Tezza: Από τον αγώνα για επιβίωση, στα 25 εκατ. ευρώ ετησίως - «Δεν είχαμε ούτε για το ενοίκιο»

Αποτυχημένες επιχειρηματικές απόπειρες και αδυναμία να εξασφαλίσουν τα προς το ζην. Το ζευγάρι συνδύασε τις γνώσεις του, επέμεινε και τελικά ανταμείφθηκε!
Tezza: Από τον αγώνα για επιβίωση, στα 25 εκατ. ευρώ ετησίως - «Δεν είχαμε ούτε για το ενοίκιο»

Η Tέσα Μπάρτον και ο Κόουλ Χέρμαν κυκλοφόρησαν ένα app επεξεργασίας φωτογραφιών για 2 αιτίες: λόγω πάθους και πρακτικότητας. Το 2017, το φρεσκοπαντρεμένο ζευγάρι δυσκολεύονταν να πληρώσει το ενοίκιο των 2.800 δολαρίων στη Νέα Υόρκη. Προέβησαν σε μια σειρά από άλλα εγχειρήματα, αλλά κανένα δεν ήταν ιδιαίτερα προσοδοφόρο και απογοητεύτηκαν.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Από άστεγος στα 17 του, με 10 εκατ. ευρώ στα 25 του: «Έμενα στον δρόμο»

Εκείνη την εποχή, ο Χέρμαν εργάζονταν με την μορφή πλήρους απασχόλησης ως προγραμματιστής λογισμικού. Η Μπάρτον ήταν freelancer φωτογράφος και ανερχόμενη influencer. Από κοινού, βρήκαν μια ιδέα που αξιοποιούσε και τις δύο δεξιότητές τους: δημιουργία και πώληση φίλτρων φωτογραφιών στο Adobe.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Από λαντζιέρης, στην Nvidia των 2 τρισ. δολαρίων - Η ιστορία του Γένσεν Χουάνγκ

Μέσα σε αρκετές εβδομάδες, τα φίλτρα τους κέρδισαν κοινό, ωθώντας το ζευγάρι να ξεκινήσει τη δική του εφαρμογή επεξεργασίας φωτογραφιών που ονομάζεται Tezza - εμπνευσμένο από το χαϊδευτικό της Μπάρτον από το Πανεπιστήμιο - το 2018. Σήμερα, η Tezza είναι ένα lifestyle brand που πουλά κολάζ, ρούχα και ένα περιοδικό που κυκλοφόρησε πρόσφατα, εκτός από τo κορυφαίo app επεξεργασίας φωτογραφιών και βίντεο. Η εταιρεία με έδρα το Λος Άντζελες ανακοίνωσε πωλήσεις 26,5 εκατ. δολαρίων πέρυσι (25 εκατ. ευρώ) ή 2,2 εκατ. δολ. τον μήνα κατά μέσο όρο (2 εκατ. ευρώ), σύμφωνα με το CNBC Make It.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Cole Herrmann (@cole_herrm)

«Ξεκινήσαμε χωρίς την πρόθεση να γίνει επιχείρηση. Το Tezza άρχισε πραγματικά ως ένα έργο με πάθος, ένας τρόπος για να ελπίζουμε να έχουμε κάποιο επιπλέον εισόδημα για να πληρώσουμε ενοίκιο και να επιβιώσουμε στη Νέα Υόρκη» τονίζει ο Χέρμαν, αναφέροντας πως η φωτογραφική καριέρα της γυναίκας του ξεκίνησε στα 16 της και είχε ιδιαίτερο ταλέντο, καθώς επεξεργαζόταν υλικό με εφάμιλλο στυλ περιοδικών υψηλής μόδας και τις δημοσίευσε στο Instagram.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ο πιο τσιγκούνης εκατομμυριούχος: Μοιάζει με άστεγο - Ψάχνει φαγητό στα σκουπίδια

Τελικά, επωνυμίες όπως η Urban Outfitters και οι Free People — και οι δύο ανήκουν στην URBN — την προσέγγισαν, πληρώνοντάς την ώστε να αναλάβει γυρίσματα για τα προϊόντα τους. Όταν εκείνη και ο Χέρμαν μετακόμισαν στη Νέα Υόρκη το 2016, είχε συγκεντρώσει περίπου 20.000 followers στα social media, ενώ δούλευαν ασύλληπτες ώρες για 18 μήνες ώστε να εξασφαλίσουν τα προς το ζην, ενισχύοντας παράλληλα το app τους.

«Το παλεύαμε όλη μέρα. Ο άθλος μας περιλάμβανε πολλά δάκρυα, δοκιμές και λάθη. Σκεφτόμουν πως ήταν μια ανόητη ιδέα. Δεν πρόκειται ποτέ να λειτουργήσει. Επειδή δεν μπορούσαμε πραγματικά να το κάνουμε να δουλέψει για πολύ καιρό και απογοητευόμασταν. Ήταν πραγματικά αγώνας» υπογραμμίζει η Μπάρτον.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ο CEO της Palantir ξεσπά κατά των «σορτάκηδων»

Για να διαφοροποιήσουν την Tezza από τους ανταγωνιστές της, το ζευγάρι αποφάσισε να προσφέρει στους πελάτες έναν προσιτό τρόπο για να κάνουν τη ζωή τους να φαίνεται.,, «αντάξια» του Instagram. Κάθε άλλη εφαρμογή προσέδιδε ένα είδος επαγγελματικής εμφάνισης, όμως αντιθέτως, η Tezza ήταν καινοτόμα, καθώς οι λειτουργίες επεξεργασίας φωτογραφιών της ήταν πιο γήινες ενώ η casual millennial αργκό που χρησιμοποιούσε κέρδισε τους ακολούθους της.

Η νοοτροπία τους απέδωσε καρπούς: Η Tezza εμφανίζεται στη λίστα «Βασικές εφαρμογές φωτογραφιών και βίντεο» της Apple και κατατάσσεται μεταξύ κορυφαίων ανταγωνιστών της, όπως το Lightroom και το VSCO στα app stores. Το ζευγάρι διατηρεί μια μικρή ομάδα εργαζόμενων, 12 στο σύνολο, προκειμένου να εξοικονομήσει κόστος και να διατηρήσει τον έλεγχο του «δημιουργικού οράματος» της μάρκας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Την απέλυσαν από ξενοδοχείο και τώρα βγάζει 115.000 ευρώ ετησίως χωρίς πτυχίο

«Ο φόβος να ξεκινήσεις κάτι είναι το πιο δύσκολο κομμάτι. Ίσως η πρώτη σας ιδέα να μην είναι το τελικό και επιτυχημένο προϊόν σας, αλλά θα μάθετε όλα όσα πρέπει να ξέρετε για το επόμενο. Πραγματικά συνειδητοποιήσαμε ότι πρέπει να είσαι συνεπής και να συνεχίσεις να δημιουργείς ενώ κάποια στιγμή στο μέλλον θα ανταμειφθείς» καταλήγουν.