Σε αρνητικό έδαφος κινήθηκε η αλυσίδα ΑΒ Βασιλόπουλος στην Ελλάδα, το β’ τρίμηνο του 2019, παρά το γεγονός ότι η απόδοση των πωλήσεων βελτιώθηκε σε σχέση με τα προηγούμενα τρίμηνα.
Συγκεκριμένα, η επίσημη ανακοίνωση αποτελεσμάτων του μητρικού ομίλου Ahold – Delhaize αναφέρει ότι «η απόδοση των πωλήσεών μας στην Ελλάδα βελτιώθηκε σε σύγκριση με τα προηγούμενα τρίμηνα, αλλά παραμένει αρνητική».
Επισημαίνεται παράλληλα ότι η αγορά της Ελλάδας επηρεάστηκε από το συγκριτικά χαμηλότερο περιθώριο κέρδους και το υψηλό εργατικό κόστος.
Ο όμιλος Ahold – Delhaize ανακοίνωσε την Τετάρτη αύξηση των καθαρών του πωλήσεων κατά 1,5% σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες στα 16,3 δισ. ευρώ με τις καθαρές online πωλήσεις του να έχουν καταγράψει ανάπτυξη 29,2%.
Ειδικότερα, στο β’ τρίμηνο του 2019, οι καθαρές πωλήσεις του ομίλου για την περιοχή της Κεντρικής και ΝΑ Ευρώπης αυξήθηκαν κατά 4,6% φθάνοντας το 1,567 δισ. ευρώ. Η εν λόγω αύξηση υποβοηθήθηκε πάντως από την προσθήκη 134 καταστημάτων που άνοιξαν σε Ρουμανία, Ελλάδα και Σερβία.
Σε συγκρίσιμη βάση η ανάπτυξη πωλήσεων στο β’ τρίμηνο ανήλθε κατά 3,4%. Ως απόρροια των παραπάνω, στο α’ εξάμηνο του 2019, οι πωλήσεις του ομίλου στην Κεντρική και Νοτιοανατολική Ευρώπη ανήλθαν στα 3,032 δισ. ευρώ αυξημένες κατά 3,2%, ενώ σε συγκρίσιμη βάση η αύξηση πωλήσεων ανήλθε σε 2,1%.