BACKSTORY

Βροχή τα αποτελέσματα στο παρά... 1' - Διαιτησία για το Μετρό Θεσσαλονίκης - «Μνηστήρας» για τη Μεσόγειος;

01-10-2025 | 07:04
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Βροχή τα αποτελέσματα στο παρά... 1' - Διαιτησία για το Μετρό Θεσσαλονίκης - «Μνηστήρας» για τη Μεσόγειος;

Eν τέλει θα μειωθούν τα επιτόκια;

H πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας, Κριστίν Λαγκάρντ, άφησε ανοιχτό ξανά το ενδεχόμενο περαιτέρω μειώσεων επιτοκίων στην ευρωζώνη, υπογραμμίζοντας ότι η στάση των υπευθύνων χάραξης πολιτικής δεν είναι «προκαθορισμένη». Aυτά συμβαίνουν παρά το γεγονός πως οι επενδυτές έχουν περιορίσει τις προσδοκίες τους για περαιτέρω μείωση τους επόμενους μήνες. Αν οι κίνδυνοι για τον πληθωρισμό μεταβληθούν τότε η ΕΚΤ μπορεί να πάρει αποφάσεις. Η ΕΚΤ διατήρησε αμετάβλητο το βασικό επιτόκιο στο 2% στις δύο προηγούμενες συνεδριάσεις της. Αυτό που λένε οικονομολόγοι που ξέρουν είναι πως η κίνηση προς το 1,75% είναι ένας άσος στο μανίκι της ΕΚΤ για.. ώρα ανάγκης.

Μια ενδιαφέρουσα εξέλιξη

Την πώληση δυο χαρτοφυλακίων μη εξυπηρετούμενων δανείων ανακοίνωσε η Εθνική Τράπεζα. Η Εθνική Τράπεζα υπέγραψε οριστική συμφωνία για την πώληση χαρτοφυλακίου μη-εξυπηρετούμενων δανείων με εμπράγματες εξασφαλίσεις (Project Etalia A) με την Bain Capital.

Επίσης υπέγραψε οριστική συμφωνία για την πώληση ανεξασφάλιστου χαρτοφυλακίου μη-εξυπηρετούμενων δανείων(Project Etalia B) με την EOS Group. Οι συναλλαγές πραγματοποιούνται στο πλαίσιο της στρατηγικής της Τράπεζας για τη διαχείριση των μη-εξυπηρετούμενων ανοιγμάτων.

Ποιος νοιάζεται;

Έβρεξε αποτελέσματα χθες τελευταία ημέρα της προθεσμίας. Το ίδιο έγινε και προχθές. Και να φανταστείτε ότι κατ' επανάληψη η Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς έχει εκδώσει οδηγίες για έγκαιρη δημοσίευση. Αλλά ποιος δίνει σημασία αφού έτσι κι αλλιώς δεν έχει καμία επίπτωση ειδικά άμα είσαι μεγάλος και τρανός και δεν σε αγγίζουν. Κανέναν από τη μαρίδα μπορεί να ελέγξουν και αυτό ελέγχεται.

Πτώση με το καλημέρα

Δεν πρόλαβε καλά καλά να μπει στην Κύρια Αγορά η Real Consulting και να τα μειωμένα κέρδη στο εξάμηνο. Ας ελπίσουμε ότι το φιανόμενο είναι συγκυριακό δεδομένου ότι η εταιρία τα προηγούμενα χρόνια έχει δώσει καλά δείγματα εξέλιξης μεγεθών. Διαβάζοντας ωστόσο την ανακοίνωση της δεν βλέπω πουθενά εκτιμήσεις για καθαρά κέρδη και με βάζει σε σκέψεις. Συγκεκριμένα αναφέρει «Η εφαρμογή της στρατηγικής αυτής αναμένεται να έχει καθοριστική επίδραση στην ενίσχυση του ενοποιημένου κύκλου εργασιών και της οργανικής κερδοφορίας (EBITDA), παρουσιάζοντας σημαντική βελτίωση σε σχέση με τα αντίστοιχα αποτελέσματα της χρήσης 2024»’.

Προβληματισμός για πληροφορική

Πάντως κοιτώντας και άλλες εταιρίες πληροφορικής βλέπω μια δυστοκία στην αύξηση μεγεθών. Όπως για παράδειγμα στην Space όπου μειώθηκε ο τζίρος και τα κέρδη έμειναν αμετάβλητα. Γενικότερα όμως αυτό που εγείρει ερωτήματα είναι τι θα γίνει όταν φρενάρουν τα μεγάλα έργα. Δεν είναι όλες οι εταιρίες που παίζουν σε αυτά αλλά έχει σημασία ποιες είναι. Αυτές που παίζουν κυρίως σε ιδιωτικά έργα μάλλον έχουν καλύτερο ορίζοντα.

Συνεχίζεται ο πονοκέφαλος καθυστερήσεων

Σε άλλα νέα, μπορεί η απεργία των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας να κρίθηκε παράνομη από το Μονομελές Πρωτοδικείο και οι πτήσεις να πραγματοποιηθούν κανονικά σήμερα που η χώρα βρίσκεται σε απεργιακό κλοιό, αλλά μόνο κανονική δεν είναι η συνθήκη που βιώνουν οι επισκέπτες της χώρας τις τελευταίες ημέρες στο αεροδρόμιο της Αθήνας. Για 6η συνεχόμενη ημέρα χθες συνεχίζονταν οι καθυστερήσεις στον ΔΑΑ, οι οποίες εδράζονται στην απόφαση των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας να εξυπηρετούν τις προβλεπόμενες από την σύμβαση τους 28 αφίξεις την ώρα, έναντι των 36 που εξυπηρετούσαν κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών μηνών. Η απόφαση αυτή έχει ως αποτέλεσμα τα 20λεπτα των πρωινών καθυστερήσεων να συσσωρεύονται κατά την διάρκεια της ημέρας καταλήγοντας το απόγευμα σε δίωρες και πλέον καθυστερήσεις. Πηγές μάλιστα αναφέρουν ότι οι πτήσεις που εξυπηρετούνται δεν είναι καν 28 αλλά 22 με αποτέλεσμα οι ουρές να γίνονται ακόμα μακρύτερες. Το ζήτημα είναι προβληματικό για τους αερομεταφορείς που έχουν την βάση τους στην Αθήνα, καθώς έχουν δρομολογήσει πολυάριθμες πτήσεις ανά ημέρα και το πρόγραμμα τους τινάζεται στον αέρα. Ακόμα χειρότερη όμως είναι η αίσθηση που παίρνει ως ενθύμιο ο επιβάτης φεύγοντας. Και μάλιστα από μια χώρα που έχει ποντάρει - και μέχρι χθες τα είχε καταφέρει - στην επέκταση της σεζόν, για να μειώσει την εποχικότητα του κλάδου και να αυξήσει τα έσοδα από την βαριά της βιομηχανία.

Η διαιτησία για το Μετρό Θεσσαλονίκης

Την υπαγωγή σε Διαιτησία των διαφορών – διαφωνιών ανάμεσα στο δημόσιο (Ελληνικό Μετρό) και τον ανάδοχο AKTOR, που τυχόν θα ανακύψουν στο μέλλον, για μια σειρά από ανοιχτά θέματα που σχετίζονται με το Μετρό Θεσσαλονίκης και την επέκτασης προς Καλαμαριά, αποφάσισε ο υφυπουργός Υποδομών, Ν. Ταχιάος, συναινώντας, έτσι, στην πρόταση του κατασκευαστή που υπεβλήθη τον περασμένο Ιούλιο. Όπως μάλιστα αναφέρεται στη σχετική απόφαση, «η υπαγωγή των διαφορών από την ως άνω σύμβαση στη διαδικασία της διαιτησίας θα συμβάλει σημαντικά στην ταχεία και αποτελεσματική επίλυση των διαφωνιών με την εξειδικευμένη διαδικασία της διαιτησίας που ολοκληρώνεται σε σύντομο χρόνο, προκειμένου να επιτευχθεί η έγκαιρη ολοκλήρωση της Σύμβασης και να μειωθούν οι οικονομικές επιβαρύνσεις».

Η αποζημίωση για τον ΒΟΑΚ

Όπως την περασμένη εβδομάδα σημειώναμε, εγκρίθηκαν αποζημιώσεις σχεδόν 20-21 εκατ. ευρώ για το δημόσιο έργο του ΒΟΑΚ, που ζήτησε ο ανάδοχος AKTOR, με ευθύνη του δημοσίου. Μάλιστα, ήδη προχωρούν οι σχετικές δεσμεύσεις του ποσού με την ένταξη της πράξης «Αποζημίωση αναδόχου για θετικές ζημιές στο έργο "Μετατροπή σε αυτοκινητόδρομο του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης τμήμα: Νεάπολη - Άγιος Νικόλαος στην Περιφερειακή Ενότητα Λασιθίου» στο «Τομεακό πρόγραμμα ΥΠΟΔΟΜΩΝ και ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ 2021-2025», ύψους 20,17 εκατ. ευρώ.

Τέλος Οκτωβρίου πήγε το ΣΔΙΤ για το αντικαρκινικό Θεσσαλονίκης

Νέα παράταση, για τις 24 Οκτωβρίου (πριν έληγε χτες), έλαβε η διαδικασία εκδήλωσης ενδιαφέροντος στο πλαίσιο του διαγωνισμού του έργου «Υλοποίηση Νέου Αντικαρκινικού Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης μέσω Σύμπραξης Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ)», εκτιμώμενης αξίας 350 εκατ. ευρώ (χωρίς ΦΠΑ), κι ενώ ήδη το χρονοδιάγραμμα έχει πάει πίσω για την α’ φάση, λόγω υποβολής σχετικών αιτημάτων από ενδιαφερόμενους. Αυτή τη φορά ήταν μόνο η ΑΒΑΞ που ζήτησε πρόσθετο χρόνο. Το γεγονός ότι για την υποβολή άρτιου φακέλου από τους ενδιαφερόμενους οικονομικούς φορείς απαιτείται καλή προετοιμασία, δεδομένης της πολυπλοκότητας, των ειδικών χαρακτηριστικών και απαιτήσεων και του εξειδικευμένου αντικειμένου του έργου, ενώ το αυξημένο ενδιαφέρον οικονομικών φορέων για συμμετοχή στο διαγωνισμό καθώς και το γεγονός ότι η µεγαλύτερη συµµετοχή ενδιαφερόµενων στην εν εξελίξει διαγωνιστική διαδικασία θα αποβεί προς όφελος του δημόσιου συμφέροντος, οδήγησαν την αναθέτουσα αρχή στην χορήγηση παράτασης.

«Μνηστήρας» για τη Μεσόγειος;

Αν προκύψει κάποιο deal θα φανεί στην πορεία, μια φορά πάντως, στην αγορά αναφέρουν ότι η εταιρεία «Μεσόγειος», πολύ γνωστή και εξειδικευμένη στον κλάδο της διαχείρισης αποβλήτων και υδάτινων πόρων, είναι αυτή που φέρεται να αποτελεί «στόχο» μεγάλων ξένων ομίλων, όπως π.χ. της Veolia. Για την οποία, εγκαίρως το insider.gr είχε αποκαλύψει τις κινήσεις και τις προθέσεις επέκτασης στην εγχώρια αγορά, μέσω και της σύστασης προ 6μήνου της Veolia Services Greece. Μένει να φανεί αν λίγα χρόνια μετά τις τότε συμφωνίες με τη MIG και τις προθέσεις της να «μπει» στους παραπάνω τομείς, όντως έχουμε «λευκό καπνό» και μάλιστα μέσω της Μεσόγειος. Να πούμε και κάτι ακόμα: κατά καιρούς έχει ακουστεί ότι ενδιαφέρον για τη Μεσόγειος είχαν δείξει και άλλα σχήματα, όπως εγχώρια, με σενάρια να θέλουν και τον όμιλο Μυτιληναίου ως εκ των ενδιαφερόμενων. Πάντως, κάτι μου λέει πώς αν έχουμε συμφωνία με τους Γάλλους, δεν πάνε απλώς για 3-4 έργα σε «σκουπίδια» ή ύδρευση, αλλά για ευρύτερες συνέργειες στη διαχείριση υδάτων και αποβλήτων.

Μια «ματιά» στην ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις

Ο κλάδος των Παραχωρήσεων της ΕΛΛΑΚΤΩΡ παρουσίασε στο Α’ εξάμηνο 2025 αυξημένα έσοδα ύψους €32,4 εκατ., έναντι €30,8 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο 2024. Η θετική αυτή μεταβολή +5,2% οφείλεται εν μέρει στην αυξημένη κυκλοφορία στους αυτοκινητόδρομους (+4,6%). Το EBITDA του κλάδου των Παραχωρήσεων για το Α’ εξάμηνο 2025 ανήλθε σε €12,7 εκατ., έναντι €14,8 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι (μείωση 14,2%). Τα κέρδη προ φόρων διαμορφώθηκαν σε €5,2 εκατ. έναντι €1,0 την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι. Η ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ συμμετείχε ενεργά σε διαγωνισμούς ΣΔΙΤ, ενώ υπέγραψε και σύμβαση για την αναβάθμιση του αρδευτικού δικτύου Ταυρωπού, ένα έργο προϋπολογισμού €131,7 εκατ., με διάρκεια 25 έτη και περιβαλλοντικά οφέλη (μεταξύ άλλων και 35% εξοικονόμηση νερού). Προφανώς, η αναφορά έχει νόημα μόνο για να πάρουμε μια εικόνα της ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις στο πρώτο «μισό» του 2025, η οποία πλέον έχει αποκτηθεί και με «τη βούλα» (υπογραφές) από την AKTOR, που αναμένει 1,2 δις ευρώ σε βάθος ετών από τον τομέα.

Ετοιμη για το «άλμα» η ΕΚΤΕΡ

Το… μήνυμα για τη συνέχεια, έδωσε χτες ο επικεφαλής της τεχνικής εταιρείας ΕΚΤΕΡ, κ. Σίψας, η οποία χτες δημοσίευσε σημαντική άνοδο μεγεθών, ενώ έχει και ανεκτέλεστο κοντά στα 120 εκατ. ευρώ, καθώς ετοιμάζεται για την άνοδο στην τάξη των ισχυρών. «Κατά το α’ εξάμηνο 2025 η ΕΚΤΕΡ Α.Ε. πέτυχε να ενισχύσει σημαντικά τα αποτελέσματά της και ταυτόχρονα να ισχυροποιήσει ακόμα περισσότερο την κεφαλαιακή της βάση και την χρηματοοικονομική της διάρθρωση. Έχοντας καλύψει όλα τα απαιτούμενα κριτήρια, είμαστε έτοιμοι πλέον να υποβάλλουμε το αίτημά μας προς τις αρμόδιες αρχές για το εργοληπτικό πτυχίο της 7ης τάξης, η απόκτηση του οποίου αναμένεται να δώσει μεγάλη ώθηση στις αναπτυξιακές προοπτικές της ΕΚΤΕΡ Α.Ε. Παράλληλα, διατηρώντας ως επίκεντρο της δραστηριότητάς μας τις κατασκευές, επιδιώκουμε την διαφοροποίηση και την ενίσχυση των επαναλαμβανόμενων εσόδων μέσω της εισόδου της Εταιρίας σε νέους τομείς όπως η φιλοξενία, ο κλάδος των ΣΔΙΤ και των παραχωρήσεων και το real estate. Στοχεύοντας στην δημιουργία προστιθέμενης αξίας όχι μόνο για τους μετόχους μας αλλά και για το σύνολο της Ελληνικής κοινωνίας», είπε ο κ. Σίψας.

Τα ΣΔΙΤ, το real estate, η Πάρος

Στον τομέα των ΣΔΙΤ, η ΕΚΤΕΡ βρίσκεται στο τελικό στάδιο οριστικοποίησης των συμβατικών εγγράφων που θα διαβιβαστούν στο Ελεγκτικό Συνέδριο, ώστε εντός του δ’ τριμήνου 2025 να υπογραφεί η σχετική σύμβαση για το έργο κατασκευής πέντε νέων Αστυνομικών Μεγάρων, συνολικού προϋπολογισμού 57 εκατ., στο οποίο έχει αναδειχθεί προσωρινός ανάδοχος η κοινοπραξία ΕΚΤΕΡ Α.Ε. – ΕΡΕΤΒΟ – ΤΕΝΑ. Στον τομέα του real estate, αναμένεται επίσης η έκδοση οικοδομικής άδειας για την ανέγερση ιδιόκτητων γραφείων στην Αγία Παρασκευή. Συνολικά, για τη συνέχεια οι βασικοί στόχοι της εισηγμένης είναι η ανάληψη νέων έργων, η οριστικοποίηση του ΣΔΙΤ για τα Αστυνομικά Μέγαρα, η έκδοση της Ο.Α. για τα ιδιόκτητα γραφεία της στην Αγ. Παρασκευή, η υποβολή της αίτησης για την αναβάθμιση του εργοληπτικού πτυχίου στην 7η τάξη, και η οριστικοποίηση των δεδομένων για την ανάπτυξη του ξενοδοχειακού συγκροτήματος στις Κολυμπήθρες Πάρου (αναμένεται η γνωμοδότηση του Συμβουλίου της Επικρατείας σε σχέση με την ανάπτυξη υπερπολυτελούς ξενοδοχειακού συγκροτήματος 5 αστέρων στην περιοχή Κολυμπήθρες της Πάρου, προϋπολογισμού 53,3 εκατ.).

Η χρηματοδότηση του Τριπλού Κόμβου Σκαραμαγκά

Προ ημερών σας λέγαμε ότι ο υπουργός Υποδομών, Χρ. Δήμας, προωθεί την άμεση δημοπράτηση του λεγόμενου Τριπλού Κόμβου Σκαραμαγκά, εκτιμώμενου ύψους 70 εκατ. ευρώ, για να πάρει «κυκλοφοριακές ανάσες» η Δυτική Αττική και όχι μόνο. Ηδη, προχώρησαν κάποιες διαδικασίες όπως π.χ. το κάλεσμα του υπουργείου (εσωτερικά) στις αρμόδιες υπηρεσίες του για την υποβολή προτάσεων πράξεων, προκειμένου να ενταχθούν και χρηματοδοτηθούν, ήτοι για το έργο «Κατασκευή τριών ανισόπεδων κόμβων στην ευρύτερη περιοχή του Σκαραμαγκά και ολοκλήρωση ημιδιανοιχθέντος τμήματος της περιφερειακής Λεωφόρου Αιγάλεω για τη σύνδεσή της με την Π.Ε.Ο. Αθηνών - Κορίνθου στους Δήμους Χαϊδαρίου και Ασπροπύργου Νομού Αττικής».

Η έκτακτη Γ.Σ. της AKTOR

Να αναφέρουμε ότι για την προσεχή Δευτέρα 6 Οκτωβρίου προγραμματίστηκε έκτακτη Γενική Συνέλευση του ομίλου AKTOR, που είχε προαναγγείλει η διοίκηση Εξάρχου. Η συνέλευση θα έχει ως θέματα τις εγκρίσεις για την διάσπαση – απόσχιση κλάδων, όπως η Κατασκευή και οι Παραχωρήσεις/ΣΔΙΤ, που έχει από καιρό αναδείξει το insider.gr, στο πλαίσιο μετασχηματισμού του ομίλου και ξεκαθαρίσματος εικόνας με τις θυγατρικές. Επίσης, θα δοθεί «πράσινο φως» και στην τροποποίησης της κατανομής και της χρήσης μέρους των κεφαλαίων που αντλήθηκαν στην τελευταία διαδικασία αυξήσεως του μετοχικού κεφαλαίου (αντί για τα ακίνητα που ακυρώθηκε το deal με Prodea, σε παραχωρήσεις και ΑΠΕ).

Νέα μετάθεση για το κτήριο της ΕΥΔΑΠ

Από παράταση σε μετάθεση πηγαίνει ο διαγωνισμός με τίτλο: «ΠΡΟΜΕΛΕΤΕΣ ΚΑΙ ΤΕΥΧΗ ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΚΤΗΡΙΟ ΤΗΣ Ε.ΥΔ.Α.Π.», που από καιρό έχει αποκαλύψει το insider.gr ότι «ψήνεται» αλλά δεν… ολοκληρώνεται. Πλέον, η νέα καταληκτική ημερομηνία ορίστηκε από τις 01.10.2025 στις 13.10.2025. Να δούμε αν γίνει ή θα «σέρνεται» κι άλλο.

Οι συμβάσεις της AKTOR Facility Management

Η Άκτωρ Facility Management, θυγατρική εταιρεία του Ομίλου ΑΚΤΩΡ Group of Companies , δραστηριοποιείται στον τομέα της συντήρησης βιομηχανικών εγκαταστάσεων και κτηρίων. Στις 24/03/2025 η Άκτωρ FM προχώρησε στην εξαγορά του ομίλου Oceanic που δραστηριοποιείται στον τομέα της φύλαξης και της συντήρησης εγκαταστάσεων, διευρύνοντας την βεντάλια των υπηρεσιών και εδραιώνοντας τη θέση της στην αγορά σε υπηρεσίες Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Εγκαταστάσεων (Total Facility Management). Σύμφωνα με την οικονομική έκθεση (2024), το ανεκτέλεστο υπόλοιπο της ΑΚΤΩΡ FACILITY MANAGEMENT (χωρίς να συμπεριλαμβάνονται τα έργα του ομίλου Oceanic) ανήλθε την 31/12/2024 σε 15,3 εκατ. περίπου, ενώ μετά την 31/12/2024 υπεγράφησαν επιπλέον συμβάσεις ποσού 0,8 εκατ. ευρώ. Η εταιρεία κατά τη διάρκεια της χρήσης του 2024 υπέγραψε συμβάσεις συνολικού ποσού 6,5 εκατ.. Σε στάδιο υπογραφής αυτήν τη στιγμή βρίσκονται δύο συμβάσεις, όπου η ΑΚΤΩΡ FACILITY MANAGEMENT είναι προσωρινός Ανάδοχος. Πρόκειται για τη συντήρηση 14 Φοιτητικών Εστιών Πανελλαδικά, του Ιδρύματος Νεολαίας και Δια Βίου Μάθησης (60%-40% με την εταιρεία NEW ALERT) με το ανάλογο ποσό σύμβασης για την ΑΚΤΩΡ FM στα 2,4 εκατ., και τη Συντήρηση Φωτοβολταϊκών Πάρκων της National Energy ισχύος 92,5 MWp. Η εταιρεία τον Μάρτιο του 2025 συμμετείχε σε διαγωνισμούς δυνητικών έργων (pipeline) ύψους 30 εκατ.. Για το 2025 στόχος της Εταιρείας είναι η βέλτιστη από πλευράς κόστους υλοποίηση του ανεκτέλεστου υπολοίπου και η ομαλή ένταξη των δραστηριοτήτων του ομίλου Oceanic και του γενικότερου Ομιλικού εταιρικού Μετασχηματισμού που συντελείται στο γκρουπ.

Διαβάστε περισσότερα άρθρα της στήλης BACKSTORY

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Όλες οι ειδήσεις

08:48

Ανοίγει η συζήτηση για τέλος στα δέματα από Shein και Temu

08:47

Γάζα: Ο διεθνής στολίσκος αναφέρει υπερπτήσεις drones καθώς προσεγγίζει τον προορισμό του

08:43

Δ. Θανόπουλος: Τζίρος 55 εκατ. ευρώ για το σούπερ μάρκετ των Βορείων Προαστίων με ιστορία 148 ετών

08:37

Ιαπωνία-ΗΠΑ: Διαχείριση επενδυτικού πακέτου 550 δισ. δολ. στο πλαίσιο της δασμολογικής συμφωνίας

08:30

Άλλαξε χέρια η Βικτόρια Πλζεν

08:30

Σειρήνες θα ηχήσουν σε όλη τη χώρα στο πλαίσιο της άσκησης «ΠΑΡΜΕΝΙΩΝ-25»

08:25

Axios: Κατάρ, Αίγυπτος και Τουρκία προτρέπουν τη Χαμάς να δεχτεί το ειρηνευτικό σχέδιο των ΗΠΑ

08:20

Τουλάχιστον 69 νεκροί από τον σεισμό 6,9 βαθμών στις Φιλιππίνες

08:15

Άλμα κερδών για τη Σουρωτή του Ιβάν Σαββίδη - Πού επενδύει

08:12

Ανεκπλήρωτο όνειρο η κυκλική οικονομία για Ελλάδα και Ευρώπη

08:10

Η μαρίνα Αλίμου, ο τουρισμός και το real estate της Ελλάκτωρ

08:05

Ευρωπαϊκή άμυνα και ενίσχυση της Ουκρανίας στην άτυπη Σύνοδο ΕΕ στη Δανία

08:00

Ρεύμα: Ξεχωριστή κατηγορία τα κόκκινα τιμολόγια - Νέα συνάντηση με τους προμηθευτές

07:58

Σε απεργιακό κλοιό η χώρα - Πώς θα κινηθούν τα ΜΜΜ

07:54

Σούπερ μάρκετ: «Κληρώνει» σήμερα για τις μειώσεις τιμών σε 1.000 κωδικούς

07:48

Ανανεώσιμες πηγές: Στην έξοδο ξένες εταιρείες - Τι ζητούν διεθνείς «παίκτες» για να παραμείνει φιλοεπενδυτική η Ελλάδα

07:44

Στόχος οι Έλληνες που σκέφτονται - Τι θα φέρει η επιστροφή Γεραπετρίτη στο Μαξίμου; - Margaret ετών 102!

07:41

Τα «ανοιχτά θέματα» του ΒΟΑΚ (παραχώρηση) - Τα οδικά έργα Αττικής και η επέκταση της Λ. Κύμης

07:38

Στάση πληρωμών αγροτικών ενισχύσεων: Ντόμινο επιπτώσεων για την ελληνική οικονομία

07:36

Βιομηχανικό ρεύμα: Συνεχίζονται οι διαβουλεύσεις με το ΥΠΕΝ - Προσαρμογές στην πρόταση του ΣΕΒ

07:30

Shutdown για την κυβέρνηση των ΗΠΑ, για πρώτη φορά μετά το 2018

07:21

ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Μεγάλη «ορατότητα» φέρνουν Παραχωρήσεις - Αττική Οδός, ανεκτέλεστο 9,2 δισ. και ισχυρή ρευστότητα

07:12

Οι πρωταθλητές του εννεαμήνου στο ΧΑ και το… «μαύρο κουτί» του Q4

07:11

Ηλεκτρονικές συναλλαγές: Έξτρα φορο-μπόνους και το 2026 - Παράταση κινήτρων

07:04

Βροχή τα αποτελέσματα στο παρά... 1' - Διαιτησία για το Μετρό Θεσσαλονίκης - «Μνηστήρας» για τη Μεσόγειος;

23:56

Ισπανία: Σε «κόκκινο συναγερμό» λόγω κακοκαιρίας τα τουριστικά νησιά Ίμπιζα και Φορμεντέρα

23:45

Ινδία: Εννέα νεκροί σε δυστύχημα στον θερμοηλεκτρικό σταθμό της πόλης Τσενάι

23:33

Ουκρανία: Ρωσική επίθεση με drones στην πόλη Ντνίπρο - Ένας νεκρός και 20 τραυματίες

23:31

Nike: Υψηλότερα των εκτιμήσεων κέρδη και έσοδα στο τρίμηνο

23:21

Δανία: Οι ΗΠΑ έστειλαν στην Κοπεγχάγη εξοπλισμό για την αντιμετώπιση drones