Απώλειες 200 εκατ. από την υπόθεση Μαρινόπουλου

Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Απώλειες 200 εκατ. από την υπόθεση Μαρινόπουλου

Περί τα 200 εκατ. ευρώ εκτιμάται ότι είναι η απώλεια στα ταχυκίνητα προϊόντα των σούπερ μάρκετ ως αποτέλεσμα της απενεργοποίησης της Μαρινόπουλος. Σύμφωνα με έρευνα της εταιρείες ΙRI, την οποία επικαλείται η εφημερίδα «Ναυτεμπορική», το «Mαρινόπουλος effect» είχε ως αποτέλεσμα να χαθούν πωλήσεις της τάξεως του 3% της συνολικής αγοράς ταχυκίνητων προϊόντων στα σούπερ μάρκετ ενώ αν δεν υπήρχαν τα προβλήματα στον όμιλο οι υπολογισμοί ήθελαν τη συνολική αγορά να μην υποχωρεί σε ποσοστό άνω του 2%.

Τα στοιχεία της IRI υποδεικνύουν ότι στο διάστημα αυτό έγινε μια σημαντική μετακίνηση κατανάλωσης προς το κανάλι των Discounters (Lidl) και το Cash&Carry.

Ακόμη, διατυπώνεται η εκτίμηση ότι ένα ποσοστό 3%- 3,5% από τη συνολική πτώση της αγοράς (επίδραση της Μαρινόπουλος) το κέρδισαν τα δύο αυτά κανάλια.

Αναφορικά με το τι μέλλει γενέσθαι στην αγορά των σούπερ μάρκετ, στον βαθμό που ολοκληρωθούν όλες οι διαδικασίες για την εξαγορά του δικτύου της Μαρινόπουλος από τη Σκλαβενίτης, εκτιμάται ότι θα γίνει μια εκ νέου αναδιανομή της πίτας σε μια πιο ομαλή βάση.

Όπως υποστηρίζει ο κ. Φώσκολος Βαγγέλης, Senior Retail Consultant της IRI,

οι αλυσίδες σε συνεργασία με τη βιομηχανία θα πρέπει να επενδύσουν σε στοχευμένες προσφορές, ανάλογα με την ομαδοποίηση των καταναλωτών (π.χ. οικογενειάρχες, εργένηδες, συχνοί επισκέπτες, κυνηγοί προσφορών, branded oriented κ.τ.λ.).

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider