Johnnie Walker Blue Label Elusive Umami: Το νέο limited edition ουίσκι που αιχμαλωτίζει την πέμπτη γεύση του umami

Ένα νέο limited edition σκωτσέζικο ουίσκι, το οποίο αιχμαλωτίζει το umami, την πέμπτη γεύση, λανσάρει τώρα το Johnnie Walker. Tο Johnnie Walker Blue Label Elusive Umami είναι το αποτέλεσμα της συνεργασίας της master blender Emma Walker και του βραβευμένου με Michelin σεφ, Kei Kobayashi.
Johnnie Walker Blue Label Elusive Umami: Το νέο limited edition ουίσκι που αιχμαλωτίζει την πέμπτη γεύση του umami

To διάσημο Johnnie Walker, η νούμερο ένα φίρμα σκωτσέζικου blended ουίσκι στον κόσμο, μόλις λάνσαρε ένα ακόμη limited edition Blue Label. Αυτή τη φορά η εμβληματική μάρκα συνεργάστηκε με τον βραβευμένο με αστέρι Michelin σεφ, Kei Kobayashi για να δημιουργήσουν ένα εξαιρετικό ποτό: το Johnnie Walker Blue Label Elusive Umami.

Διαβάστε ακόμα: CUTTY SARK - Το θρυλικό σκωτσέζικο ουίσκι γιορτάζει 100 χρόνια με μια limited edition ετικέτα

Η απεριόριστη γνώση της master blender Emma Walker (η πρώτη γυναίκα σε αυτό το ρόλο εδώ και 200 χρόνια), σε συνδυασμό με το περίπλοκο γαστρονομικό στυλ του Kobayashi, οδήγησε στο νέο μείγμα Blue Label που αιχμαλωτίζει αβίαστα τη γεύση του umami, γνωστή και ως η πέμπτη γεύση.

«Όταν ο σεφ Kei και εγώ ξεκινήσαμε να συλλάβουμε την ουσία του umami, ξέραμε ότι κάναμε ένα βήμα στο άγνωστο ξεκινώντας ένα συναρπαστικό ταξίδι εξερεύνησης γεύσης», είπε η Walker. «Μαζί, θέλαμε να ξεπεράσουμε τα όρια του τι θα μπορούσε να είναι το scotch και να φέρουμε μια πραγματικά καινοτόμο προσφορά στον κόσμο του ουίσκι και της γεύσης».

Εικόνα

Αφού έψαξαν σε δέκα εκατομμύρια αποθέματα βαρελιών Johnnie Walker και διάλεξαν προσεκτικά ένα στα 25.000, η Walker και η ομάδα της παρουσίασαν στον Kobayashi μια πρώιμη έκδοση του μείγματος, στο εστιατόριό του στο Παρίσι. Στη συνέχεια, το δίδυμο δημιούργησε μαζί την τελική έκδοση.

«Το Umami έχει μια μυστηριώδη ιδιότητα που πυροδοτεί τις αισθήσεις μας, αποκαλύπτοντας την πλούσια γεύση, την πολυπλοκότητα και το βάθος – και πιστεύω ότι έχουμε συλλάβει αυτή την ουσία στο Johnnie Walker Blue Label Elusive Umami», δήλωσε ο Kobayashi, σύμφωνα με το PRNewswire. «Το τελικό μείγμα είναι μια πολύπλευρη έκφραση αυτού που ερμηνεύω ότι είναι το umami».

Εικόνα

Σύμφωνα με την επίσημη περιγραφή, το Blue Label Elusive Umami ανοίγει πρώτα με γεύσεις μήλου και λευκού ροδάκινου, ακολουθούμενο από τη γλυκύτητα μανταρινιών, σαγκουινιών και κόκκινων μούρων. Στο μακρύτερο φινίρισμα διακρίνονται γλυκό μπαχάρι και ξύλο, μια πινελιά καπνιστού κρέατος και ζεστό αλάτι και πιπέρι με μακρύ, γλυκό τελείωμα φρούτων.

Η Julie Bramham, global brand director του Johnnie Walker, μοιράστηκε: «Αυτή η περιορισμένη έκδοση αντιπροσωπεύει τη δέσμευσή μας να ξεπεράσουμε τα όρια του τι είναι δυνατό στο ουίσκι, και το Johnnie Walker Blue Label Elusive Umami κάνει ακριβώς αυτό. Σε συνεργασία με τον σεφ Kei για τη δημιουργία αυτού του μοναδικού blend, οδηγούμε τη ίντριγκα και τον ενθουσιασμό για να στρατολογήσουμε μια νέα γενιά από λάτρεις του ουίσκι, ενισχύοντας μια παραδοσιακή στιγμή ποτού για να δημιουργήσουμε μια καθηλωτική εμπειρία που εξυψώνει όλες τις αισθήσεις».

Εικόνα

Το Johnnie Walker Blue Label Elusive Umami θα είναι παγκοσμίως διαθέσιμο για προπώληση από τις 2 Οκτωβρίου με προτεινόμενη τιμή κατασκευαστή 350 ευρώ περίπου. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να ανακαλύψετε στον ιστότοπο του Johnnie Walker.