Σε πέντε βασικούς πυλώνες στηρίζει την αναπτυξιακή της στρατηγική για το 2025 η εταιρεία Arivia που δραστηριοποιείται στον χώρο των φυτικών προϊόντων και η οποία παράγει και εμπορεύεται τα προϊόντα φυτικής προέλευσης VIOLIFE, ως μέλος πλέον του ομίλου εταιρειών Flora Food.
Ειδικότερα, όπως αναφέρεται στις τελευταίες δημοσιευμένες οικονομικές της καταστάσεις, οι κύριες προτεραιότητες της διοίκησης της εταιρείας για την τρέχουσα χρονιά είναι οι εξής:
- Η περαιτέρω εκμετάλλευση του παγκόσμιου δικτύου της Flora Food Group για διείσδυση στις αγορές χωρών που μέχρι σήμερα η εταιρεία δεν είχε πρόσβαση ή περιορισμένη εμπορική παρουσία.
- Η ωφέλεια από τη δημιουργία οικονομιών κλίμακας λόγω των δικτύων διανομής και παραγωγής της Flora Food Group.
- Η ενίσχυση της παρουσίας των προϊόντων της εταιρείας στις ΗΠΑ, τον Καναδά, στο Ηνωμένο Βασίλειο, στη Γερμανία και την Ολλανδία με προσθήκη νέων σημείων διάθεσης και ανάπτυξη ιδίων εμπορικών σημάτων (own brands).
- Μέσω στοχευμένων επενδύσεων σε προσωπικό και στον τομέα της Έρευνας και Ανάπτυξης να εισαχθούν καινοτόμα προϊόντα στην αγορά για την περαιτέρω ανάπτυξη των κύριων αγορών.
- Η μείωση του διαθέσιμου εισοδήματος δημιουργούν προκλήσεις στην περαιτέρω αύξηση των πωλήσεων. Στόχος της εταιρείας είναι η συνεχής εμπορική ανάπτυξη.
Ενίσχυση εμπιστοσύνης
«Η ένταξη της παγκόσμιας δραστηριότητας της Arivia υπό την ομπρέλα του ομίλου Flora Food Group έρχεται να ενισχύσει την εμπιστοσύνη, ενός παγκόσμιου πρωτοπόρου στην παραγωγή και εμπορία «plant-based» προϊόντων, στην ήδη επιτυχημένη πορεία της εταιρείας και να δημιουργήσει τεράστιες εμπορικές ευκαιρίες σε παγκόσμιο επίπεδο», τονίζεται χαρακτηριστικά στην οικονομική έκθεση.
Μείωση τζίρου κατά 7,96%
Το 2024, ο κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε σε 89,33 εκατ. ευρώ από 97,06 εκατ. ευρώ της αντίστοιχης προηγούμενης χρήσης 2023, παρουσιάζοντας μείωση κατά 7,96%.
Τα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και συνολικών αποσβέσεων (ΕΒΙΤDΑ) ανήλθαν σε 28.450.241,25 από 30.117.117,53 ευρώ της προηγούμενης χρήσης, παρουσιάζοντας μείωση κατά 5,53% ενώ τα κέρδη από λειτουργικές δραστηριότητες της εταιρείας ανήλθαν κατά τη χρήση 2024 σε 25.455.155,09 ευρώ έναντι 27.116.664,45 ευρώ στη χρήση 2023, ήτοι μείωση 6,13%.
Σχεδόν 40 χρόνια ιστορίας
Η εταιρεία Arivia Α.Β.Ε.Ε. ιδρύθηκε το 1986 και έως σήμερα ακολούθησε μια σταθερή στρατηγική ποιότητας έναντι της αγοράς, εφαρμόζοντας καινοτόμες τεχνικές στον κλάδο των πωλήσεων και του marketing και κυρίως στην παραγωγή φυτικών τυριών.
Τα προϊόντα παράγονται με φυτικά λιπαρά (plant-based), τα οποία αποτελούν σήμερα τη νέα τάση υγιεινής διατροφής λόγω της χαμηλής περιεκτικότητας σε χοληστερόλη.
Το αναπτυγμένο δίκτυο πωλήσεων σε πάνω από 60 χώρες, η ευελιξία προσαρμογής ανά πελάτη και χώρα καθώς επίσης και οι ανταγωνιστικές τιμές των προϊόντων διεθνώς κατέστησαν την εταιρεία ως μία ιδιαίτερα ευέλικτη και δυναμική επιχείρηση.