Φυσικά καταστήματα ανοίγει το efood

Νίκη Παπάζογλου
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Φυσικά καταστήματα ανοίγει το efood
Τα δύο πρώτα στην Αθήνα - Τι θα περιλαμβάνουν.

Άνοιγμα στον φυσικό κόσμο του λιανεμπορίου κάνει η δημοφιλής εφαρμογή delivery efood, δημιουργώντας ένα φυσικό δίκτυο αγορών το οποίο, με δικά του καταστήματα μικρής λιανικής, ονόματι efood local. Σύμφωνα με την εταιρεία στόχος είναι η εδραίωσή της και στα φυσικά καταστήματα αγορών, με τη δημιουργία μιας νέας γενιάς καταστημάτων γειτονιάς και την ανάπτυξη μιας ολοκληρωμένης εμπειρίας για τους καταναλωτές, με το συνδυασμό των φυσικών και των ηλεκτρονικών αγορών.

Σύμφωνα με τα όσα ανακοινώθηκαν το νέο concept, θα δίνει μεγαλύτερη έμφαση στο φαγητό, με κύρια στοιχεία του καταστήματος τη γωνιά του καφέ και τη ζεστή γωνιά, η οποία θα περιλαμβάνει είδη φούρνου. Κατά τα λοιπά στο κατάστημα θα βρίσκει κανείς σε επίπεδο κωδικολογίου διαφορετικές κατηγορίες προϊόντων, όπως κάβα, καπνικά και είδη mini market, κυρίως τρόφιμα και snacks.

Η πρώτη φάση ανάπτυξης των efood local περιλαμβάνει τη δημιουργία 2 καταστημάτων εντός της Αττικής, μέσα στο δεύτερο τρίμηνο του 2024, ενώ στη συνέχεια θα υλοποιηθεί το στρατηγικό πλάνο επέκτασης του δικτύου. Να θυμίσουμε ότι η εταιρεία τον τελευταίους μήνες, μετά και την εξαγορά της Kiosky's συνεχίζει τη διαχείριση του δικτύου καταστημάτων Kiosky's Convenience Stores, με 51 καταστήματα στην Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη και σε πόλεις της περιφέρειας.

«To efood επεκτείνει την παρουσία του και δημιουργεί τα δικά του φυσικά καταστήματα, με το όνομα efood local. Στο μέλλον οι καταναλωτές θα μπορούν να απολαμβάνουν μια συνδυαστική εμπειρία ανάμεσα στον online και το φυσικό κόσμο. Τα νέα στοιχεία που φέρνει το efood local είναι ο καφές και το φαγητό, με τη δημιουργία μιας ζεστής γωνιάς, ενώ δίνει έμφαση στο φαγητό grab & go. Παράλληλα οι κατηγορίες mini market θα περιλαμβάνουν όλα τα προϊόντα των στρατηγικών συνεργατών του ομίλου στο κομμάτι της λιανικής. Τα δύο πρώτα καταστήματα θα είναι η βάση για να κατανοήσουμε καλύτερα τη μικρή λιανική και να δημιουργήσουμε ένα δίκτυο καταστημάτων νέας γενιάς με το σήμα του efood», σημειώνει ο Χάρης Τάκας, General Manager - Quick Commerce & Integrated Verticals.

Για επιχειρηματικά νέα, ακολουθήστε το insider.gr στο Linkedin

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Μείωση τιμών σε 1.200 προϊόντα από το efood market

Το efood Δημιουργεί και το 2023 Ένα Διευρυμένο Κοινωνικό Αποτύπωμα

efood: Με σταθερά διευρυμένο κοινωνικό και περιβαλλοντικό αποτύπωμα και το 2022

gazzetta
gazzetta reader insider insider