Maersk: Επιστρέφει στην Ερυθρά Θάλασσα με την προστασία της Επιχείρησης «Prosperity Guardian»

Newsroom
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Maersk: Επιστρέφει στην Ερυθρά Θάλασσα με την προστασία της Επιχείρησης «Prosperity Guardian»
Στην ανακοίνωσή της αναφέρει πως πρόκειται για «τα πιο ευπρόσδεκτα νέα για ολόκληρη τη βιομηχανία και τη λειτουργικότητα του παγκόσμιου εμπορίου».

Ο παγκόσμιος ναυτιλιακός γίγαντας Maersk θα ξαναρχίσει τις δραστηριότητές του στην Ερυθρά Θάλασσα, μετά την αναστολή της διέλευσης των πλοίων του στην περιοχή μετά τις επιθέσεις των ανταρτών Χούθι. Πριν από λίγες ημέρες είχε προχωρήσει στην εκτροπή των πλοίων της μακριά από την θαλάσσια περιοχή, εισάγοντας νέες χρεώσεις για τη μεταφορά εμπορευμάτων σε μεγαλύτερες διαδρομές ως αποτέλεσμα της διακοπής.

Η δανική εταιρεία ανακοίνωσε την Κυριακή ότι θα ξαναρχίσει τις αποστολές στην Ερυθρά Θάλασσα και τον Κόλπο του Άντεν μετά την ίδρυση μιας νέας επιχείρησης ασφαλείας υπό την ηγεσία των ΗΠΑ για την προστασία της περιοχής.

Η Επιχείρηση Prosperity Guardian θα επιτρέψει για άλλη μια φορά τα ναυτιλιακά πλοία να περάσουν από την περιοχή, ανέφερε η Maersk σε ανακοίνωσή της, χαρακτηρίζοντας την πρωτοβουλία ως «τα πιο ευπρόσδεκτα νέα για ολόκληρη τη βιομηχανία και τη λειτουργικότητα του παγκόσμιου εμπορίου».

Η πολυεθνική επιχείρηση ασφαλείας περιλαμβάνει το Ηνωμένο Βασίλειο, το Μπαχρέιν, τον Καναδά, τη Γαλλία, την Ιταλία, την Ολλανδία, τη Νορβηγία, τις Σεϋχέλλες αλλά όχι και την Ισπανία.

Μερικές από τις μεγαλύτερες εταιρείες του κόσμου, συμπεριλαμβανομένου του πετρελαϊκού κολοσσού BP, δήλωσαν πρόσφατα ότι ανέστειλαν τις δραστηριότητές τους στην Ερυθρά Θάλασσα, αποφεύγοντας επίσης την κρίσιμη Διώρυγα του Σουέζ, μετά τις επιθέσεις των Χούθι σε εμπορικά πλοία, που οι μαχητές να δηλώνουν πως με αυτό τον τρόπο έπαιρναν εκδίκηση εναντίον του Ισραήλ για την στρατιωτική εκστρατεία κατά της Χαμάς στη Γάζα.

Περίπου το 10% έως 15% του παγκόσμιου εμπορίου —και το 30% του εμπορίου εμπορευματοκιβωτίων— διέρχεται από την πλωτή οδό που συνδέει την Ερυθρά Θάλασσα με τη Μεσόγειο Θάλασσα.

Ορισμένα πλοία είχαν ήδη επιλέξει την εναλλακτική διαδρομή γύρω από το νότιο άκρο της Αφρικής, με την αγορά να ανησυχεί πως ένα παρατεταμένο αποτελεσματικό κλείσιμο της διώρυγας του Σουέζ θα αύξανε το κόστος μεταφοράς και τους χρόνους παράδοσης.

Η Maersk είχε εκτρέψει τα πλοία της μακριά από την Ερυθρά Θάλασσα νωρίτερα αυτό το μήνα και εισήγαγε νέες χρεώσεις για τη μεταφορά εμπορευμάτων σε μεγαλύτερες διαδρομές ως αποτέλεσμα της διακοπής.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Χούθι: «Θα κάνουμε φλεγόμενη αρένα την Ερυθρά Θάλασσα» - Ισχυρίζονται ότι οι ΗΠΑ επιτέθηκαν σε αεροπλάνο τους

Διεθνείς αναλυτές: Οι τιμές του πετρελαίου δεν πρόκειται να καταγράψουν ράλι

Αρχίζουν οι αυξήσεις στους ναύλους των θαλάσσιων μεταφορών ελέω... Χούτι

gazzetta
gazzetta reader insider insider