Pantelakis: Overweight για την Κρι Κρι με περιθώριο ανόδου έως 53%

Ανδρέας Βελισσάριος
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Pantelakis: Overweight για την Κρι Κρι με περιθώριο ανόδου έως 53%
Η Pantelakis Securities ενώ για την ώρα δε θέτει συγκεκριμένη τιμή-στόχο, παρ'όλα αυτά εντοπίζει τρία σημαντικά «όπλα» για την Κρι Κρι

Σύσταση overweight θέτει για τη μετοχή της Κρι Κρι η Pantelakis Securities με περιθώριο ανόδου έως 53% μετά και την αντοχή που επέδειξε η σερραϊκή βιομηχανία γάλακτος στην πανδημία του κορονοϊού.

Η χρηματιστηριακή ενώ για την ώρα δε θέτει συγκεκριμένη τιμή-στόχο, παρ'όλα αυτά εντοπίζει τρία σημαντικά «όπλα» για την εισηγμένη δεδομένης της κρίσης που έχει προκαλέσει η πανδημία και της επιδείνωσης του μακροοικονομικού κλίματος που διαμορφώνεται στην Ελλάδα.

Τα τρία «όπλα» της Κρι Κρι

  • Τα αυξημένα κατά 20% καθαρά κέρδη για το β' τρίμηνο, που διαμορφώθηκαν στα 6,4 εκατ. ευρώ, λαμβάνοντας ισχυρή ώθηση από την αγορά γιαουρτιού.
  • Η αγορά γιαουρτιού «δημιούργησε» το 67% των συνολικών πωλήσεων στο β' τρίμηνο, σε σύγκριση με το 62% στο αντίστοιχο τρίμηνο του 2019, ενώ σε γεωγραφική βάση, οι πωλήσεις στο εξωτερικό αυξήθηκαν κατά 14% (από το αντίστοιχο τρίμηνο του 2019) στα 14,8 εκατ. ευρώ (ξεπερνώντας την αύξηση του 5% που ήταν σε ελληνική βάση με μεγάλη διαφορά) καλύπτοντας έτσι το 39% του συνόλου έναντι του 37% που ήταν το 2019.
  • Παράλληλα η Κρι Κρι επέστρεψε σε καθαρή ταμειακή θέση ύψους 1,2 εκατ. ευρώ στα τέλη Ιουνίου από 1,8 εκατ. ευρώ καθαρό χρέος κατά το οικονομικό έτος 2019, με καθαρές ταμειακές ροές ύψους 2,9 εκατ. ευρώ (οι κεφαλαιουχικές δαπάνες μειώθηκαν κατά 11% σε ετήσια βάση στα 5,9 εκατ. ευρώ).

Αντίθετη πορεία από αυτήν της αγοράς γιαουρτιού είχε η αγορά παγωτού, με τις πωλήσεις στην Ελλάδα να αυξάνονται οριακά κατά 1% στα 10,5 εκατ. ευρώ, σε σύγκριση με το β' τρίμηνο του 2019, αντιστρέφοντας κάπως την αρνητική δυναμική του α΄τριμήνου (τα έσοδα μειώθηκαν κατά 29% εξαιτίας του lockdown τον Μάρτιο). Οι εξαγωγές παγωτού, υποχώρησαν κατά 22% σε ετήσια βάση στα 2,2 εκατ. ευρώ λόγω των μειωμένων τάσεων κατανάλωσης στις γειτονικές χώρες εν μέσω πανδημίας. Ως εκ τούτου, οι συνολικές πωλήσεις παγωτού σημείωσαν πτώση 4% σε ετήσια βάση και διαμορφώθηκαν στα 12,7 εκατ. ευρώ στο β' τρίμηνο.

Συνολικά για τον όμιλο οι πωλήσεις έφτασαν τα 65,9 εκατ. ευρώ με αύξηση 15% (66,7 εκατ. ευρώ εκτιμούσε η Pantelakis), το EBITDA διαμορφώθηκε στα 13,8 εκατ. ευρώ με αύξηση 13% (13,5 εκατ. εκτιμούσε η Pantelakis) και τα καθαρά κέρδη ανήλθαν στα 9,1 εκατ. ευρώ (8,8 εκατ. ευρώ εκτιμούσε η Pantelakis), με αύξηση 19% από το αντίστοιχο εξάμηνο του 2019 (y/y).

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider