Yπ. Παιδείας: Προσέφυγε στο Πρωτοδικείο κατά ΔΟΕ και ΟΛΜΕ για την απεργία κατά τη διάρκεια των εξετάσεων της «Ελληνικής PISA»

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Yπ. Παιδείας: Προσέφυγε στο Πρωτοδικείο κατά ΔΟΕ και ΟΛΜΕ για την απεργία κατά τη διάρκεια των εξετάσεων της «Ελληνικής PISA»
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του insider.gr στην Google
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η αγωγή θα εκδικαστεί αύριο, Τρίτη, λόγω του κατεπείγοντος.

Με αγωγή την οποία κατέθεσε στο Μονομελές Πρωτοδικείο Αθηνών το υπ. Παιδείας ζητά να κηρυχθεί καταχρηστική η απεργία-αποχή που εξάγγειλαν η Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδος (ΔΟΕ) και η Ομοσπονδία Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης (ΟΛΜΕ) για την Τετάρτη, 18 Μαΐου, ημέρα διεξαγωγής των εξετάσεων της «ελληνικής PISA».

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η αγωγή θα εκδικαστεί αύριο, Τρίτη, λόγω του κατεπείγοντος.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Χριστόπουλος: Κοντά στο 1% του ΑΕΠ η οπτικοακουστική βιομηχανία - Μεγάλες προοπτικές ανάπτυξης για το video gaming

Δημογραφικό: Baby bonus από δήμους της χώρας - Μόλις 65.594 γεννήσεις στην Ελλάδα το 2025

Metlen: Εγκαινιάστηκε στον Βόλο η νέα μονάδα της M Technologies - Τι ζήτησε ο Μυτιληναίος από τον Δένδια

Φόρτωση BOLM...

reader insiderinsiderinsiderinsiderinsider