Κινητή τηλεφωνία λανσάρει η... Revolut

Νίκη Παπάζογλου
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Κινητή τηλεφωνία λανσάρει η... Revolut
Από Γερμανία και Βρετανία ξεκινά το εγχείρημα με στόχο την επέκταση και σε άλλες αγορές.

Σε ένα νέο πεδίο ετοιμάζεται να δραστηριοποιηθεί η Revolut, με στόχο να αυξήσει περαιτέρω την πελατεία της και να μετατραπεί σταδιακά σε super app που θα καλύπτει ένα ευρύ φάσμα αναγκών των καταναλωτών. Ο λόγος για τις τηλεπικοινωνίες, καθώς, όπως ανακοίνωσε η fintech, δρομολογεί να γίνει εικονικός πάροχος κινητής τηλεφωνίας στην Ευρώπη, μετά και την επιτυχημένη κυκλοφορία του Revolut eSim πέρυσι.

Το εγχείρημα της κινητής τηλεφωνίας

Τα νέα Mobile Plans της Revolut θα ξεκινήσουν από τη Βρετανία και τη Γερμανία με στόχο όμως να επεκταθούν και σε άλλες αγορές που δραστηριοποιείται. Σε κάθε περίπτωση με περισσότερους από 10 εκατομμύρια υφιστάμενους πελάτες στο Ηνωμένο Βασίλειο και άλλα 2 εκατομμύρια στη Γερμανία, η Revolut διαθέτει μια σημαντική δεξαμενή από την οποία μπορεί να αντλήσει συνδρομητές κινητής τηλεφωνίας.

Το πρόγραμμα που θα λανσάρει η Revolut θα προσφέρει απεριόριστα μηνύματα, κλήσεις και δεδομένα εντός χώρας ενώ θα δίνει και δυνατότητα περιαγωγής 20GB σε χώρες της ΕΕ και των ΗΠΑ. Τα παραπάνω θα δίνονται χωρίς δεσμεύσεις συμβολαίου και όσοι σπεύσουν να εγγραφούν στη λίστα αναμονής που έχει βγάλει ήδη– από το Ηνωμένο Βασίλειο και την Γερμανία φυσικά – θα πληρώνουν μηνιαίο πάγιο 12,5 ευρώ.

Όπως αναφέρει η εταιρεία το πλάνο εισόδου στην κινητή ως MVNO αποτελεί την πιο πρόσφατη πρωτοβουλία, η οποία, μεταξύ άλλων, θα ενισχύσει τον ανταγωνισμό στις υψηλές χρεώσεις περιαγωγής που εφαρμόζουν ειδικά οι telcos στην Βρετανία.

Να θυμίσουμε ωστόσο ότι το εγχείρημα δεν είναι εντελώς νέο καθώς ήδη από το 2024 η Revolut έγινε από τους πρώτους χρηματοπιστωτικούς οργανισμούς στο Ηνωμένο Βασίλειο που προσέφερε παγκόσμια eSIM στους πελάτες της ώστε να παραμένουν συνδεδεμένοι στο εξωτερικό. Η υπηρεσία αποδείχθηκε μάλιστα εξαιρετικά δημοφιλής, με εκατομμύρια πακέτα δεδομένων να έχουν ενεργοποιηθεί και χρησιμοποιηθεί σε 100 τοποθεσίες, καθιστώντας την eSIM το πιο χρησιμοποιημένο μη τραπεζικό προϊόν της Revolut.

Στο νέο της εγχείρημα ο αριθμός του τηλεφώνου θα αντιστοιχεί στην εκάστοτε χώρα, οπότε όταν (ή αν) η υπηρεσία επεκταθεί στην Ελλάδα, οι Έλληνες ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να προχωρήσουν σε φορητότητα και να διατηρήσουν τον υφιστάμενο αριθμό τους αν δεν αποκτήσουν νέο με το πρόθεμα «69». Επιπλέον η πληρωμή του λογαριασμού θα γίνεται και με RevPoints – το πρόγραμμα επιβράβευσης της Revolut που προσφέρει πόντους για αγορές, ανάλογα με το πλάνο τους.

«Η τεράστια επιτυχία του eSIM προϊόντος μας αποδεικνύει ότι οι υπηρεσίες κινητής είναι ώριμες για ανατροπή. Οι καταναλωτές υποφέρουν από τα παραδοσιακά δίκτυα εξαιτίας της έλλειψης διαφάνειας, των κρυφών χρεώσεων, της κακής εξυπηρέτησης και του παρωχημένου UX. Εμείς θέλουμε να τα λύσουμε όλα αυτά, προσφέροντας στους πελάτες μας μια εμπειρία βασισμένη στην τεχνολογία, την καλύτερη αξία και καμία δέσμευση συμβολαίου. Είναι ένα ακόμα βήμα για τη Revolut στον τομέα των τηλεπικοινωνιών, όπου η καινοτομία είναι πολύ αναγκαία – και ανυπομονούμε να φέρουμε αυτή την αναβάθμιση σε περισσότερες αγορές σύντομα» ανέφερε σχετικά ο Hadi Nasrallah, Γενικός Διευθυντής Τηλεπικοινωνιών και Λιανικής της Revolut.

Το αποτύπωμα της Revolut στην Ελλάδα

Παρότι το εγχείρημα δεν κάνει λόγο για την ελληνική αγορά θα μπορούσε να επεκταθεί δυνητικά και στη χώρα μας καθώς η fintech σημειώνει υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης και έχει ήδη ανακοινώσει την περαιτέρω επέκτασή της στην Ελλάδα. Να θυμίσουμε ότι πρόσφατα η Revolut ανακοίνωσε ότι έφτασε τους 1,5 εκατ. πελάτες στην Ελλάδα, πετυχαίνοντας αύξηση 50% στην πελατειακή της βάση μέσα σε έναν χρόνο. Το 2024, ο αριθμός των συναλλαγών μέσω της Revolut αυξήθηκε κατά 81% σε σύγκριση με το 2023, ο όγκος συναλλαγών αυξήθηκε κατά 92% και οι συναλλαγές μεταξύ πελατών της Revolut σημείωσαν επίσης αύξηση της τάξεως του 162%. Εξίσου ικανοποιητικά τρέχουν και τα αμοιβαία κεφάλαια χρηματαγοράς (ΑΚΧΑ) σε τρία νομίσματα μέσω των Ευέλικτων Κεφαλαίων. Πάνω από 130.000 Έλληνες έχουν επενδύσει ήδη περίπου 240 εκατ. ευρώ στα τρία διαθέσιμα κεφάλαια.

Η εταιρεία βάζει πλέον τον πήχη στα 2 εκατ. πελάτες τους οποίους θέλει να φτάσει στις αρχές του 2026, στόχος που συνεπάγεται διείσδυση στην αγορά σε περίπου 20% του τοπικού πληθυσμού. Ήδη άλλωστε μελετά την κυκλοφορία πιστωτικών προϊόντων εντός Ελλάδας καθώς και το άνοιγμα τοπικού υποκαταστήματος, το οποίο θα της επιτρέψει να προσφέρει ελληνικά IBAN, ενώ αναζητά για το σκοπό αυτό και προσωπικό για να στελεχώσει την τοπική ομάδα.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

ΕΚΤΕΡ: «Κλειδώνει» κριτήρια ανόδου στο κλαμπ των ισχυρών κατασκευαστών - Η ενίσχυση μεγεθών και ο τουρισμός

New Yorker: Ποια είναι η γερμανική αλυσίδα ένδυσης που έρχεται στην Ελλάδα

Revolut: Ενισχύθηκαν κατά 72% τα έσοδα το 2024 - Στα 1 δισ. δολάρια τα καθαρά κέρδη

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider