Prada: Το φλερτ με το Χόλιγουντ φέρνει τον «Spiderman» Tom Holland στην καμπάνια της

Ο πρωταγωνιστής της ταινίας «Spider-Man: No Way Home», Tom Holland είναι το κεντρικό πρόσωπο της καμπάνιας της Prada για τη σεζόν Άνοιξη-Καλοκαίρι ‘22.
Prada: Το φλερτ με το Χόλιγουντ φέρνει τον «Spiderman» Tom Holland στην καμπάνια της

Καθώς ο κόσμος περιμένει την κυκλοφορία της συλλογής της Prada Fall/Winter 2022 που μόλις έκανε πρεμιέρα, ο πολυτελής οίκος μόδας κάνει αίσθηση με την τελευταία του καμπάνια με κύριο πρόσωπο τον Tom Holland, τον πρωταγωνιστή της ταινίας «Spider-Man: No Way Home».

Διαβάστε ακόμα: Prada και Adidas παρουσιάζουν ρούχα και αξεσουάρ από ανακυκλωμένο πλαστικό

Φυσικά δεν είναι λίγοι εκείνοι που πιστεύουν ότι η συμμετοχή ηθοποιών ή celebrities σε καμπάνιες μόδας είναι πια ένα παλιό κλισέ τέχνασμα για περισσότερη δημοσιότητα. Η Prada βέβαια, βρισκόταν ανέκαθεν στην άλλη όχθη. Άλλωστε το φλερτ του ιταλικού brand πολυτελείας με πολύ συγκεκριμένες προσωπικότητες είναι κάτι που πάντα πήγαινε ιδιαίτερα καλά.

Πολύ πρόσφατο παράδειγμα η προχθεσινή πασαρέλα FW22, η οποία ήταν μια ωδή στην αντίστοιχη επίδειξη με την υπογραφή της τρανής Miuccia Prada πίσω στο 2012. Για όποιον δεν τη θυμάται, εκεί είδαμε ηθοποιούς όπως οι Willem Dafoe, Gary Oldman, Adrien Brody και Tim Roth να κάνουν ένα πέρασμα στο μόντελινγκ, συμπεριλαμβανομένου του Asa Butterfield της σειράς Sex Education, ένα άνοιγμα από τον Kyle MacLachlan, ενώ ο επί μακρόν πρέσβης της Prada, Jeff Goldblum έκλεισε τη μοδάτη παρέλαση του Χόλιγουντ, κάτι που συνέβη και στη φετινή επίδειξη.

Ο Tom Holland έρχεται να προστεθεί στο cast, ως το πιο φρέσκο ταλέντο που στρατολογήθηκε για την καμπάνια της συλλογής Άνοιξη/Καλοκαίρι 2022 της Prada που φωτογράφισε ο David Sims, η οποία εστιάζει σ’ ένα κόκκινο δερμάτινο μπουφάν κι ένα πουκάμισο με ναυτικό θέμα της Prada που μοιάζει έτοιμο για παραλία. Όπως εξηγεί η Miuccia Prada, η καμπάνια στοχεύει να «επαναπροσαρμόσει μια προσωπικότητα παγκόσμιας φήμης για τους ρόλους του ως ήρωας δράσης… Ο Holland εδώ γίνεται μια ενσάρκωση του σημερινού ανθρώπου της Prada».

Στην ανακοίνωση του οίκου μόδας αναφέρεται: «Η δύναμη της υποκριτικής είναι να αντλεί κανείς από μια πηγή προσωπικής εμπειρίας για να μεταφέρει μια διάθεση, ένα συναίσθημα που, ενώ είναι φαντασία, δανείζεται το γεγονός από την ιδιοσυγκρασία του ίδιου του ερμηνευτή. Αυτές οι εικόνες εδραιώνουν μικρές ενέργειες και αντιδράσεις, στενές και απαλές στιγμές -τη σχέση ανάμεσα στο ρούχο και το σώμα, τις χειρονομίες ντυσίματος και γδυσίματος ζωντανές μέσα στην εικόνα. Αντί για κινηματογραφικό υπερθέαμα, ο Holland απεικονίζεται με πορτρέτα, οικεία και αληθινά».