο 1, 2 & 3.

· Ολοκλήρωση της ράμπας εισόδου στην μεγάλη πεζοδιάβαση από την οδό Κωνσταντινουπόλεως (πλακόστρωση, φωτισμός).

· Κατασκευή τριών (3) νέων μεταλλικών άνω πεζοδιαβάσεων εντός του Σ.Σ. Αθηνών, εγκάρσια, πάνω από τις αποβάθρες στις χιλιομετρικές θέσεις: Χ.Θ. 10+237, Χ.Θ. 10+507 & Χ.Θ. 10+581.

· Κατασκευή ράμπας φόρτωσης οχημάτων επί συρμών πλησίον της ΚΔ οδού Σεπολίων περί την Χ.Θ. 10+800 της σιδηροδρομικής γραμμής.

· Κατασκευή των τμημάτων FA3 και FA4 του τεχνικού κάτω διάβασης της οδού Σεπολίων με σκοπό την ολοκλήρωση των εργασιών υποδομής επί του σιδηροδρομικού διαδρόμου και την απρόσκοπτη εγκατάσταση της επιδομής και της ηλεκτροκίνησης.

· Καθαίρεση της παλαιάς υπόγειας πεζοδιάβασης, κάτω από τις αποβάθρες 1, 2 & 3, περί την Χ.Θ. 10+410 και κατασκευή της νέας μικρής υπόγειας πεζοδιάβασης κάτω από τις νέες αποβάθρες Νο 1, 2 & 3 με τις κλίμακες και τους ανελκυστήρες.

· Καθαίρεση του εναπομείναντος τμήματος των παλαιών αποβαθρών Νο 2 & Νο 3 με τα στέγαστρά τους.

· Καθαίρεση της παλαιάς αποβάθρας Νο 1 με ιδιαίτερη προσοχή λόγω των υφιστάμενων καναλιών με καλώδια τηλεπικοινωνιών και αποτύπωση, αποξήλωση και αποθήκευση του διατηρούμενου τμήματος του μεταλλικού στεγάστρο για επανατοποθέτηση.

· Εγκατάσταση νέου αποχετευτικού δικτύου ομβρίων των σιδηροδρομικών γραμμών Νο 1 έως και 6 και των νέων αποβαθρών Νο 1, 2 & 3 του Σ.Σ. Αθηνών και ολοκλήρωση των υδραυλικών έργων επί των γειτονικών οδών για την απομόνωσή του σιδηροδρομικού διαδρόμου και του σταθμού από την ανεπιθύμητη είσοδο όμβριων από γειτονικές ζώνες και συγκεκριμένα από τα ανατολικά.

· Εξυγίανση και κατασκευή της υποδομής και των χωματουργικών έργων κατασκευής του υποστρώματος της επιδομής στις θέσεις στρώσης των νέων γραμμών Νο 1 έως και Νο 6 του Σ.Σ. Αθηνών.

· Στρώση της επιδομής των νέων γραμμών Νο 1 έως και Νο 6 του Σ.Σ. Αθηνών συνολικού μήκους τεσσάρων (4) χιλιομέτρων και δεκαέξι (16) αλλαγών τροχιάς.

· Ηλεκτροκίνηση μέσω εναέριας ‘‘Αλυσοειδούς’’ Γραμμής Επαφής 25 KV – 50 Hz των Σ.Γ. Νο 1 έως και Νο 6 του Σ.Σ. Αθηνών συνολικού μήκους περίπου 7 χιλιομέτρων.

· Κατασκευή και σύνδεση των Ηλεκτρομηχανολογικών Εγκαταστάσεων (Η/Μ) του νέου τμήματος του Σ.Σ. Αθηνών (κυλιόμενες κλίμακες, ανελκυστήρες, πυρόσβεση, ηλεκτροφωτισμός κλπ) με τις υφιστάμενες λειτουργούσες εγκαταστάσεις.

· Σήμανση - ασφάλιση στις εισόδους και εξόδους του Σ.Σ. Αθηνών.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider