Frigoglass: Αύξηση πωλήσεων 15,3% το 2021 - Άνοδος 43% στο δ' τρίμηνο

Newsroom
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Frigoglass: Αύξηση πωλήσεων 15,3% το 2021 - Άνοδος 43% στο δ' τρίμηνο
Για το σύνολο του 2021 η Frigoglass παρουσίασε πωλήσεις 384,268 εκατ. ευρώ.

Αύξηση 43% παρουσίασαν οι πωλήσεις της Frigoglass στο τέταρτο τρίμηνο του 2021 φτάνοντας στα 91,028 εκατ. ευρώ, από 63,511 εκατ. ευρώ το τέταρτο τρίμηνο του 2020. Για το σύνολο του 2021 η Frigoglass παρουσίασε πωλήσεις 384,268 εκατ. ευρώ από 333,238 εκατ. ευρώ το 2020 αυξημένες κατά 15,3%.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η Frigoglass, που δραστηριοποιείται κυρίως στον κλάδο των επαγγελματικών ψυγείων, παρουσίασε πωλήσεις-ρεκόρ στον κλάδο της υαλουργίας με αύξηση, σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση, 55% σε σχέση με πέρυσι και 65% σε σύγκριση με τα προ της πανδημίας επίπεδα του τέταρτου τριμήνου του 2019, λόγω της αυξημένης ζήτησης και των αναπροσαρμογών των τιμών.

Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν στα 7,315 εκατ. ευρώ το τέταρτο τρίμηνο του 2021, αυξημένα κατά 12,3% ενώ στο σύνολο του έτους διαμορφώθηκαν στα 49,238 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 16,8%. Το περιθώριο EBITDA μειώθηκε ως αποτέλεσμα του αυξημένου κόστους πρώτων υλών και μεταφορικών, του λιγότερου ευνοϊκού ενεργειακού μείγματος στη Νιγηρία και της υποτίμησης του Νάιρα, αντισταθμίζοντας τα οφέλη από την αύξηση του όγκου πωλήσεων και των τιμών.

Παράλληλα, ενισχύθηκε η κερδοφορία μετά την ασφαλιστική αποζημίωση ύψους 10 εκατ. ευρώ για το περιστατικό πυρκαγιάς στη Ρουμανίας, με ισόποση ταμειακή εισροή τον Φεβρουάριο του 2022. Σημειώνεται ότι η επανέναρξη λειτουργίας του εργοστασίου στη Ρουμανία αναμένεται στις αρχές του 2023. Η εταιρεία εστιάζει στην έκδοση των απαιτούμενων αδειών.

Σύμφωνα με την Frigoglass, οι προκλήσεις στην εφοδιαστική αλυσίδα επιδεινώθηκαν ως αποτέλεσμα της σύγκρουσης μεταξύ Ρωσίας και Ουκρανίας στα τέλη του Φεβρουαρίου, με επιπτώσεις στις δραστηριότητές της στη Ρωσία. Η εταιρεία παρακολουθεί στενά τη σύγκρουση μεταξύ Ρωσίας και Ουκρανίας και τις συνεχώς εξελισσόμενες κυρώσεις και λαμβάνει μέτρα, όσο είναι εφικτό, για να περιορίσει τον αντίκτυπο στη ρωσική θυγατρική της.

Ο Νίκος Μαμουλής, διευθύνων σύμβουλος της Frigoglass, σχολίασε: «Παρά τους περιορισμούς στην παραγωγή του κλάδου Επαγγελματικής Ψύξης και το υψηλό κόστος το δεύτερο μισό του έτους, πετύχαμε διψήφια αύξηση πωλήσεων και ενίσχυση του περιθωρίου EBITDA το 2021. Μολονότι είμαστε αισιόδοξοι από τη συνέχιση των θετικών τάσεων της ζήτησης στις αρχές του 2022, αναμένουμε η πρόσφατη σύγκρουση μεταξύ της Ρωσίας και της Ουκρανίας και οι συνεχώς εξελισσόμενες κυρώσεις να επηρεάσουν την επίδοσή μας κατά το έτος που διανύουμε».

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Η σιδηρά κυρία Καίτη - Σύννεφα για Frigoglass, ερωτήματα για Τιτάν

Θολά νερά για Coca Cola και Frigoglass - Κόκκινα δάνεια και νέα «γέφυρα»

gazzetta
gazzetta reader insider insider