Δήμας: Μεθαύριο θα επαναλειτουργήσει το εργοστάσιο εμφιάλωσης της Pepsico στο Λουτράκι

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Δήμας: Μεθαύριο θα επαναλειτουργήσει το εργοστάσιο εμφιάλωσης της Pepsico στο Λουτράκι
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του insider.gr στην Google
«Μεθαύριο θα επαναλειτουργήσει το εργοστάσιο εμφιάλωσης της Pepsico στο Λουτράκι».

«Μεθαύριο θα επαναλειτουργήσει το εργοστάσιο εμφιάλωσης της Pepsico στο Λουτράκι», αυτό αναφέρει με ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο υφυπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων Χρίστος Δήμας.

Όπως έγραψε ο υφυπουργός: «Μεθαύριο θα επαναλειτουργήσει το εργοστάσιο εμφιάλωσης της Pepsico στο Λουτράκι! Σήμερα, με την Μαρία Τόκτωρ, εκπρόσωπο & μέτοχο του επενδυτικού σχήματος συζητήσαμε για την σημαντικότητα της επένδυσης & την αναπτυξιακή δυναμική που δημιουργεί στην ευρύτερη περιοχή της Κορινθίας».

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Το γαλάζιο 98% - Η χυλόπιτα του Τσίπρα στον ΣΥΡΙΖΑ - Το «καρφί» στον προϊστάμενο

Φορολογική ενημερότητα: Οι νέοι κανόνες για οφειλέτες - Τι αλλάζει σε μεταβιβάσεις ακινήτων, συμψηφισμούς

Γιατί 7 χρόνια μετά το τέλος των μνημονίων το εισόδημα των μισθωτών υπολείπεται της προ-κρίσης περιόδου;

Φόρτωση BOLM...

reader insiderinsiderinsiderinsiderinsider