Στις αγορές μέσω διαδικτύου στρέφονται εκατομμύρια Κινέζοι προκειμένου να «καταπολεμήσουν» την επιδημία του κοροναϊού που τους έχει καθηλώσει στα σπίτια

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσίευσε ο τεχνολογικός «γίγαντας» Alibaba, οι Κινέζοι αγοραστές επιλέγουν παιχνιδομηχανές, στρώματα για γιόγκα, βιβλία, και προφυλακτικά στα οποία σημειώνεται αλματώδη αύξηση στις πωλήσεις. 

Αξίζει να σημειωθεί πως οι πωλήσεις των στρωμάτων για γιόγκα και των μηχανημάτων κωπηλασίας επίσης έχουν εκτιναχθεί  καθώς σημείωσαν άνοδο έως και 250% στη στις δύο εβδομάδες Φεβρουαρίου σε σχέση με έναν χρόνο νωρίτερα, σύμφωνα με την ίδια πηγή. 

To παιχνίδι της Nintendo «Ring Fit Adventure» για την κονσόλα Switch εμφανίζει τη μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων το τελευταίο διάστημα. 

Σε μια διαφορετική πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου Pinduoduo μεγάλη ζήτηση έχουν τα αξεσουάρ των μαλλιών και τα προφυλακτικά. Από την άλλη η πλατφόρμα JD.com κατέγραψε αύξηση στις πωλήσεις εξοπλισμού για το μαγείρεμα.

Πλήγμα για την τεχνολογία

Προσωρινά ρολά κατέβασαν σχεδόν όλες οι μεγάλες τεχνολογικές εταιρείες. Apple, Samsung, Microsoft, Tesla και Google προχώρησαν στη προσωρινή διακοπή των εργασιών τους στην Κίνα, κλείνοντας για μερικές ημέρες τα εργοστάσια ή τα καταστήματά λιανικής τους -η Google έκλεισε και τα  γραφεία της σε Χονγκ Κονγκ και Ταϊβάν. 

Στην περίπτωση της Apple μάλιστα, οι δραστηριότητες της δεν επανήλθαν στους κανονικούς τους ρυθμούς ούτε την 10η Φεβρουαρίου. Παρότι τα κεντρικά γραφεία και τα εργοστάσια άνοιξαν, τα καταστήματα λιανικής της ξεκίνησαν να λειτουργούν σταδιακά και με περιορισμένο ωράριο την 17η Φεβρουαρίου για λόγους ασφαλείας, όπως ανακοίνωσε ο κολοσσός του Κουπερτίνο σε ενημέρωση των επενδυτών. Σε αυτή την ενημέρωση μάλιστα η εταιρεία προχώρησε σε προς τα κάτω αναθεώρηση των προβλέψεών των εσόδων της.

Ακόμα και η Amazon, τα γραφεία της οποίας σε Σενζέν και Κουανγκτσόου δεν έκλεισαν, αντιμετώπισε επιχειρησιακές δυσκολίες αφού πολλοί εργαζόμενοί της υποχρεώθηκαν σε εξ αποστάσεως εργασία για διάστημα 14 ημερών.