Maersk: Ως και 20% η μείωση της δυναμικότητας μεταφοράς container μεταξύ Ευρώπης - Ασίας λόγω Ερυθράς Θάλασσας

Newsroom
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Maersk: Ως και 20% η μείωση της δυναμικότητας μεταφοράς container μεταξύ Ευρώπης - Ασίας λόγω Ερυθράς Θάλασσας
Μείωση της δυναμικότητας του κλάδου μεταφοράς κοντέινερ μεταξύ Άπω Ανατολής και Ευρώπης κατά περίπου 15%-20% στο δεύτερο τρίμηνο του 2024 λόγω της διακοπή της κυκλοφορίας πλοίων  στην Ερυθρά Θάλασσα «βλέπει» η Maersk.

Μείωση της δυναμικότητας του κλάδου μεταφοράς κοντέινερ μεταξύ Άπω Ανατολής και Ευρώπης κατά περίπου 15%-20% στο δεύτερο τρίμηνο του 2024 λόγω της διακοπή της κυκλοφορίας πλοίων στην Ερυθρά Θάλασσα «βλέπει» η Maersk.

Σύμφωνα με το Reuters, ο ναυτιλιακός κολοσσός εκτιμά πως οι διακοπές στη ναυτιλία που προκλήθηκαν από τις επιθέσεις των μαχητών Χούθι σε πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα αναμένεται να διαρκέσουν τουλάχιστον μέχρι το τέλος του έτους, προσθέτοντας πως «η ζώνη κινδύνου έχει επεκταθεί και οι επιθέσεις φτάνουν ακόμη περισσότερο στις υπεράκτιες περιοχές».

«Αυτό ανάγκασε τα πλοία μας να επιμηκύνουν περαιτέρω το ταξίδι τους, με αποτέλεσμα επιπλέον χρόνο και κόστος για να φτάσει το φορτίο σας στον προορισμό του προς το παρόν», ανέφερε σε σημείωμά της η δανέζικη εταιρεία, όπως μετέδωσε το πρακτορείο.

Τα κόστη των καυσίμων της Maersk στις διαδρομές μεταξύ Ασίας και Ευρώπης είναι τώρα 40% υψηλότερα ανά ταξίδι, δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Πετρέλαιο: «Έσπασε» το πτωτικό σερί με φόντο την διαταγή εκκένωσης της Ράφα

Σε υψηλά ενός έτους η επιχειρηματική δραστηριότητα στην Ευρωζώνη τον Απρίλιο

Μ. Ανατολή: Αδιαλλαξία Ισραήλ - Χαμάς, καμιά πρόοδος για ανακωχή στη Λωρίδα της Γάζας

gazzetta
gazzetta reader insider insider