Στο online shopping στρέφονται όλο και περισσότερο οι Έλληνες

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Στο online shopping στρέφονται όλο και περισσότερο οι Έλληνες
Πιο εξοικειωμένοι με τις ηλεκτρονικές αγορές οι Έλληνες 25 έως 44 ετών: το 72% έχει κάνει τουλάχιστον μία online αγορά τους τελευταίους έξι μήνες.

Την ευκολία και την αμεσότητα των ηλεκτρονικών αγορών φαίνεται πως εκτιμούν όλο και περισσότερο οι Έλληνες χρήστες του Διαδικτύου με τρεις στους πέντε Έλληνες να έχουν κάνει τουλάχιστον μια online αγορά το τελευταίο 6μηνο, σύμφωνα με έρευνα της Focus Bari.

Όπως ήταν αναμενόμενο, περισσότερο εξοικειωμένοι με τις online αγορές είναι οι χρήστες ηλικίας 25 έως 44 ετών, με το ποσοστό αυτών που έχουν αγοράσει προϊόντα και υπηρεσίες από κάποιο ηλεκτρονικό κατάστημα μέσα στους τελευταίους έξι μήνες να φτάνει το 72%. Στον αντίποδα οι μεγαλύτεροι σε ηλικία χρήστες του διαδικτύου γεμίζουν αραιά και που το ψηφιακό τους καλάθι. Σύμφωνα με την Focus Bari το ποσοστό αυτών που έχει κάνει μια online αγορά τους τελευταίους έξι μήνες, είναι μόλις 35%.

Ώθηση στην συνεχιζόμενη αύξηση του ηλεκτρονικού εμπορίου δίνει και η αυξανόμενη διείσδυση της χρήσης των smartphones. Αξίζει να σημειωθεί ότι το 82% των Ελλήνων έχει ένα «έξυπνο» κινητό στην κατοχή του, το 77% δηλώνει ότι προτιμά να συνδέεται στο Διαδίκτυο από το smartphone του ενώ το 46% να απαντά ότι περιηγείται στο Ίντερνετ μέσω του κινητού για τουλάχιστον μία ώρα την ημέρα. Αντίστοιχα στα νοικοκυριά, το 83% των οποίων έχει πρόσβαση στο internet, η σύνδεση γίνεται κατά κύριο λόγο από το smartphone (88%) και δευτερευόντως το laptop (62%).

Και σε αυτή την περίπτωση την πρωτοκαδεθρία έχουν οι νέοι. Ενδεικτικά να αναφέρουμε ότι οι Έλληνες αφιερώνουν κατά μέσο όρο 3,5 ώρες την ημέρα online, ενώ στις μικρότερες ηλικίες η ενασχόληση με το Διαδίκτυο εκτοξεύεται. Τα άτομα ηλικίας 13 έως 44 ετών αφιερώνουν στο Διαδίκτυο καθημερινά περίπου 4 ώρες, ενώ ειδικά στους νέους ηλικίας 18 έως 24 ετών η μέση ημερήσια χρήση είναι 5 ώρες.

Όσο για τις αγαπημένες ασχολίες των Ελλήνων στο Διαδίκτυο την πρωτιά έχουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με τρεις στους πέντε να τα επισκέπτονται καθημερινά και έναν στους δύο να ασχολείται με τα social media τουλάχιστον μία ώρα ημερησίως - πάνω από μία ώρα αφιερώνει ένας στους τέσσερις.

Τέλος, σε αγαπημένη συνήθεια τείνει να εξελιχθεί και η συνδρομητική τηλεόραση, η οποία αποτελεί αναπόσπαστο στοιχείο της ψυχαγωγίας των Ελλήνων, αφού 1,542 εκατ. νοικοκυριά δηλώνουν ότι έχουν pay tv.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider