Bella Hadid: Γυμνή και χωρίς μαλλιά, το supermodel πρωταγωνιστεί στη νέα καμπάνια του σχεδιαστή Marc Jacobs

Η Bella Hadid -ή καλύτερα το avatar της- είναι η πρωταγωνίστρια στη νέα φουτουριστική καμπάνια του σχεδιαστή Marc Jacobs. Σε μία μάλιστα από τις φωτογραφίες που δημοσιεύθηκαν το διάσημο supermodel εμφανίζεται χωρίς ρούχα και μαλλιά ενώ σε μία άλλη φλερτάρει με το ρομποτικό εαυτό της.
Bella Hadid: Γυμνή και χωρίς μαλλιά, το supermodel πρωταγωνιστεί στη νέα καμπάνια του σχεδιαστή Marc Jacobs

Η νέα καμπάνια του διάσημου σχεδιαστή Marc Jacobs «Heaven» για το φθινόπωρο του 2023 άφησε το χώρο της μόδας με το στόμα ανοιχτό. Τον πρωταγωνιστικό ρόλο έχει ένα νέο avatar της Bella Hadid, εξίσου σέξι αλλά χωρίς καθόλου μαλλιά! Στις περισσότερες από τις φωτογραφίες που κατέκλισαν έντυπο και ψηφιακό Τύπο, η μικρότερη αδερφή τής Gigi δεν έμοιαζε στο παραμικρό με τον supermodel εαυτό της.

Διαβάστε ακόμα: Chiara Ferragni - Μας ξεναγεί στο νέο της σπίτι - Μια βίλα αξίας 5 εκατομμυρίων ευρώ στη λίμνη Κόμο

Σε μια λήψη, το 26χρονο μοντέλο φορά εσώρουχα σαν πανοπλία και ένα ασορτί ασημένιο διακοσμητικό στο κεφάλι. Μια δεύτερη λήψη την παρουσιάζει χωρίς καθόλου ρούχα, με μόνα αξεσουάρ ένα υπερμεγέθες σκουλαρίκι και ένα ασημί εξωγήινο πλοκάμι να την τυλίγει.

Ευτυχώς, η Hadid θυμίζει… Hadid σε άλλες φωτογραφίες όπως εκείνη στην οποία φορά τις μπότες Kiki του Marc Jacobs, μια τζιν φούστα και ένα ροζ τοπ. Τέλος, η φουτουριστική καμπάνια παίρνει μια αλληγορική τροπή καθώς σε μία λήψη το εντυπωσιακό μοντέλο φαίνεται να φλερτάρει με το ρομποτικό εαυτό της.

Η καμπάνια φωτογραφήθηκε από τον Carlijn Jacobs ενώ το styling επιμελήθηκε η Danielle Emerson. Κεντρικό της θέμα είναι το νέο «Kiki Group», που περιγράφεται από την εταιρεία ως «μια ποικιλία από έτοιμα ρούχα και αξεσουάρ με τον σχεδιαστικό κώδικα του Kiki».

Σύμφωνα με την Dailymail, η συλλογή περιλαμβάνει και κομμάτια που προέκυψαν από συνεργασίες όπως εκείνες με τον καλλιτέχνη Eri Wakiyama, τον σχεδιαστή Linz Shelton of Cuffz by Linz και τον καλλιτέχνη τατουάζ Keegan Dakkar.

Τον περασμένο μήνα, η καμπάνια του Marc Jacobs με την Kim Kardashian ως τη νέα πρέσβειρα του οίκου μόδας προκάλεσε τεράστιο σάλο. Αν μη τι άλλο, φαίνεται ότι ο διάσημος σχεδιαστής ξέρει πολύ καλά πώς να εκπλήσσει το κοινό του.

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ