Γιατί αυτή η χειροποίητη, μοναδική μοτοσικλέτα με κινητήρα Ducati χρειάστηκε 7 χρόνια για να φτιαχτεί

Η Fuse είναι μοναδική στο είδος της. Κατασκευασμένη κατά παραγγελία από την Revival Cycles για τον αντιπρόεδρο της Dell η μοτοσυκλέτα είναι χειροποίητη, διαθέτει έναν κινητήρα από Ducati Monster των μέσων της δεκαετίας του 2000 και χρειάστηκε πάνω από 1.000 ώρες για να ολοκληρωθεί.
Γιατί αυτή η χειροποίητη, μοναδική μοτοσικλέτα με κινητήρα Ducati χρειάστηκε 7 χρόνια για να φτιαχτεί

Όταν ο Ed Boyd, καταξιωμένος σχεδιαστής σε εταιρείες όπως η Sony και η Nike -και επί του παρόντος ανώτερος αντιπρόεδρος της Dell- προσέγγισε τον ιδρυτή της Revival Cycles, Alan Stulberg, για να του αναθέσει την κατασκευή μια εξαιρετικής μοτοσικλέτας , δεν μπορούσε να του περάσει από το μυαλό ότι το εγχείρημα θα χρειαζόταν επτά χρόνια για να να πραγματοποιηθεί.

Διαβάστε ακόμα: Η Triumph μοτοσικλέτα του Steve McQueen στο «Great Escape» έγινε 393 ρολόγια

Φυσικά το χρονοδιάγραμμα «ξεχειλώθηκε» προς όφελος της τελειότητας, καθώς και οι δύο σχεδιαστές κυνήγησαν την ποιότητα στον νιοστό βαθμό. Για παράδειγμα, η αρχική ιδέα του Boyd περιλάμβανε ένα κινητήρα Yamaha V-twin, κάτι που τελικά αναθεωρήθηκε για να αντικατασταθεί από κινητήρα Ducati, χάρη στην ιστορική και αισθητική γοητεία της ιταλικής φίρμας καθώς και λόγω της προσαρμοστικότητάς της.

Εικόνα

Στην πορεία, τα εξωτερικά, τα απλά υποσυστήματα, ακόμη και τα υλικά απαιτούσαν σημαντική αναπροσαρμογή. Και έτσι τα χρόνια αθροίστηκαν. Το αποτέλεσμα είναι μια μοτοσικλέτα που βαφτίστηκε Fuse, ένα από τα πιο περίπλοκα custom που έχουν δημιουργηθεί ποτέ και μια απτή απόδειξη για το τι μπορεί να κάνει η εταιρεία Revival με έδρα το Τέξας για να φέρει τα οράματα των πελατών της στον πραγματικό κόσμο.

Εικόνα

Ο Boyd άντλησε έμπνευση από το project J63 της Revival, μια μοτοσικλέτα με κινητήρα Ducati που ολοκληρώθηκε το 2015, η οποία του έδωσε την ώθηση για να αναπτύξει κάτι ακόμα πιο τολμηρό, σχεδιάζοντας και κατασκευάζοντας συστήματα που δεν είχε δοκιμάσει ποτέ πριν.

Εικόνα

Στην καρδιά της Fuse βρίσκεται ένας δίδυμος κινητήρας L 1.100 cc από ένα Ducati Monster των μέσων της δεκαετίας του 2000, το μοναδικό εξάρτημα μαζικής αγοράς της μοτοσικλέτας. Βέβαια χάρη στις αναβαθμίσεις (που κυμαίνονται από προσαρμοσμένα πλαίσια μέχρι χειροποίητη εξάτμιση, καθώς και μια επιθετικά επανασχεδιασμένη αισθητική με νέα εξαρτήματα), ο κινητήρας είναι ελάχιστα αναγνωρίσιμος ως «δανεικός» από Monster.

Εικόνα

«Είναι τόσο ομαλό, που δίνει την εντύπωση ότι δεν λειτουργεί», λέει ο Chris Davis, επικεφαλής μηχανικός της Revival. Σχεδόν όλα τα εξαρτήματα είναι μοναδικά στο είδος τους, συμπεριλαμβανομένου του πλαισίου από ανοξείδωτο χάλυβα, του ψαλιδιού και των μασπιέ, ακόμη και τα αγωνιστικά slick λάστιχα 18 ιντσών είναι μοναδικά πρωτότυπα. Συνολικά, το μοτοσικλέτα χρειάστηκε πάνω από 1.000 ώρες κατασκευής.

Εικόνα

Ιδιαίτερα περίπλοκος είναι και ο ενιαίος επιχρωμιωμένος σκελετός από αλουμίνιο που ενσωματώνει τα ντεπόζιτα καυσίμου και λαδιού, το τμήμα ουράς και το κάθισμα (για να διατηρηθεί το καθαρό look οι καλωδιώσεις περνούν εσωτερικά στο πλαίσιο) αλλά το πιο περίπλοκο στη σχεδίαση και την εκτέλεση ήταν το τμήμα του τιμονιού και τριπλού σφιγκτήρα. Σχεδιασμένο ως ενιαία μονάδα, ενσωματώνει τους κύριους κυλίνδρους συμπλέκτη και φρένων, τους μοχλούς χειρός, το γκάζι, τα χειριστήρια και τα όργανα.

Για τον Stulberg, η πιο ευχάριστη πτυχή της κατασκευής ήταν «η εμπειρία της συνεργασίας με ένα ταλέντο όπως ο Ed», όπως ίδιος λέει. «Το Fuse δείχνει τι μπορεί να επιτευχθεί όταν ένας εξαιρετικός πελάτης έχει το όραμα και τους πόρους να ξεπεράσει τα όρια του σχεδιασμού, της κατασκευής και της απόδοσης». Όλα αυτά, συν αξιοθαύμαστη υπομονή, θα συμπληρώναμε.