Οικογένεια Kardashian: Με συνολικά 1,2 δισ. followers, είναι η υπερδύναμη του Instagram

Έχοντας πλέον συγκεντρώσει 1,2 δισεκατομμύρια ακόλουθους στο Instagram, οι Kardashians αποτελούν τη μεγαλύτερη... χώρα στα social media. Ως εκ τούτου, η διάσημη οικογένεια χρησιμοποιεί έξοχα την επιρροή της για να δημιουργήσει επιτυχημένες επιχειρηματικές αυτοκρατορίες.
Οικογένεια Kardashian: Με συνολικά 1,2 δισ. followers, είναι η υπερδύναμη του Instagram

Όλα ξεκίνησαν όταν οι Kardashians επέτρεψαν στο κοινό να ρίξει μια ματιά στην οικογενειακή τους ζωή με το τηλεοπτικό reality show «Keeping up with the Kardashian's». Τις δύο τελευταίες δεκαετίες, τα μέλη της πιο προβεβλημένης οικογένειας στον πλανήτη έχουν συγκεντρώσει συνολικά τόσους ακόλουθους στο Instagram και στα social media γενικότερα, που ο αριθμός τους ξεπερνά τον πληθυσμό των περισσότερων χωρών του πλανήτη.

Διαβάστε ακόμα: Τα Rich Kids του Instagram δεν σταματούν να ταξιδεύουν παρά τη μετάλλαξη Όμικρον

Για παράδειγμα, ο πληθυσμός του Μαρόκου είναι περίπου 40 εκατομμύρια, λίγο μικρότερος από τους ακόλουθους στο Instagram της μαμάς Kris Jenner, η οποία επηρεάζει όχι μόνο τις ζωές και τις καριέρες των κοριτσιών της, αλλά και τις οθόνες των 45,6 εκατομμυρίων ακολούθων της. Κι αν το νούμερο μοιάζει τεράστιο, μια σύγκριση με τους followers που διαθέτουν οι δισεκατομμυριούχες κόρες της, κάνουν τη μαμά να φαίνεται «νάνος». Σκεφτείτε απλά ότι η Kris Jenner έχει απλά τους λιγότερους ακόλουθους μεταξύ των γυναικών της οικογένειας.

Η μεγαλύτερη αδερφή, Kourtney Kardashian, φέρνει τη μαμά στην 6η θέση με 161 εκατομμύρια ακόλουθους. Ακολουθεί η πιο αυθόρμητη Khloe Kardashian, με το εντυπωσιακό σώμα και τη φίρμα τζιν Good American. Με καθαρή περιουσία 50 εκατ. δολαρίων και 217 εκατομμύρια οπαδούς, ισοδυναμεί σχεδόν με την αδερφή της και supermodel, Kendall Jenner.

A post shared by Kourtney Kardashian (@kourtneyksassy)

Η Kendall μπορεί να υπερηφανεύεται για τους 216 εκατομμύρια ακόλουθους στο Instagram και τα 45 εκατ. δολάρια της καθαρής αξίας της λόγω του brand «818 Tequila», την οποία λάνσαρε πέρσι και έχει επίσημα ονομαστεί η Νο1 νέα μάρκα αλκοολούχων ποτών που παρουσιάστηκε το 2021. Σε επτά μήνες από την κυκλοφορία της, η «818» έχει σημειώσει πωλήσεις άνω του 1,5 εκατ. φιαλών και αναπτύσσεται γρήγορα, σύμφωνα με Δελτίο Τύπου που κοινοποίησε η DailyMail.

Η Kim Kardashian καταλαμβάνει τη δεύτερη θέση με 282 εκατομμύρια followers ενώ η Kylie Jenner κατακτά τις αδερφές της με 306 εκατομμύρια followers στο Instagram. Με αυτό το είδος επιρροής, η Kylie Jenner έχει εξελιχθεί στην πρώτη γυναίκα που έφτασε τους 300 εκατομμύρια followers στο Instagram. Για να κατανοήσουμε καλύτερα την απεραντοσύνη αυτού του αριθμού, να θυμίσουμε ότι υπάρχουν μόνο τρεις χώρες με πληθυσμό μεγαλύτερο από 300 εκατομμύρια στον κόσμο - η Κίνα, η Ινδία και οι ΗΠΑ.

Εικόνα

Η Kendall Jenner κερδίζει 1,05 εκατ. δολάρια ανά ανάρτηση στο Instagram, ενώ η Kim και η Kylie κερδίζουν 1,41 εκατ. δολάρια και 1,49 εκατ. δολάρια, αντίστοιχα. Η δισεκατομμυριούχος Kim K, η οποία διευθύνει σταθερές, επιτυχημένες επιχειρήσεις όπως η Skims, η KKW Beauty και η KKW Fragrance, αποκάλυψε ότι το σόου τους με τίτλο «Keeping up with the Kardashians» δεν ήταν η κύρια πηγή εισοδήματός της.

Στην πραγματικότητα, η Κim Kardashian κερδίζει πολύ περισσότερα χρήματα από τις πληρωμένες αναρτήσεις της στο Instagram παρά από μια ολόκληρη σεζόν της εκπομπής. Η σταρ παραδέχτηκε ότι οι λόγοι για να συνεχίσουν να προβάλουν τη ζωή τους στο ριάλιτι ξεπερνούν τα χρήματα. Όπως παραδέχτηκε στην εκπομπή του του Αμερικανού δημοσιογράφου David Letterman, «dεν θα ήμασταν αυτό που είμαστε σήμερα χωρίς το "Keeping Up With The Kardashians", και γι' αυτό συνεχίζουμε να μοιραζόμαστε τη ζωή μας. Ακόμα κι αν, ρεαλιστικά, μπορούμε να δημοσιεύσουμε κάτι στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να βγάλουμε περισσότερα από όσα κάνουμε μια ολόκληρη σεζόν». Για να το θέσουμε διαφορετικά, η σταθερή παρουσία των Kardashians στο Instagram μεταφράζεται σε εκτοξευόμενες πωλήσεις στις επιχειρήσεις τους.

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian)

Μόλις 9 μήνες πριν, σύμφωνα με τους New York Times, η εταιρεία ρούχων της Kim, Skims, αποτιμήθηκε στα 1,6 δισ. δολάρια. Η Skims έχει πλέον εκτοξευθεί σε αποτίμηση 3,2 δισ. δολαρίων αφού συγκέντρωσε 240 εκατ. δολάρια στον τελευταίο γύρο χρηματοδότησής της. Ως απόδειξη της εκτόξευσης της επιχείρησης, η Kim συνεργάστηκε και πάλι με τη Fendi για μια δεύτερη κυκλοφορία των best seller κομματιών από την πρώτη συνεργασία των δύο barnds (Fendi x SKIMS). Ήταν τόσο δημοφιλής ο πρώτος γύρος της συνεργασίας που οι δημιουργοί αναγκάστηκαν να διαθέσουν ξανά στους θαυμαστές να αγοράσουν οτιδήποτε από τη συνεργασία Fendi x SKIMS για τελευταία φορά. Και ως είθισται, η νέα προσφορά της εταιρείας ανακοινώθηκε από την ίδια την Kim Kardashian στο Instagram.

Από την άλλη, η Kylie Jenner διατήρησε σταθερά το στέμμα της ως η επίσημη βασίλισσα του Snapchat, τίτλος ο οποίος άλλαξε με τα χρόνια σε βασίλισσα του Instagram. Παρά το γεγονός ότι διατηρεί χαμηλό προφίλ στα social media τους τελευταίους μήνες, η μεγιστάνας της ομορφιάς διατηρεί αυτή τη στιγμή τον τρίτο λογαριασμό με τα περισσότερα follow σε ολόκληρη την εφαρμογή, πίσω από την επίσημη σελίδα του Instagram και τον Cristiano Ronaldo.

Τελευταίος στην οικογένεια Kardashian έρχεται o 34χρονος αδερφός Rob με μόλις 2,7 εκατ. θαυμαστές στο Instagram, επισφραγίζοντας το γεγονός ότι η κυριαρχία των social media ανήκει στα γυναικεία μέλη της φαμίλιας.

Προσθέτοντας ωστόσο και την πενιχρή συμβολή του Rob, η φυλή των Kardashian μπορεί να υπερηφανεύεται για περισσότερα από 1,2 δισ. followers στο Instagram, κάτι που εν μέρη εξασφαλίζει κατά πως φαίνεται και τις επιχειρηματικές τους επιτυχίες για τα επόμενα χρόνια.

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ