Παρασκευόπουλος: Το επίδομα ενοικίου το έπαιρνα και εγώ

Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Παρασκευόπουλος: Το επίδομα ενοικίου το έπαιρνα και εγώ
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του insider.gr στην Google

«Οπως όλοι, έτσι το έπαιρνα κι εγώ», είπε ο πρώην υπουργός Δικαιοσύνης, Νίκος Παρασκευόπουλος, ο οποίος παραδέχθηκε στο ραδιόφωνο των Παραπολιτικών 90,1 ότι λάμβανε, ως εξωκοινοβουλευτικός, το επίδομα ενοικίου.

Ο κ. Παρασκευόπουλος δήλωσε ότι έκανε χρήση του νόμου για το ζήτημα αυτό, ενώ ζήτησε να αλλάξει η νομοθεσία και να μπουν εισοδηματικά κριτήρια για όσους λαμβάνουν το επίδομα ενοικίου.

Υπέρ της θέσπισης εισοδηματικών κριτηρίων για το συγκεκριμένο επίδομα τάχθηκε και ο τομεάρχης Υποδομών της ΝΔ, Κώστας Καραμανλής, ο οποίος μίλησε στον ίδιο ραδιοφωνικό σταθμό.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Το γαλάζιο 98% - Η χυλόπιτα του Τσίπρα στον ΣΥΡΙΖΑ - Το «καρφί» στον προϊστάμενο

Φορολογική ενημερότητα: Οι νέοι κανόνες για οφειλέτες - Τι αλλάζει σε μεταβιβάσεις ακινήτων, συμψηφισμούς

Γιατί 7 χρόνια μετά το τέλος των μνημονίων το εισόδημα των μισθωτών υπολείπεται της προ-κρίσης περιόδου;

Φόρτωση BOLM...

reader insiderinsiderinsiderinsiderinsider