Ρότζερ Φέντερερ: Μια επενδυτική ιδιοφυΐα

Του ανήκει το 3% των μετοχών της εταιρείας, μια επένδυση που πλέον αξίζει περισσότερα από 330 εκατ. δολάρια! Ο Φέντερερ και η ελβετική επιχείρηση κατασκευής αθλητικών παπουτσιών.
Ρότζερ Φέντερερ: Μια επενδυτική ιδιοφυΐα

O Ρότζερ Φέντερερ άφησε ανεξίτηλο του αποτύπωμά του στο τένις, με την απόσυρσή του από την ενεργό δράση να αποτελεί σταθμό για το άθλημα, που προσπαθεί συνειδητοποιήσει το γεγονός πως θα πρέπει να γυρίσει σελίδα, καθώς οι άλλοι 2 τιτάνες (Ράφα Ναδάλ και Νόβακ Τζόκοβιτς) μεγαλώνουν και θα κρεμάσουν τα παπούτσια τους.

Εικόνα

Πάντως, ο Ελβετός θρύλος με το αριστοκρατικό του στυλ, φημίζεται εδώ και χρόνια για την κομψότητά του, ακόμη και έξω από τα τερέν, ενώ και οι επενδύσεις του πηγαίνουν αρκετά καλά, προεξέχουσας της επιχειρήσεις αθλητικών ειδών ονόματι «On». Μετά τη σύναψη της επικερδούς πολυετούς συμφωνίας του με τη Nike, το πρώην #1 στον κόσμο ήξερε ότι έπρεπε να εμπλακεί σε αυτήν την ταχέως αναπτυσσόμενη εταιρεία που αναδυόταν από την πατρίδα του, την Ελβετία. «Με ιντριγκάρει πολύ οι Ελβετοί δραστηριοποιούνται σε παγκόσμιο στον αθλητισμό. Στην χώρα μου κάποια στιγμή πρέπει να γίνεις διεθνής παίκτης και γι' αυτό μου αρέσει να υποστηρίζω επιχειρήσεις από τον τόπο μου» είχε δηλώσει το 2023 στο Forbes.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ο 1ος δισεκατομμυριούχος μπασκετμπολίστας μόνο από τα... παρκέ

Ο άσσος με περιουσία σχεδόν μισό δισ. δολάρια, επένδυσε στην εταιρεία 54 εκατ. δολ. το 2019 και λάνσαρε το δικό του παπούτσι με όνομα «Τhe Roger» το 2020 το οποίο κοστίζει περίπου 200 ευρώ, ενώ του ανήκει το 3% των μετοχών της εταιρείας, μια επένδυση που πλέον αξίζει περισσότερα από 330 εκατ. δολάρια! «Ίσως πίστευαν ότι ήμουν πολύ μεγάλο όνομα για να έχω έναν ρόλο απλού πρεσβευτή», αποκάλυψε ο Φέντερερ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ο Μέσι έχει μετατρέψει το MLS σε ένα «χρυσό» πρωτάθλημα για... βετεράνους;

Η On ιδρύθηκε το 2010 από τους λάτρεις του παιχνιδιού Olivier Bernhard, David Allemann και Caspar Coppetti, με τον 20 φορές νικητή Grand Slam να δίνει τα χέρια για τη συνεργασία με την επιχείρηση που κατασκευάζει επίσης μια 100% ανακυκλώσιμη μάρκα παπουτσιών, που ονομάζεται Cyclon, φτιαγμένη από το φυτό Ρίκινος.

Για φέτος, η ελβετική εταιρεία κατασκευής αθλητικών παπουτσιών προέβλεψε πωλήσεις χαμηλότερες από τις αναμενόμενες φέτος, καθώς παραμένουν ερωτήματα σχετικά με την ισχύ της καταναλωτικής ζήτησης. Kατέγραψε έσοδα 447 εκατ. ελβετικών φράγκων (510 εκατ. δολαρίων) τους τελευταίους τρεις μήνες του 2023, χάνοντας ελάχιστα τις εκτιμήσεις των αναλυτών για 452 εκατ. ενώ η μετοχή της εκτινάσσεται 67% τους 12 μήνες, ξεπερνώντας αντιπάλους - «μεγαθήρια» όπως οι Nike, Adidas και Puma.

Εικόνα

Σύμφωνα με το Bloomberg, ενώ η On έχει γίνει αγαπημένη του κλάδου με τη δημοφιλή σειρά παπουτσιών τρεξίματος και τένις, το θετικό momentum έχει ανεβάσει τον πήχη για το εάν η εταιρεία θα καταφέρει να διατηρήσει τον ρυθμό ανάπτυξης, χωρίς να απογοητεύσει τους επενδυτές. Η On αναμένει ότι οι πωλήσεις θα αυξηθούν τουλάχιστον κατά 30% το 2024 στα 2,25 δισ. ελβετικά φράγκα, ενώ ο τζίρος του πρώτου τριμήνου ενδέχεται να φτάσει τα 495 εκατ. λίγο κάτω από τις προβλέψεις των οικονομολόγων. Το μικτό περιθώριο κέρδους της εκτινάχθηκε 60,4% το τέταρτο τρίμηνο, ξεπερνώντας τις προσδοκίες. Τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 19% στην Αμερική, +58% στην Ασία-Ειρηνικό και +23% στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Τα επενδυτικά πλάνα του Σακίλ Ο' Νιλ σε NBA και F1 - «Διαθέτω 500 εκατ. δολάρια»

Η On επεκτάθηκε γρήγορα σε όλη την Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική. Η εταιρεία με έδρα τη Ζυρίχη αναμένει ότι οι δραστηριότητές της θα είναι πιο έντονες το πρώτο εξάμηνο του 2024 από ό,τι αργότερα στο έτος. Επιδιώκει να εντείνει την εικόνα της στην Γηραιά Ήπειρο ως κορυφαία αθλητική μάρκα, μετά από παρόμοιες κινήσεις στις ΗΠΑ πριν από μερικά χρόνια.