Intrakat, ΑΒΑΞ και σχήμα Τέρνα-Μυτιληναίου «χτυπάνε» 2 projects της ΕΡΓΟΣΕ ύψους 115 εκατ. ευρώ

Γιώργος Παπακωνσταντίνου
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Intrakat, ΑΒΑΞ και σχήμα Τέρνα-Μυτιληναίου «χτυπάνε» 2 projects της ΕΡΓΟΣΕ ύψους 115 εκατ. ευρώ
Ποια σχήματα έδωσαν προσφορές για τη Β΄ φάση Σιδηροδρομικού Σταθμού Αθηνών και το τμήμα Παλαιοφάρσαλος-Καλαμπάκα.

Οι κοινοπραξίες των Τέρνα-Μυτιληναίου, Intrakat-«Σιδηροδρομικά Εργα» και η ΑΒΑΞ υπέρβαλαν προσφορές και στους δύο διαγωνισμούς συνολικού ύψους περίπου 115 εκατ. ευρώ για τους οποίους σήμερα είχε τεθεί η καταληκτική ημερομηνία.

Πρόκειται για την Κατασκευή ηλεκτροκίνησης, σηματοδότησης – τηλεδιοίκησης και ETCS της υφιστάμενης μονής σιδηροδρομικής γραμμής Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα, ύψους 72,8 εκατ. ευρώ και τη Β΄ φάση Σιδηροδρομικού Σταθμού Αθηνών, προϋπολογισμού μελέτης 42,1 εκατ. ευρώ.

Σύμφωνα με πληροφορίες, και στους δύο διαγωνισμούς κατέβηκαν τα παραπάνω σχήματα, με τις Μυτιληναίο και Τέρνα να έχουν ήδη μειοδοτήσει στην ηλεκτροκίνηση για το Κιάτο-Ροδοδάφνη.

Ειδικότερα, πρόκειται για τα έργα:

· Υπολειπόμενες εργασίες σιδηροδρομικής υποδομής, επιδομής και ηλεκτροκίνησης στο σιδηροδρομικό σταθμό Αθηνών και σύνδεση του με Μετρό – Β΄ φάση Σιδηροδρομικού Σταθμού Αθηνών, προϋπολογισμού μελέτης €42,1 εκατ. (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ).

· Κατασκευή ηλεκτροκίνησης, σηματοδότησης – τηλεδιοίκησης και ETCS της υφιστάμενης μονής σιδηροδρομικής γραμμής Παλαιοφάρσαλος - Καλαμπάκα και κατασκευή νέας παρακαμπτηρίου γραμμής στο Σιδηροδρομικό Σταθμό Σοφάδων, προϋπολογισμού μελέτης €72,8 εκατ. (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ).

Το έργο της Β΄ φάσης του Σιδηροδρομικού Σταθμού Αθηνών εντάσσεται στο πλαίσιο της ανάπτυξης του Προαστιακού Σιδηροδρόμου Αθηνών, ο οποίος έχει χαρακτηριστεί ως έργο υποδομής απαραίτητο για την εξυπηρέτηση των καθημερινών μετακινήσεων των κατοίκων του Νομού Αττικής, ενώ ήδη υλοποιούνται έργα βελτίωσης του σιδηροδρομικού δικτύου της Αττικής στο τμήμα από Σιδηροδρομικό Σταθμό Πειραιά έως το Συγκοινωνιακό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ) και στο τμήμα του από τις Τρεις Γέφυρες έως τον Σταθμό Άνω Λιοσίων (σύνδεση με Σιδηροδρομική Γραμμή Υψηλών Ταχυτήτων). Ειδικότερα, η Β΄ φάση ανάπτυξης του Σιδηροδρομικού Σταθμού Αθηνών αφορά την αναπροσαρμογή της γραμμολογίας, ανακατασκευή των λειτουργικών του στοιχείων (αποβάθρες, διαβάσεις πεζών κλπ.), εγκατάσταση ηλεκτροκίνησης, και παράλληλη κατασκευή των απαραίτητων υποδομών (θεμελιώσεις) για τα κτιριακά έργα που θα ολοκληρωθούν μελλοντικά.

Το έργο της σιδηροδρομικής γραμμής Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα περιλαμβάνει την εγκατάσταση σύγχρονων συστημάτων ηλεκτροκίνησης, σηματοδότησης – τηλεδιοίκησης και ETCS επί της μονής σιδηροδρομικής γραμμής που ξεκινά από τον Παλαιοφάρσαλο, περνά από Καρδίτσα και Τρίκαλα και καταλήγει στην Καλαμπάκα. Παράλληλα, μεταξύ άλλων, θα κατασκευαστεί αποβάθρα στην περιοχή των Σοφάδων, θα εκτελεστούν εργασίες ανακαίνισης ή και επισκευής μικρής κλίμακας σε χώρους των υφισταμένων κτηρίων των Σ.Σ. Σοφάδων, Καρδίτσας, Τρικάλων και Καλαμπάκας καθώς και αντικατάσταση 38 υφιστάμενων ΑΣΙΔ με την προσθήκη ενός νέου ΑΣΙΔ επιπλέον.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider