ΑΒ Βασιλόπουλος: Μια αληθινή δέσμευση που χτίζει ένα καλύτερο αύριο με επίκεντρο τον άνθρωπο

Branded Content Team
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
ΑΒ Βασιλόπουλος: Μια αληθινή δέσμευση που χτίζει ένα καλύτερο αύριο με επίκεντρο τον άνθρωπο
Σε μια εποχή όπου οι αξίες της εταιρικής υπευθυνότητας μεταμορφώνουν τη σχέση εργαζομένων και επιχειρήσεων, η ΑΒ Βασιλόπουλος αποδεικνύει έμπρακτα πως η επιτυχία μιας εταιρείας ξεκινά από τον σεβασμό και τη φροντίδα προς τον άνθρωπο.

Σε μια εποχή όπου οι αξίες της εταιρικής υπευθυνότητας μεταμορφώνουν τη σχέση εργαζομένων και επιχειρήσεων, η ΑΒ Βασιλόπουλος αποδεικνύει έμπρακτα πως η επιτυχία μιας εταιρείας ξεκινά από τον σεβασμό και τη φροντίδα προς τον άνθρωπο. Με τη δημοσίευση του Κοινωνικού Απολογισμού 2024, η ΑΒ Βασιλόπουλος αναδεικνύει τις πρωτοβουλίες της στο πλαίσιο του ESG και θέτει τον «Άνθρωπο» στο κέντρο της στρατηγικής της, μέσα από ουσιαστικές δράσεις, μετρήσιμα αποτελέσματα και μια αυθεντική κουλτούρα φροντίδας και ένταξης.

Η ΑΒ Βασιλόπουλος επενδύει διαχρονικά στους ανθρώπους της, σε οικονομικό, επαγγελματικό, ψυχολογικό και κοινωνικό επίπεδο. Το 2024, η εταιρεία διέθεσε 268 εκατομμύρια ευρώ σε μισθούς και παροχές, ενώ προσέφερε επιπλέον 10 εκατομμύρια ευρώ σε πόντους ευημερίας. Σε μια εποχή όπου η εργασιακή ασφάλεια και η ποιότητα ζωής αποκτούν ακόμη μεγαλύτερη σημασία, η ΑΒ θέτει ψηλά τον πήχη, αποδεικνύοντας ότι αναγνωρίζει και ανταμείβει έμπρακτα την προσφορά των ανθρώπων της.

Ταυτόχρονα, ο δείκτης εκπαίδευσης ενισχύεται δυναμικά, με περισσότερες από 363.000 ώρες εκπαίδευσης, ενώ το νέο Σύστημα Διαχείρισης Εκπαίδευσης MyHR Connect δίνει πρόσβαση σε πάνω από 17.000 προγράμματα LinkedIn Learning και ειδικά e-learning modules. Ήδη, 12.397 εργαζόμενοι έχουν συμμετάσχει, ενισχύοντας δεξιότητες που ξεπερνούν τα επαγγελματικά στεγανά και αγγίζουν την προσωπική ανάπτυξη.

Υγεία και Ευεξία: Μια ολιστική προσέγγιση

Η φροντίδα της υγείας αποτελεί για την ΑΒ όχι μια απλή παροχή, αλλά κομμάτι του DNA της. Μέσω της 24ωρης Γραμμής Ψυχολογικής Υποστήριξης (με 3.734 κλήσεις και 1.335 χρήστες), της Διατροφικής Συμβουλευτικής, της πλατφόρμας Soul Food και της δωρεάν πρόσβασης στο The Coach, οι εργαζόμενοι ενισχύουν την ψυχική και σωματική ευεξία τους.

Αξιοσημείωτες είναι και οι δράσεις ευαισθητοποίησης σε θέματα υγείας, όπως διαδικτυακά σεμινάρια για τον καρκίνο, τη δωρεά οργάνων και το κάπνισμα, ενώ η συμμετοχή σε εργασιακούς αγώνες και ο Μαραθώνιος Αθήνας έφεραν κοντά 208 δρομείς της ΑΒ, ενισχύοντας το πνεύμα της ομάδας.

Ένα ασφαλές και εμπνευσμένο εργασιακό περιβάλλον

Η Εβδομάδα Υγείας & Ασφάλειας 2024 αποτέλεσε σταθμό για την ενίσχυση της κουλτούρας πρόληψης, μέσω σεμιναρίων για ασφαλή εργασία και γνώση πρώτων βοηθειών. Αποτέλεσμα όλων αυτών είναι η κορυφαία διάκριση από το Top Employers Institute, με την ΑΒ να αναγνωρίζεται ως «Κορυφαίος Εργοδότης» για το 2025, σημειώνοντας αύξηση 11% στη συνολική αξιολόγηση σε σχέση με πέρυσι, μια επιβράβευση που δεν επιβεβαιώνει απλώς τη σωστή πορεία, αλλά ενισχύει τη δέσμευση για συνεχή βελτίωση.

Η στρατηγική D&I της ΑΒ βασίζεται στους τέσσερις πυλώνες: Ανάπτυξη, εκπαίδευση, δέσμευση και κοινωνία. Από το σύνολο των 12.596 εργαζομένων, το 65,6% είναι γυναίκες και το 34,4% άντρες, με ενεργή παρουσία όλων των ηλικιακών ομάδων: 6,8% κάτω των 30, 59,9% 30-50 και 33,3% άνω των 50, ενώ ταυτόχρονα προσφέρεται εξατομικευμένη καθοδήγηση και προσαρμοσμένες θέσεις εργασίας σε άτομα με αναπηρία και ψυχοκοινωνικές δυσκολίες, με υποστήριξη coaches και HR Business Partners.

Ταυτόχρονα, η Εσωτερική Ακαδημία Ένταξης, η συνεργασία με την ΠΟΚοιΣΠΕ και το IRC, καθώς και οι πρωτοβουλίες για την υποστήριξη γυναικών που έχουν υποστεί κακοποίηση, επιβεβαιώνουν ότι η ένταξη δεν είναι απλώς πολιτική, είναι πράξη. Η υπογραφή της Χάρτας Διαφορετικότητας, η συμπεριληπτική γλώσσα στις αγγελίες και η εκπαίδευση HR για καταπολέμηση προκαταλήψεων ενισχύουν περαιτέρω αυτή την κατεύθυνση. Αξίζει να σημειωθούν και οι ενέργειες για τη γιορτή της Διαφορετικότητας & Υπερηφάνειας: webinars, προβολές, και δράσεις ενημέρωσης συγκέντρωσαν εκατοντάδες συμμετοχές, δημιουργώντας έναν οργανισμό που δίνει φωνή σε όλους.

Νέοι άνθρωποι και νέες ιδέες

Μέσω της κοινότητας Young AB, περισσότεροι από 450 νέοι εργαζόμενοι βρίσκουν χώρο να εκφραστούν, να εξελιχθούν και να προσφέρουν μέσα από workshops, κοινωνικά μαγειρέματα και δράσεις δημιουργικότητας. Μια νέα γενιά ΑΒ ανθρώπων χτίζει το μέλλον της εταιρείας με φρέσκια ματιά, αξίες και διάθεση για προσφορά.

Η Έρευνα Δέσμευσης Συνεργατών 2024, με συμμετοχή 94%, αποτυπώνει ένα περιβάλλον που ενθαρρύνει τη φωνή των εργαζομένων και τη μετατρέπει σε δράση. Σε αυτό το κλίμα εμπιστοσύνης και διαλόγου, η ΑΒ εξελίσσεται μαζί με τους ανθρώπους της.

Στην ΑΒ, κάθε άνθρωπος μετράει

Η ΑΒ Βασιλόπουλος δεν επενδύει μόνο σε υποδομές, τεχνολογία ή ανάπτυξη, αλλά επενδύει, πάνω από όλα, στους ανθρώπους της. Σε εκείνους που κάθε μέρα εξυπηρετούν εκατομμύρια πελάτες, στηρίζουν τις τοπικές κοινωνίες και κάνουν τη διαφορά. Από την υγεία και την εκπαίδευση, μέχρι την ισότητα, τη φροντίδα και τη συμπερίληψη, το όραμα της ΑΒ για ένα καλύτερο αύριο περνά μέσα από την καθημερινή, ουσιαστική στήριξη σε κάθε εργαζόμενο.

Γιατί όπως λέει και η ίδια η εταιρεία: «Οι άνθρωποί μας είναι η δύναμή μας» και με βάση τον φετινό Κοινωνικό Απολογισμό, αυτό δεν είναι απλώς ένα σύνθημα, αλλά μια ζωντανή πραγματικότητα.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Αυτά είναι τα 14 επαγγέλματα που θα σημειώσουν σημαντική ανάπτυξη την επόμενη δεκαετία στην Ελλάδα

Voucher έως 2.250 ευρώ για ανέργους από ΔΥΠΑ: Ξεκίνησαν οι αιτήσεις

Καταργείται η θητεία σε Πολεμική Αεροπορία και Ναυτικό

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider