Triumph TE-1: Αυτό είναι το τελικό λειτουργικό πρωτότυπο της πρώτης ηλεκτρικής μοτοσικλέτας της

Η Triumph μόλις αποκάλυψε το τελικό λειτουργικό πρωτότυπο της πρώτης ηλεκτρικής μοτοσικλέτας της. Το TE-1 ολοκλήρωσε την τελευταία φάση δοκιμών και διαθέτει μια εντυπωσιακή σειρά κορυφαίων επιδόσεων που θα ζήλευαν πολλές σημερινές ηλεκτρικές μοτοσικλέτες παραγωγής. 
Triumph TE-1: Αυτό είναι το τελικό λειτουργικό πρωτότυπο της πρώτης ηλεκτρικής μοτοσικλέτας της

Τον Μάρτιο του 2021, η Triumph Motorcycles ανακοίνωσε την ανάπτυξη της πρώτης της πλήρως ηλεκτρικής μοτοσικλέτας με αυτό που η εταιρεία ονόμασε TE-1: ένα μοντέλο που βρίσκεται υπό ανάπτυξη από το 2018.

Διαβάστε ακόμα: Triumph x Breitling: Μια μοτοσικλέτα κι ένα ρολόι στo limited edition πακέτο της χρονιάς

Το έργο είναι αποτέλεσμα μιας πολύπλευρης συνεργασίας μεταξύ της Triumph , του Πανεπιστημίου του Warwick, της Integral Powertrain Ltd του Ηνωμένου Βασιλείου και της Williams Advanced Engineering.

Ενα λειτουργικό δοκιμαστικό πρωτότυπο της ηλεκτρικής γυμνής μοτοσικλέτας παρουσιάστηκε τον Φεβρουάριο και δοκιμάστηκε στο δρόμο και την πίστα, Τώρα η Triumph έρχεται να αποκαλύψει το τελικό πρωτότυπο λειτουργίας του TE-1 μαζί με το πλήρες εγχειρίδιο προδιαγραφών του.

Έχοντας μόλις ολοκληρώσει την τέταρτη και τελευταία φάση δοκιμών και ανάπτυξής του, το TE-1 διαθέτει μια εντυπωσιακή σειρά κορυφαίων επιδόσεων και ικανοτήτων που θα ζήλευαν πολλές από τις σημερινές ηλεκτρικές μοτοσικλέτες παραγωγής.

Στην καρδιά της μοτοσυκλέτας βρίσκεται ένας ηλεκτροκινητήρας 130 kW (175 hp) που ωθεί το δίτροχο στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 3,6 δευτερόλεπτα. Χάρη στην τεχνολογία που παρέχεται από την Williams Advanced Engineering, το TE-1 είναι εξοπλισμένο με ένα πακέτο μπαταριών αιχμής που προσφέρει αυτονομία 160 χλμ. ενώ απαιτούνται μόνο 20 λεπτά για επαναφόρτιση 0-80%.

Ανατρέποντας τη ζυγαριά σε μόλις 220 κιλά, το TE-1 διαθέτει επίσης κορυφαία αναλογία ισχύος προς βάρος στην κατηγορία του. Για να βοηθήσει στην ανάπτυξη του TE-1, η Triumph κάλεσε τον αγωνιστή της MotoAmerica και νικητή του Daytona 200, Brandon Paasch, να βοηθήσει δίνοντας παρατηρήεις για την απόδοση της μοτοσυκλέτας.

Το TE-1 αντλεί επίσης αρκετή αισθητική επιρροή από το υπάρχον Speed Triple 1200 RS της Triumph, με το γυμνό eBike να διαθέτει διάταξη διπλού προβολέα, κρεμαστό τμήμα ουράς, «ρεζερβουάρ» με εσοχές για τα γόνατα και κοιλιακό προστατευτικό που καλύπτει το κάτω μέρος του eBike.

Ενώ μέχρι στιγμής το Triumph TE-1 είναι απλώς ένα πρωτότυπο, η δοκιμαστική μοτοσικλέτα προσφέρει μοναδική εικόνα για τη μελλοντική σειρά πλήρως ηλεκτρικών μιντέλων της εταιρείας, τόσο όσον αφορά την απόδοσή τους όσο και το γεγονός ότι το εναρκτήριο eBike θα μπορούσε να είναι το επόμενο Speed Triple ή Street Triple.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το Triumph TE-1 μπορείτε να περιηγηθείτε στην αντίστοιχη ιστοσελίδα της εταιρείας.

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ