Τι «τρέχει» με το εμπορευματικό κέντρο στο Θριάσιο

Γιώργος Παπακωνσταντίνου
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Τι «τρέχει» με το εμπορευματικό κέντρο στο Θριάσιο
Πώς επιχειρείται να ξεπεραστεί ο «σκόπελος» της DG Comp και οι απαιτήσεις της για το mega εμπορευματικό κέντρο. Η κεφαλαιακή ενίσχυση και ο χρονικός ορίζοντας.

«Ο τομέας των logistics αναμένεται να παραμείνει… hot και τα επόμενα χρόνια. Προς αυτή την κατεύθυνση συγκλίνουν οι εκτιμήσεις στελεχών της κτηματαγοράς, ως εκ τούτου θα αποτελούσε μεγάλη έκπληξη αν δεν γίνονταν μια… ακόμα προσπάθεια να ξεπεραστούν τα προβλήματα και να προχωρήσουν οι διαδικασίες για το περίφημο εμπορευματικό κέντρο στο Θριάσιο».

Με αυτά τα λόγια, άνθρωπος της αγοράς επισήμανε στο insider ότι το τελευταίο χρονικό διάστημα παρατηρούνται ζυμώσεις και εξελίξεις στο μέτωπο της επένδυσης για το εμπορευματικό κέντρο στο Θριάσιο, τη γνωστή έκταση των 588 στρεμμάτων του σχεδιαζόμενου logistics center, η οποία έδειχνε να αντιμετωπίζει προβλήματα μετά τις πρόσθετες δεσμεύσεις που ζητούσε η Επιτροπή Ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης από την κοινοπραξία που είχε αναλάβει το έργο.

Ωστόσο, νεότερες πληροφορίες σημειώνουν ότι η κοινοπραξία ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ – Goldair, περί αυτής ο λόγος, προχώρησε σε κεφαλαιακή ενίσχυση μέσω αύξηση μετοχικού κεφαλαίου ύφους άνω των 12 εκατ. ευρώ, επιχειρώντας με αυτόν τον τρόπο αφενός να δείξει ότι λαμβάνει υπόψη της τις απαιτήσεις της DG Comp, αφετέρου ότι επιθυμεί να προχωρήσει τα επενδυτικά της σχέδια για το εμπορευματικό κέντρο, ένα project ύψους 150-160 εκατ. ευρώ.

Πάντως, όπως είχε αναδείξει σε σχετικό του θέμα το insider στις αρχές Μαρτίου, οι πληροφορίες ήθελαν την DG Comp να ζητάει αύξηση του τιμήματος, μείωση της διάρκειας παραχώρησης ή και κάποιες άλλες παραμέτρους, ακόμα και περί κρατικών ενισχύσεων κ.α.. Προφανώς, θα υπάρχουν και άλλα «βήματα» να γίνουν για να «κλείσουν τα ανοιχτά μέτωπα», γίνονται διαπραγματεύσεις τόσο ανάμεσα στα μέλη της κοινοπραξίας όσο και μεταξύ Αθήνας και Βρυξελλών, πάντως, στην αγορά κυκλοφορεί η εκτίμηση ότι οι απαραίτητες διαδικασίες θα έχουν προχωρήσει μέχρι το καλοκαίρι, ώστε σε επόμενη φάση να αρχίσουν και οι εργασίες.

Να σημειωθεί ότι η έκβαση της διαπραγμάτευσης για το εμπορευματικό κέντρο στο Θριάσιο έχει ενδιαφέρον και για έναν ακόμα λόγο. Ο οποίος σχετίζεται με την πρόθεση του υπουργείου Υποδομών να προχωρήσει τις διαδικασίες για το project του «Θριάσιου ΙΙ», δηλαδή του εμπορευματικού σιδηροδρομικού σταθμού και σταθμού διαλογής (ΕΣΣΣΔΙ) που έχει αναπτυχθεί σε έκταση 1.450 στρεμμάτων, δίπλα στα 588 στρέμματα που έχουν παραχωρηθεί στο σχήμα Goldair- ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider