Καραμανλής: Ενισχύονται σταδιακά οι γραμμές των λεωφορείων - Το leasing κοστίζει λιγότερο

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Καραμανλής: Ενισχύονται σταδιακά οι γραμμές των λεωφορείων - Το leasing κοστίζει λιγότερο
«Ειδικοί στο εξωτερικό έχουν πει πως είναι καλύτερα ένα λεωφορείο γεμάτο όπου όλοι φοράνε μάσκα, παρά ένα λεωφορείο μισογεμάτο όπου οι μισοί δεν φοράνε μάσκα», εξήγησε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών.

«Ενισχύονται σταδιακά οι γραμμές όπου εντοπίζονται προβλήματα στις ώρες αιχμής, καθώς τα λεωφορεία των ΚΤΕΛ αναλαμβάνουν δρομολόγια στην περιφέρεια και έτσι οχήματα της ΟΣΥ μεταφέρονται στα δρομολόγια όπου υπάρχουν ζητήματα», τόνισε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής στο ραδιοφωνικό σταθμό Parapolitika FM.

Ο υπουργός επισήμανε ότι, σύμφωνα με τα στοιχεία του ΟΑΣΑ, κατά τις ώρες αιχμής η πληρότητα είναι κάτω από 65% στο 95% των οχημάτων, ενώ ερωτηθείς αν στο μέλλον μειωθεί ξανά το όριο επιβατών στο 50%, απάντησε πως «αυτό δεν το αποφασίζει ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αλλά υπάρχει συγκεκριμένη διαδικασία».

Υπογράμμισε ότι ειδικοί στο εξωτερικό έχουν πει πως είναι καλύτερα ένα λεωφορείο γεμάτο όπου όλοι φοράνε μάσκα, παρά ένα λεωφορείο μισογεμάτο όπου οι μισοί δεν φοράνε μάσκα. Ευχαρίστησε το επιβατικό κοινό και τους εργαζόμενους, γιατί πέρα από κάποια μεμονωμένα περιστατικά, είναι σχεδόν καθολική η χρήση μάσκας στα λεωφορεία και στο Μετρό.

Το leasing κοστίζει λιγότερο

Όσον αφορά το leasing, ο κ. Καραμανλής εξήγησε ότι το κόστος των ανταλλακτικών και των επισκευών αναλαμβάνει ο ιδιώτης. Επειδή όμως ο ΟΣΥ διαθέτει σύγχρονες εγκαταστάσεις και καταρτισμένους τεχνικούς, θα μπορεί ο ιδιώτης καταβάλλοντας τίμημα να χρησιμοποιεί τις εγκαταστάσεις αυτές. Υπενθύμισε στο σημείο αυτό ότι η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας είναι αυτή που κάνει για πρώτη φορά μετά από 10 χρόνια προσλήψεις 650 εργαζομένων στις δημόσιες συγκοινωνίες και δημιουργεί πάνω από 550 θέσεις εργασίας στον ιδιωτικό τομέα.

«Δεν υπάρχει άνθρωπος που θα σας πει ότι το κόστος του leasing δεν είναι πιο συμφέρον για ένα μεγάλο στόλο, από το να αγοράσεις καινούργια λεωφορεία», σχολίασε μάλιστα ο κ. Καραμανλής, επισημαίνοντας ότι η κυβέρνηση εφαρμόζει ένα μεικτό σύστημα, όπως κάνουν όλοι οι μεγάλοι οργανισμοί συγκοινωνιών στον κόσμο, καθώς και θα αγοραστούν νέα λεωφορεία με το μεγάλο διαγωνισμό που επίκειται, αλλά και θα γίνει άμεση προμήθεια με leasing. Σημείωσε δε ότι το κόστος των λεωφορείων με leasing είναι 30 εκατ. ευρώ για τρία χρόνια, ενώ το κόστος για την αγορά αντίστοιχων νέων λεωφορείων ανέρχεται στα 60 εκατ. ευρώ. Χαρακτήρισε δε το leasing μία μεγάλη αλλαγή και μία μεγάλη μεταρρύθμιση.

Ο κ. Καραμανλής απαντώντας στην κριτική του ΣΥΡΙΖΑ για τη συνεργασία του ΟΑΣΑ με τα ΚΤΕΛ, υπενθύμισε ότι ήταν ο κ. Σπίρτζης που το 2018 είχε ψηφίσει νόμο με τον οποίο τα ΚΤΕΛ ανέλαβαν συγκοινωνιακό έργο στη Θεσσαλονίκη, όταν πρόεδρος του ΟΑΣΘ ήταν μάλιστα ο κ. Στέλιος Παππάς. Σημείωσε δε ότι με αυτό τον τρόπο ο ΣΥΡΙΖΑ ομολόγησε την πλήρη αποτυχία της κρατικοποίησης του ΟΑΣΘ. Αυτό το θεσμικό πλαίσιο λοιπόν χρησιμοποιεί τώρα η σημερινή κυβέρνηση για να δώσει συγκοινωνιακό έργο στα ΚΤΕΛ.

Διαβάστε επίσης:

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider