Η αύξηση στις Online παραγγελίες των σούπερ μάρκετ την περίοδο της πανδημίας του κορονοϊού έφερε νέες συνεργασίες προκειμένου να καλυφθούν οι αυξημένες ανάγκες αλλά και αναβάθμιση των υπηρεσιών που προσφέρουν οι μεγάλες αλυσίδες του κλάδου.

Έρευνα που πραγματοποίησαν το ΙΕΛΚΑ και το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, έδειξε οκταπλάσια αύξηση των καταναλωτών που παρήγγειλαν παραγγείλει online στα τέλη του Μαρτίου, ενώ σύμφωνα με αντίστοιχη έρευνα των Convert Group και Nielsen Ελλάδας περισσότεροι από 4 εκατ. καταναλωτές επισκέφθηκαν τις ιστοσελίδες των οκτώ μεγαλύτερων on-line σούπερ μάρκετ.

Στελέχη της αγοράς εκτιμούν πως αν και στη συγκεκριμένη περίπτωση, οι καταναλωτές στράφηκαν κατ' ανάγκη στις Online αγορές, ένα μεγάλο ποσοστό τους αναμένεται να συνεχίσει να εμπιστεύεται τα online καταστήματα τροφίμων και μετά την πανδημία.

Επεκτείνουν τις υπηρεσίες σε περισσότερες πόλεις

Στο πλαίσιο αυτό, αρκετές μεγάλες αλυσίδες επεκτείνουν το τελευταίο διάστημα τις υπηρεσίες delivery που διαθέτουν και σε περιοχές εκτός Αττικής, μετά τις συνεργασίες στις οποίες προχώρησαν με πλατφόρμες και εταιρείες διανομής.

Όπως έγινε γνωστό τη  Δευτέρα, η συνεργασία της πλατφόρμας efood με την αλυσίδα Σκλαβενίτης η οποία ξεκίνησε πριν από περίπου δύο μήνες στην Αττική, επεκτείνεται πλέον και σε περιοχές της Θεσσαλονίκης. Μάλιστα σύμφωνα με πηγές της αγοράς, το επόμενο διάστημα αναμένεται να επεκταθεί και σε άλλες μεγάλες πόλεις της Ελλάδας.

Tο ηλεκτρονικό κατάστημα της ΑΒ Βασιλόπουλος, μετά την Αττική και τη Θεσσαλονίκη, έφτασε πλέον και στις πόλεις της Πάτρας, της Λάρισας, του Ηρακλείου, της Καλαμάτας και των Ιωαννίνων.

Το νέο eshop του Μασούτη εξυπηρετεί πλέον όχι μόνο τα μεγάλα αστικά κέντρα αλλά συνολικά 45 πόλεις της Ελλάδας ενώ στο eshop των My Μarket για τις περιοχές Αττική Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Λάρισα, Τρίκαλα, Βόλο και Ιωάννινα, είναι διαθέσιμο το σύνολο των προϊόντων και προστίθενται συνεχώς νέες περιοχές.