Ναταλία Μελισσινού: Το επιχειρηματικό μοντέλο της Herbalife δίνει ευκαιρίες ανάπτυξης χωρίς περιορισμούς

Μαρίνα Φούντα
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Ναταλία Μελισσινού: Το επιχειρηματικό μοντέλο της Herbalife δίνει ευκαιρίες ανάπτυξης χωρίς περιορισμούς
Τι αποκαλύπτει σε συνέντευξή της στο insider.gr η Γενική Διευθύντρια της Herbalife Ελλάδας, Κύπρου και Λιβάνου, Ναταλία Μελισσινού.

Σε εξατομικευμένες λύσεις υγείας, με τη χρήση τεχνολογιών όπως big data και βιομετρικά δεδομένα, επενδύει η Herbalife, παγκόσμιος ηγέτης στον χώρο της διατροφής και της ευεξίας. Οι πρόσφατες δε εξαγορές εταιρειών όπως Pro2col Health, Pruvit Ventures και Link BioSciences εντάσσονται σε αυτήν τη στρατηγική, με στόχο τη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου οικοσυστήματος ευεξίας.

Όπως αποκαλύπτει σε συνέντευξή της στο insider.gr η Γενική Διευθύντρια της Herbalife Ελλάδας, Κύπρου και Λιβάνου, Ναταλία Μελισσινού, βασική αποστολή της εταιρείας είναι να βελτιώσει τις ζωές των ανθρώπων μέσα από εξειδικευμένα προϊόντα διατροφής, υποστήριξη από έμπειρους συνεργάτες και δίκτυα που ενδυναμώνουν.

«Ξεχωρίζουμε γιατί βάζουμε τον άνθρωπο στο επίκεντρο», σημειώνει χαρακτηριστικά και εξηγεί πως η καινοτομία βρίσκεται στον πυρήνα στρατηγικής της εταιρείας. Μιας εταιρείας που στηρίζεται, όπως επισημαίνει η κα. Μελισσινού, σε ένα επιχειρηματικό μοντέλο που προσφέρει ίσες ευκαιρίες ανάπτυξης προς όλους χωρίς περιορισμούς.

Σε ό,τι δε αφορά την ανέλιξη του γυναικείου φύλου στην αγορά εργασίας και δη σε ηγετικές θέσεις, η ίδια ευελπιστεί οι γυναίκες να εργάζονται σε έναν κόσμο όπου να μπορούν να εκφράζουν ελεύθερα τις δυνατότητές τους, χωρίς να αισθάνονται ότι πρέπει να αποδείξουν διαρκώς την αξία τους. «Οι γυναίκες εξελίσσονται όταν υπάρχει κουλτούρα αξιοκρατίας, θεσμική στήριξη και πρακτικές ευελιξίας», αναφέρει.

Ακολουθεί το πλήρες περιεχόμενο της Ναταλίας Μελισσινού στο insider.gr:

-Εν έτει 2025 συνεχίζεται ο αγώνας του γυναικείου φύλου για τη διασφάλιση ίσων ευκαιριών στην αγορά εργασίας και κυρίως δε για την εξέλιξή του σε ηγετικές θέσεις. Ποιες είναι οι μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζει σήμερα μια γυναίκα σε ηγετική θέση;

Σήμερα, μια γυναίκα σε θέση ηγεσίας έχει να διαχειριστεί όχι μόνο τις υψηλές επαγγελματικές απαιτήσεις, αλλά και τις κοινωνικές προσδοκίες που συχνά την τοποθετούν σε παραδοσιακούς ρόλους. Η ανάγκη να αποδείξει την αξία της ξανά και ξανά, η έλλειψη εκπροσώπησης σε κορυφαίες θέσεις και η υποσυνείδητη προκατάληψη είναι μερικές από τις σημαντικές προκλήσεις που παραμένουν. Ωστόσο, βλέπουμε πλέον μια δυναμική αλλαγή, καθώς περισσότερες γυναίκες ενδυναμώνονται και διεκδικούν ηγετικούς ρόλους.

-Πώς μπορεί μια γυναίκα να χτίσει την αυτοπεποίθησή της και να διεκδικήσει την επαγγελματική της ανέλιξη;

Η αυτοπεποίθηση χτίζεται με μικρές καθημερινές κατακτήσεις. Η συνεχής μάθηση, η δικτύωση, η αποδοχή της αποτυχίας ως ευκαιρία για εξέλιξη και η ύπαρξη ενός μέντορα παίζουν καθοριστικό ρόλο. Επίσης, το να έχει κανείς ξεκάθαρη φωνή στο τραπέζι και να μην φοβάται να θέσει όρια είναι θεμελιώδους σημασίας.

-Με την εμπειρία σας στην Herbalife αλλά και σε άλλες πολυεθνικές, ποιες στρατηγικές έχετε δει να λειτουργούν καλύτερα για την ανέλιξη των γυναικών;

Αυτό που έχω διαπιστώσει είναι πως οι γυναίκες εξελίσσονται όταν υπάρχει κουλτούρα αξιοκρατίας, θεσμική στήριξη και πρακτικές ευελιξίας. Η εσωτερική εκπαίδευση, η παροχή ευκαιριών στρατηγικής σημασίας, καθώς και η παρότρυνση ανάληψης πρωτοβουλιών δημιουργούν το κατάλληλο περιβάλλον για να αναδείξουν τις ηγετικές τους ικανότητες και να διεκδικήσουν ενεργό ρόλο στην επαγγελματική τους πορεία.

-Πώς διαχειρίζεστε εσείς την ισορροπία ανάμεσα στην επαγγελματική και την προσωπική ζωή;

Πιστεύω στη ρεαλιστική καθημερινότητα και όχι στο τέλειο. Θέτω προτεραιότητες, οργανώνω τον χρόνο μου, και – πολύ σημαντικό – αποδέχομαι ότι δε γίνεται να είμαι «τέλεια» σε όλους τους ρόλους κάθε μέρα. Η τεχνολογία και η εμπιστοσύνη στην ομάδα μου είναι βασικά εργαλεία που μου δίνουν ευελιξία. Ένα καλό role model μπορεί να μεταμορφώσει όχι μόνο την καριέρα, αλλά και την ίδια τη νοοτροπία μιας νέας γυναίκας επαγγελματία.

-Με μια μακρόχρονη πορεία, η Herbalife αποτελεί σήμερα ηγέτιδα δύναμη στον κλάδο της υγείας και της ευεξίας. Πώς βοηθά τις γυναίκες να «γίνουν η καλύτερη εκδοχή του εαυτού τους»;

Το επιχειρηματικό μας μοντέλο δίνει ευκαιρίες ανάπτυξης χωρίς περιορισμούς. Συνεργαζόμαστε με ένα δίκτυο ανεξάρτητων συνεργατών όπου το 75% είναι γυναίκες. Οι γυναίκες αποκτούν έλεγχο στον χρόνο τους, χτίζουν επιχειρήσεις βασισμένες στις δικές τους αξίες, και υποστηρίζονται με εκπαίδευση, mentoring και δικτύωση. Ενθαρρύνουμε την προσωπική ενδυνάμωση, γιατί πιστεύουμε ότι κάθε γυναίκα αξίζει να εξελιχθεί με τον δικό της ρυθμό.

-Υπάρχουν συγκεκριμένες δράσεις της Herbalife που εστιάζουν στις γυναίκες;

Βεβαίως. H καμπάνια HERbalife αποτελεί μια παγκόσμια πρωτοβουλία της Herbalife που εστιάζει στην ανάδειξη γυναικείων προτύπων από τον χώρο του αθλητισμού, της επιχειρηματικότητας και της ηγεσίας. Μέσα από εμπνευστικές ιστορίες, δυνατές συνεργασίες και προβολή σημαντικών ρόλων που αναλαμβάνουν γυναίκες εντός και εκτός του δικτύου μας, το HERbalife ενισχύει τη γυναικεία παρουσία και φωνή, δίνοντας έμφαση στην ποικιλομορφία και την ισότητα.

-Ποια χαρακτηριστικά του επιχειρηματικού σας μοντέλου ευνοούν τη γυναικεία επιχειρηματικότητα;

Η ευελιξία, το χαμηλό αρχικό κόστος και η πρόσβαση σε εκπαιδευτικά εργαλεία επιτρέπουν σε κάθε γυναίκα να ξεκινήσει χωρίς να ρισκάρει υπερβολικά. Το μοντέλο μας ενισχύει την προσωπική πρωτοβουλία, χωρίς να απαιτεί απόλυτη προσήλωση στον παραδοσιακό 9-5 τρόπο εργασίας.

-Ποια είναι η αποστολή της Herbalife και τι την καθιστά μοναδική στον κλάδο της;

Η Herbalife είναι παγκόσμιος ηγέτης στον χώρο της διατροφής και της ευεξίας. Η αποστολή μας είναι να βελτιώσουμε τις ζωές των ανθρώπων μέσα από εξειδικευμένα προϊόντα διατροφής, υποστήριξη από έμπειρους συνεργάτες και δίκτυα που ενδυναμώνουν. Ξεχωρίζουμε γιατί βάζουμε τον άνθρωπο στο επίκεντρο.

-Ποιες είναι οι στρατηγικές σας προτεραιότητες για το μέλλον;

Επενδύουμε σε εξατομικευμένες λύσεις υγείας με τη χρήση τεχνολογιών όπως big data και βιομετρικά δεδομένα. Οι πρόσφατες εξαγορές εταιρειών όπως Pro2col Health, Pruvit Ventures και Link BioSciences εντάσσονται σε αυτήν τη στρατηγική, με στόχο τη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου οικοσυστήματος ευεξίας.

-Πώς αξιοποιείτε την καινοτομία στην υπηρεσία των συνεργατών σας;

Η καινοτομία στην Herbalife σημαίνει εξέλιξη, ευκολία και προσβασιμότητα. Μέσα από σύγχρονα εργαλεία ενημέρωσης, διαρκή εκπαίδευση και επιστημονικά τεκμηριωμένες λύσεις διατροφής, δίνουμε στους συνεργάτες μας τα μέσα να προσφέρουν υπεύθυνες, αξιόπιστες και σύγχρονες επιλογές στους πελάτες τους. Παράλληλα, επενδύουμε σε βιώσιμες πρακτικές παραγωγής, συμβαδίζοντας με τις ανάγκες του μέλλοντος.

-Ποιο είναι το προσωπικό σας όραμα για τις γυναίκες στην ηγεσία;

Το προσωπικό μου όραμα για τις γυναίκες στην ηγεσία είναι να μπορούν να εκφράζουν ελεύθερα τις δυνατότητές τους, χωρίς να αισθάνονται ότι πρέπει να αποδείξουν διαρκώς την αξία τους. Πιστεύω σε μια ηγεσία που συνδυάζει αυτοπεποίθηση, ενσυναίσθηση και αυθεντικότητα - στοιχεία που φέρνουν πραγματική αλλαγή. Στη Herbalife, με εμπνέει καθημερινά το γεγονός ότι συνεργάζομαι με γυναίκες που ενσαρκώνουν αυτό το πρότυπο: δυναμικές, με όραμα και βαθιά ανθρωποκεντρική προσέγγιση. Αν μπορώ, μέσα από τον ρόλο μου, να ενθαρρύνω ακόμη περισσότερες γυναίκες να τολμήσουν, να διεκδικήσουν και να δημιουργήσουν, τότε νιώθω ότι συμβάλλω σε έναν κόσμο πιο ισότιμο και εμπνευσμένο.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Ανελκυστήρες: Οι νέες προθεσμίες, τα επόμενα βήματα και τα πρόστιμα

Η Alter Ego Media εξαγόρασε Newsit και Tlife

Οικισμοί έως 2.000 κατοίκους: Ποιοι μπορούν να χτίσουν και ποια οικόπεδα μένουν εκτός

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider