Justin Bieber: Γιατί μπήκε στη «μαύρη λίστα» των πελατών της Ferrari

Η Ferrari μόλις απέκλεισε τον σταρ της ποπ Justin Bieber από την αγορά των οχημάτων της. Οι πληροφορίες θέλουν την εμβληματική ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία να μην μπορεί πλέον να ανεχθεί την «κακή μεταχείριση» του Bieber στα αυτοκίνητά της, η οποία παραβίαζε τους κανόνες ιδιοκτησίας της φίρμας
Justin Bieber: Γιατί μπήκε στη «μαύρη λίστα» των πελατών της Ferrari

Τι ακριβώς έκανε ο αστέρας της διεθνούς μουσικής σκηνής Justin Bieber που εξόργισε τη Ferrari και την ανάγκασε να πάρει μια τόσο αυστηρή απόφαση; Σύμφωνα με ρεπορτάζ που δημοσιεύτηκε από την ιταλική εφημερίδα Il Giornale, η ιστορία αρχίζει το 2015.

Διαβάστε ακόμα: Justin Bieber X Vespa - Ένα ολόλευκο σκούτερ από την πιο αναπάντεχη συνεργασία στον πλανήτη της μοτοσικλέτας

Έπειτα από μια νύχτα σκληρού πάρτι στο Beverly Hills, ο διάσημος τραγουδιστής ξέχασε πού είχε αφήσει την Ferrari 458 Italia του. Αποτέλεσμα; Το αυτοκίνητο να μείνει παρκαρισμένο κάπου για κάμποσες εβδομάδες. Με άλλα λόγια, πρόκειται σαν μεταφορά στην πραγματικότητα της ταινίας «Dude, Where’s My Car?».

Φυσικά δεν ήταν μόνο αυτός ο λόγος για τη διαγραφή του Bieber από τη λίστα πελατών. Η ιταλική μάρκα πιστεύει ακράδαντα ότι τα supercars που βγαίνουν από το εργοστάσιό της είναι έργα τέχνης που δεν πρέπει να αλλοιώνονται με κανέναν τρόπο. Ο ευκολότερος τρόπος για να εκνευρίσει κανείς τη Ferrari είναι να τροποποιήσει ή να προσαρμόσει τα αυτοκίνητά της χωρίς τη συγκατάθεσή της.

Ο Bieber φαίνεται να έγραψε στα παλιά του τα παπούτσια την πολιτική της εταιρείας, δίνοντας τη Ferrari 458 Italia F1 Edition του 2011 για μετατροπές στην εταιρεία West Coast Customs. Οι αλλαγές που υπέστη το αυτοκίνητο περιλάμβαναν νέα φτερά, ένα κάλυμμα αμαξώματος σε χρώμα μπλε neon, ζάντες aftermarket και πολλά άλλα. Όπως ήταν λογικό στη Ferrari έβγαλαν καπνούς.

Για να γίνουν τα πράγματα χειρότερα, ο Bieber παραβίασε έναν άλλο πολύ σημαντικό κανόνα ιδιοκτησίας της ιταλικής φίρμας, βγάζοντας την 458 του σε δημοπρασία, πάλι χωρίς τη συγκατάθεσή της, κάτι που αποδείχθηκε ως η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι.

Για εκείνους που ακόμη αναρωτιούνται γιατί τα «κακουργήματα» του Bieber τιμωρήθηκαν με ισόβιο αποκλεισμό από τις πωλήσεις του ιταλικού brand, θυμίζουμε ότι η Ferrari παίρνει πολύ σοβαρά τη δημόσια εικόνα και την αξία της επωνυμίας της, πιθανώς πιο σοβαρά από οποιαδήποτε άλλη επιχείρηση σε όλο τον κόσμο.

Η φίρμα υποχρεώνει τους ιδιοκτήτες να υπογράψουν συμβόλαια πριν την πώληση του αυτοκινήτου, με τα οποία συναινούν στην τήρηση των κανόνων ιδιοκτησίας και των κατευθυντήριων γραμμών της Ferrari. Για παράδειγμα, υπάρχει ειδική ρήτρα στη συμφωνία που εμποδίζει τους ιδιοκτήτες να μεταπωλήσουν το αυτοκίνητό τους τον πρώτο χρόνο.

Επιπλέον, η Ferrari φέρεται να επιβάλλει στους αγοραστές της στις ΗΠΑ να υπογράψουν συμφωνία που δηλώνει ότι η αυτοκινητοβιομηχανία έχει το δικαίωμα να αγοράσει πίσω το όχημα.

Εικόνα
H Ferrari 458 Italia F1 Edition ​​2011 του Justin Bieber πριν «κακοποιηθεί» από τον τραγουδιστή (Πηγή: Getty Images)

Ο Justin Bieber δεν είναι ο πρώτος διάσημος που τιμωρείται από τη Ferrari για παραβίαση των κανόνων της. Να θυμίσουμε μόνο ότι η αυτοκινητοβιομηχανία είχε επιτυχώς μηνύσει τον Γερμανό σχεδιαστή Philip Plein για 300.000 ευρώ επειδή συμπεριέλαβε αυτοκίνητά της στην πασαρέλα της κολεξιόν του Spring/Summer 2018.

Πολλές διασημότητες έχουν εκφράσει δημοσίως την ενόχλησή τους με την αυστηρή πολιτική ιδιοκτησίας της Ferrari, καθώς και για την εξονυχιστική διαδικασία ελέγχου στην οποία υποβάλλει τους αγοραστές. Πρόσφατα μάλιστα, ο Αμερικανός παρουσιαστής και μανιώδης συλλέκτης αυτοκινήτων Jay Leno, αποκάλυψε ότι δεν διαθέτει ούτε μία Ferrari στην τεράστια συλλογή του ακριβώς γι’ αυτούς τους λόγους.

Ίσως ο Bieber θα έπρεπε να τον συμβουλευτεί, την επόμενη φορά που θα αποφασίσει να αγοράσει αυτοκίνητο.

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ