Ροδούλα: «Ζυμώνει» κέρδη και χαράσσει τη στρατηγική της επόμενης ημέρας

Μαρίνα Φούντα
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Ροδούλα: «Ζυμώνει» κέρδη και χαράσσει τη στρατηγική της επόμενης ημέρας
Ισχυρή αύξηση κερδών και πωλήσεων για μία από τις κορυφαίες εταιρείες κατεψυγμένων προϊόντων ζύμης και γλυκισμάτων στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Τα ορόσημα του 2024 και οι στόχοι του 2025.

Στη σταθερή ενίσχυση της ανταγωνιστικότητάς της, την εξωστρέφεια και καινοτομία, καθώς και στη βιωσιμότητα, συμπυκνώνεται η αναπτυξιακή στρατηγική της Ροδούλα, μίας από τις κορυφαίες εταιρείες κατεψυγμένων προϊόντων ζύμης και γλυκισμάτων, με ισχυρή παρουσία τόσο στην εγχώρια αγορά όσο και σε διεθνές επίπεδο.

Για το 2025 η εταιρεία παραμένει προσηλωμένη στην υλοποίηση του μακροπρόθεσμου στρατηγικού της σχεδίου, εστιάζοντας στη συστηματική υλοποίηση επενδύσεων, τη βελτίωση της λειτουργικής της αποδοτικότητας, καθώς και στη δημιουργία αξίας για τους πελάτες, εργαζομένους και μετόχους.

Οι στόχοι του 2025

Βασικό στρατηγικό άξονα της επιχείρησης αποτελεί η αναβάθμιση των προϊόντων της μέσω της καινοτομίας, μέσω του εμπλουτισμού του χαρτοφυλακίου προϊόντων με γνώμονα τις νέες καταναλωτικές ανάγκες και προχωρώντας σε συνθέσεις με λειτουργικά συστατικά (π.χ. vegan, χωρίς γλουτένη, πρωτεϊνούχα).

Ταυτόχρονα, ενισχύεται η παραγωγική ικανότητα της εταιρείας με πράσινες επενδύσεις με στόχο την αύξηση της δυναμικότητας και τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος, καθώς και η ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού, μέσω ενδυνάμωσης των ανθρώπων της ως μοχλό ανάπτυξης και καινοτομίας.

Ειδική έμφαση δίνεται και στον ψηφιακό μετασχηματισμό της εφοδιαστικής αλυσίδας και εσωτερικών διαδικασιών, μέσω αυτοματισμών σε προγραμματισμό παραγωγής, παραγγελιοληψία και αποθέματα, καθώς και ανάλυσης δεδομένων (business intelligence) σε πραγματικό χρόνο.

Σημαντική για τη Ροδούλα κρίνεται και η επέκταση αγορών και δικτύων διανομής, με στόχο την αύξηση της γεωγραφικής εμβέλειας και της εμπορικής κάλυψης, μέσω ανάπτυξης B2B καναλιών σε HORECA και retail στην Ελλάδα, αλλά και ενίσχυσης των εξαγωγών σε Ευρώπη, ΗΠΑ και Ανατολική Μεσόγειο με τοπικούς συνεργάτες.

Αύξηση 11,48% στις πωλήσεις και 170% στα προ φόρων κέρδη το 2024

Όπως προκύπτει από τις οικονομικές καταστάσεις της εταιρείας που καταχωρήθηκαν πριν από μερικές ώρες στο ΓΕΜΗ, κατά τη χρήση του 2024, η Ροδούλα Α.Ε. κατέγραψε σημαντική βελτίωση των οικονομικών της μεγεθών, «επιβεβαιώνοντας την αποτελεσματικότητα του επιχειρηματικού της μοντέλου και την ενίσχυση της ανταγωνιστικής της θέσης στην αγορά».

Ειδικότερα, ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε 32,40 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 11,48% σε σύγκριση με το 2023 όπου ο κύκλος εργασιών είχε διαμορφωθεί στα 29,06 εκατ. ευρώ.

Το μικτό αποτέλεσμα ανήλθε σε 11,92 εκατ. ευρώ έναντι 10.93 εκατ. ευρώ το 2023, σημειώνοντας αύξηση κατά 9,07%, ενώ τα Κέρδη από Λειτουργικές Δραστηριότητες, μετά την αφαίρεση των εξόδων διοίκησης και διάθεσης, διαμορφώθηκαν σε 2,55 εκατ. ευρώ, έναντι 1,47 εκατ. ευρώ το προηγούμενο έτος, καταγράφοντας αύξηση κατά 74,06%.

Αντίστοιχα, τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 1,76 εκατ. ευρώ έναντι 650.098,50 ευρώ το 2023,καταγράφοντας αύξηση της τάξεως του 170,78%.

«Τα ανωτέρω στοιχεία καταδεικνύουν τη συνεχιζόμενη ενίσχυση της κερδοφορίας της εταιρείας και την επίτευξη ουσιαστικής οργανικής ανάπτυξης, τόσο σε επίπεδο εσόδων όσο και καθαρών αποτελεσμάτων», σημειώνεται στην οικονομική έκθεση.

Να σημειωθεί εδώ ότι για τη χρήση 2024, τα αποτελέσματα μετά από φόρους ανήλθαν σε 1.328.018,16 ευρώ, έναντι 462.653,72 ευρώ της προηγούμενης χρήσης, σημειώνοντας σημαντική αύξηση σε ποσοστό 187,04%.

Η εν λόγω βελτίωση αποδίδεται κυρίως στην αύξηση του κύκλου εργασιών, την ενίσχυση του λειτουργικού περιθωρίου, καθώς και στη συγκράτηση του λειτουργικού κόστους, γεγονός που είχε άμεσο θετικό αντίκτυπο στη λειτουργική και καθαρή κερδοφορία της εταιρείας.

Με ιστορία από το 1999

Το 1999, ο Παναγιώτης και ο Ηλίας Καραχάλιος σε μια γειτονιά της Αθήνας δημιουργούν ένα μικρό εργαστήρι για να εφαρμόσουν την πολύτιμη κληρονομιά τους. Πολύ γρήγορα φάνηκε όμως ότι αυτό το εργαστήρι ήταν μικρό για να στεγάσει την αυξημένη ζήτηση στα προϊόντα Ροδούλα.

Το 2002 δημιουργήθηκε το πρώτο εργοστάσιο παραγωγής ποιοτικών προϊόντων ζύμης στους Αχαρναί, ενώ τα επόμενα χρόνια μεγάλη βάση δόθηκε στην ανάπτυξη των εγκαταστάσεων, σε νέες τεχνολογίες και στην αυτοματοποίηση των διαδικασιών και την επέκταση του δικτύου διανομής.

Το 2007 έγινε μια τεράστια επένδυση για να κατασκευαστεί η πρώτη αυτόματη γραμμή γεμίσματος προϊόντων ζύμης, ενώ δύο χρόνια αργότερα, έχοντας πλέον εδραιωθεί στην αγορά των προϊόντων ζύμης η εταιρεία δημιουργεί στη Θεσσαλονίκη το πρώτο υποκατάστημα μαζί με κέντρο διανομής, προκειμένου να τροφοδοτήσει τη συνεχώς αναπτυσσόμενη αγορά της Βορείου Ελλάδος.

Βλέποντας το 2012 το μεγάλο κενό στην αγορά του ποιοτικού γλυκού στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, ξεκίνησε η υλοποίησή της νέας επένδυσης στη γλυκιά πλευρά της Ροδούλα.

Το 2016 κάνει τα πρώτα βήματα στην Αμερική και τον Καναδά στο κομμάτι του food service, ενώ το 2017 ξεκινάει στρατηγικές συνεργασίες με μεγάλα σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Ένα χρόνο αργότερα, πρωτοπορεί στην αγορά, λανσάροντας στα σούπερ μάρκετ συσκευασμένα υπερψυγμένα γλυκά, ενώ από τότε επεκτείνει συνεχώς το προϊοντικό της χαρτοφυλάκιο.

Το 2019 δημιουργείται μια σύγχρονη μονάδα logistics στην Κρήτη για να εξυπηρετήσει την αυξημένη ζήτηση στο κομμάτι του Hotelling, ενώ έναν χρόνο αργότερα συμφωνείται η αντιπροσώπευση του γαλλικού οίκου Neuhauser (παραγωγή κρουασάν) στην Ελλάδα. Η Neuhauser είναι μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες παραγωγής προϊόντων αρτοποιίας σε παγκόσμιο επίπεδο με 13 εργοστάσια σε όλο τον κόσμο και με κύκλο εργασιών που ανέρχεται στα 413 εκατ. Η Neuhauser εισάγεται και διανέμεται αποκλειστικά από τη Ροδούλα.

Ακολουθεί το 2022 η συνεργασία με τον γαλλικό όμιλο Picard για ιδιωτικής ετικέτας προϊόντα με ελληνικό χαρακτήρα, ενώ το 2023 δημιουργούνται οι νέες εγκαταστάσεις στους Αχαρναί, στο οποίο στεγάζονται πλέον τα κεντρικά γραφεία της εταιρείας και μια ακόμα υπερσύγχρονη μονάδα logistics. Το 2024 δημιουργήθηκε το ηλεκτρονικό κατάστημα www.rodoulab2b.gr, ειδικά σχεδιασμένο για επιχειρήσεις, όπου μπορούν να εισέρχονται και να παραγγέλνουν online τα προϊόντα τους εύκολα και γρήγορα.

Σήμερα, η Ροδούλα Α.Ε. διαθέτει δύο υπερσύγχρονες παραγωγικές μονάδες, οι οποίες πλαισιώνονται από δύο υποκαταστήματα-κέντρα διανομής στη Θεσσαλονίκη και την Κρήτη, καθώς και από δύο αυτόνομα κέντρα διανομής και αποθήκευσης. Το σύνολο των εγκαταστάσεων υπερβαίνει τα 15.000 τ.μ., επιτρέποντας την αποτελεσματική εξυπηρέτηση των αυξημένων λειτουργικών και διανομιστικών αναγκών της εταιρείας. Η διανομή των προϊόντων πραγματοποιείται με ιδιόκτητο στόλο 35 φορτηγών Ιδιωτικής Χρήσεως Κατάψυξης, εξασφαλίζοντας τη συνέπεια, την ταχύτητα και τη διατήρηση της ψυκτικής αλυσίδας καθ’ όλη τη διάρκεια της μεταφοράς.

Η εταιρεία κατέχει ηγετική θέση στον χώρο του food service, ενώ ταυτόχρονα δραστηριοποιείται δυναμικά στον τομέα των αλυσίδων λιανικής (σούπερ μάρκετ) τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Με αργά αλλά σταθερά βήματα ξεκίνησε την εξαγωγική της δραστηριότητα στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή (πιστοποιημένη κατά Halal), την Αμερική και τον Καναδά και συνεχίζει να επεκτείνεται δυναμικά.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Σε «μεγάλους» 6 στα 10 ευρώ των επιχειρηματικών δανείων

Εθνική - Uniko: Διπλασιασμός διαθέσιμων ακινήτων, άνοιγμα σε Θεσσαλονίκη και μετακόμιση

«Καμπανάκι» ΤτΕ για άνοδο του κόστους εργασίας - Ζητά επιβράδυνση των αυξήσεων και μείωση εισφορών

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider