Είναι η ώρα να χτίσουμε τα ελληνικά brands Αθλητικού Τουρισμού

Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Είναι η ώρα να χτίσουμε τα ελληνικά brands Αθλητικού Τουρισμού
Είναι αλήθεια αλλά είναι και πραγματικότητα, ποτέ πριν δεν νιώθαμε πιο αυτάρεσκα συμμετέχοντας σε ελληνικούς αγώνες τρεξίματος ή κολύμβησης ή και τριάθλου.

Είναι αλήθεια αλλά είναι και πραγματικότητα, ποτέ πριν δεν νιώθαμε πιο αυτάρεσκα συμμετέχοντας σε ελληνικούς αγώνες τρεξίματος ή κολύμβησης ή και τριάθλου.

Όπως αγάπησες τον Ζούλια ή τους Miro και τα Zeus & Dione στον χώρο της ελληνικής fashion αγοράς, όπως εκτίμησες τη φέτα ή το ελληνικό κρασί, το ίδιο συμβαίνει και με τα ελληνικά brands στον χώρο του αθλητικού τουρισμού.

Λατρεύεις να περπατάς σε αυτά! Να τρέχεις ή να κολυμπάς και να είναι μέρος της ζωής σου!

Το Ζαγόρι, το Μέτσοβο, ο Όλυμπος, το Τείχιο, το Ναβαρίνο το Αρκαλοχώρι, οι Σπέτσες, το Πευκί, το Ναύπλιο, η Σαντορίνη, η Ρόδος είναι μερικά από αυτά και αλήθεια τι έχουν να ζηλέψουν οι αντίστοιχοι αγώνες που γίνονται εκεί από αγώνες σε άλλες χώρες;

Το αντίθετο αναδεικνύουν τη σημασία των αγώνων που δημιουργούνται, παράγονται και ανήκουν σε ελληνικές εταιρίες ως αγαθά σύγχρονου πολιτισμού και πρεσβευτές της σημερινής παραγωγικής Ελλάδας ανά την υφήλιο.

Γιατί ναι μπορεί να χρειαζόταν η Ελλάδα ένα τσουνάμι ξένων brands να πραγματοποιηθούν στην Ελλάδα για να ενδυναμώσουν ή να παρακινήσουν το δρομικό, ποδηλατικό, τριαθλητικό ή κολυμβητικό κίνημα, αλλά μήπως όμως τώρα είναι η ώρα για να χτίσουμε τα ελληνικά brands;

Μην παρεξηγηθούμε, όλες οι διοργανώσεις έχουν κάτι να προσφέρουν. Υπάρχουν επίσης brands στο εξωτερικό όπως το Nove Colli στο ποδήλατο που έχουμε αναφέρει, σε προηγούμενο άρθρο μας στο insider.gr, που δεν έγινε franchise, αλλά δημιούργησε ένα μοναδικό προϊόν όπως έχουμε ξαναγράψει.

Σε συνδυασμό λοιπόν, με όλες τις νέες τάσεις του τουρισμού Slow Travel, Local Experience, Wellness Tourism, το τουριστικό πλάνο των προορισμών και μέσα από το θεσμικό πλαίσιο που διαμορφώνεται από το Υπουργείο Τουρισμού, θα πρέπει να στοχεύσει στη δημιουργία ελληνικών επώνυμων τουριστικών προϊόντων (brands) στον χώρο του Αθλητικού Τουρισμού.

Θα παραφράσω από την πρωτοβουλία ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ, και θα πω ότι τα προϊόντα υψηλής ποιότητας και διαφοροποίησης που Δημιουργούνται, Παράγονται και Ανήκουν στις Ελληνικές επιχειρήσεις δηλαδή αθλητικές εκδηλώσεις με ελληνική ταυτότητα (place marketing & branding), είναι εθνικός πλούτος από τον οποίο άμεσα εξαρτάται το εθνικό μας εισόδημα, η εργασία, η αξιοποίηση του ταλέντου μας και συνολικά βοηθούν στην ευημερία της χώρας μας. H συστηματική προβολή της χώρας μας ως «τόπου-προέλευσης» αξιόλογων, σύγχρονων, ποιοτικών, επώνυμων και παραγωγικών δραστηριοτήτων είναι η αποτελεσματικότερη στρατηγική διεθνούς προβολής της.

Για όσους δυσανασχετούν με τη λέξη brand name να τονίσουμε ότι χρησιμοποιείται αντί της λέξης μάρκα (brand), και είναι το σύνολο όσων ανακαλούμε (εικόνες, ήχοι, γεύσεις, συναισθήματα) όταν μας αναφέρουν ένα brand name (τόπου, προϊόντος, υπηρεσίες κτλ.). Μην ξεχνάμε ότι δεν διαμορφώνουμε εμείς το brand μας αλλά το κοινό που συμμετέχει. Δεν έχουμε λόγο εμείς αλλά οι συμμετέχοντες μας, γιατί μην ξεχνάτε αφορά εκείνους. Είναι ο προορισμός που χτίζουμε και προωθούμε.

Δεν χρειάζεται νομίζω περισσότερα πράγματα να ειπωθούν ενώ είναι δεδομένο ότι οι ελληνικές διοργανώσεις, τα Ελληνικά Brand Names του Αθλητικού Τουρισμού συμβάλλουν στην άμεση μείωση του εμπορικού ελλείμματος και αναπτύσσουν συνεργασίες και κοινές προωθητικές πρωτοβουλίες μεταξύ των ελληνικών παραγωγικών επιχειρήσεων.

Η συζήτηση γίνεται για τις μελλοντικές προτεραιότητες του τουρισμού μιας και μόνο με τα στοιχεία του 2019, ο Τουρισμός συνεισέφερε στο 20,3% του ΑΕΠ, αν υπολογιστούν και οι δευτερογενείς διαχύσεις.

Ακριβώς ότι τόνισε ο Υπουργός Τουρισμού, κ. Κικίλιας πως: «Ο Τουρισμός είναι η ατμομηχανή της ελληνικής οικονομίας, είναι πηγή εσόδων για τον Έλληνα, είναι πηγή αύξησης του ΑΕΠ της χώρας και έτσι πρέπει να αντιμετωπιστεί από όλους».

Είναι λοιπόν συνυφασμένη με την πολιτική του Υπουργείου και με τη δημιουργία Οργανισμών Διαχείρισης Προορισμών και δεν μπορεί να υπάρχει σωστή Αθλητική Διοργάνωση χωρίς Destination brand. Δεν μπορεί να υπάρχει τουριστικό brand χωρίς destination (προορισμό).

Ο Υπουργός Βασίλης Κικίλιας δήλωσε επίσης χαρακτηριστικά πρόσφατα ότι η «Η Ελλάδα είναι το 5ο τουριστικό brand στον κόσμο» ενώ πρόσθεσε ότι «στόχος μας είναι να βελτιώσουμε περαιτέρω το brand Ελλάδα, με μια σημαντική προσθήκη. Να καθιερώσουμε τη χώρα ως έναν βιώσιμο τουριστικό προορισμό που προσφέρει υψηλής ποιότητας τουριστικό προϊόν, και με σεβασμό στη φύση και την αυθεντικότητα θα προσελκύει εκατομμύρια επισκέπτες κάθε χρόνο».

«Όσο πιο δυνατό το brand τόσο πιο δυνατή η χώρα» κατέληξε σε πρόσφατο άρθρο του.

Ακριβώς αυτό πιστεύουμε και εμείς και ακολουθούμε, όπως το 2011 που δημιουργήθηκε για παράδειγμα το πρώτο μεγάλο φεστιβάλ αναρρίχησης από την THE NORTH FACE στην Κάλυμνο, ονομάστηκε TNF Kalymnos Climbing Festival. Το νησί και ο τόπος πρωταγωνίστησε όχι μόνο στο όνομα του φεστιβάλ αλλά και σε ολόκληρη σειρά ρούχων που δημιούργησε η αμερικάνικη εταιρεία και έφτασε τότε να βρίσκεται σε καταστήματα στο Παρίσι και στο Λονδίνο.

Ή όταν τα World Travel Awards, που ιδρύθηκαν το 1993 για να αναγνωρίσουν και να επιβραβεύσουν την αριστεία στους βασικούς τομείς της τουριστικής βιομηχανίας, ανακήρυξαν το Navarino Challenge ως δεύτερο καλύτερο Wellness Event στον Κόσμο και πρώτο στην Ευρώπη.
Τι καλύτερη διαφήμιση για τον αθλητικό τουρισμό της χώρας μας, από έναν καταξιωμένο θεσμό που αναγνωρίζεται παγκοσμίως ως το απόλυτο σήμα κατατεθέν της ταξιδιωτικής βιομηχανίας και φέτος μάλιστα ανακήρυξε ως κορυφαίο προορισμό για την Ευρώπη το 2021 (Europe’s Leading Destination 2021), την Ελλάδα.

Είναι λοιπόν η στιγμή της χώρα μας μιας και η «Η Ελλάδα αξιοποίησε με τον καλύτερο τρόπο τη διαχείριση της πανδημίας, τα ιατρικά και ταξιδιωτικά πρωτόκολλα. Απέδειξε στον πλανήτη ότι είναι ο ομορφότερος αλλά και ο ασφαλέστερος προορισμός.»

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Όλες οι ειδήσεις

15:51

Συμβούλιο της Ευρώπης: Το Ηνωμένο Βασίλειο καλείται να προστατεύσει την ελευθερία της ειρηνικής συνάθροισης

15:46

Μειώθηκε κατά 2,4% ο γενικός δείκτης τιμών εισαγωγών στη βιομηχανία τον Αύγουστο

15:46

Βέλγιο: Ογκώδεις διαδηλώσεις στην απεργία κατά των μέτρων λιτότητας - Ακύρωση εκατοντάδων πτήσεων

15:37

Bloomberg: Νέα τροπή στη δικαστική διαμάχη Ελλάδας - επενδυτών για τα ομόλογα της κρίσης

15:37

Citigroup: Άνοδος 16% στα καθαρά κέρδη το γ' τρίμηνο

15:36

ΟΗΕ - Ερυθρός Σταυρός: Να ανοίξουν όλα τα σημεία διέλευσης προς τη Λωρίδα της Γάζας

15:35

Ιταλία: Τρεις αστυνομικοί νεκροί και 15 τραυματίες από έκρηξη σε αγροικία στη Βερόνα

15:32

Σάντσεθ: Οι υπεύθυνοι της «γενοκτονίας» στη Γάζα πρέπει να λογοδοτήσουν στη δικαιοσύνη

15:29

Ρωσική επίθεση κατά φάλαγγας μεταφοράς ανθρωπιστικής βοήθειας του ΟΗΕ στην Ουκρανία

15:26

Σε χαμηλό πενταετίας το σιτάρι - Πιέσεις από προσφορά και εμπορικό πόλεμο

15:24

ΕΕ: Κάλεσμα για σκληρή απάντηση στην Κίνα μετά τους περιορισμούς στις εξαγωγές σπάνιων γαιών

15:24

ΔΙΜΕΑ: Πρόστιμα 60.000 ευρώ σε 52 επιχειρήσεις από τους ελέγχους Σεπτεμβρίου

15:21

Πιερρακάκης: Πάνω από 300 ευρώ το μήνα οι αυξήσεις στα Σώματα Ασφαλείας μέσα σε μια τριετία

15:19

ΤτΕ: Απαγόρευση έκδοσης/ανανέωσης συμβολαίων από βουλγαρική ασφαλιστική εταιρεία

15:19

Γαλλία: Nομπελίστας οικονομολόγος ζητά αναστολή της μεταρρύθμισης του συνταξιοδοτικού

15:15

Ντάιμον: Προειδοποιεί για απασχόληση και πληθωρισμό - Αυξημένες προβλέψεις για πιστωτικές ζημίες

15:12

Ο ΠΟΥ ζητάει να ενισχυθεί η αντιμετώπιση των νευρολογικών παθήσεων

15:10

Παράνομος τζόγος: Όσο φουντώνει το δίκτυο, τόσο κλιμακώνεται η αντεπίθεση των Αρχών

15:08

Ο ΟΠΑΠ επιλέγει τη λύση Διαχείρισης Μετοχολογίου RegiStar της Profile Software

15:08

Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων: Eπένδυση 8,63 εκατ. ευρώ για νέα hyper speed γραμμή παραγωγής

15:07

Νέα συμφωνία MSD-Ομίλου ΒΙΑΝΕΞ για την προώθηση εμβολίου προστασίας από τον HPV

15:07

BlackRock: Ρεκόρ για τα υπό διαχείριση assets - Άγγιξαν τα 13,46 τρισ. δολάρια

15:06

Kaspersky: Τι αλλάζει με τη λήξη υποστήριξης των Windows 10 - Οι κίνδυνοι για την ιδιωτικότητα

15:04

ΑΑΔΕ: Επέκταση ωραρίου λειτουργίας των Τελωνείων Κακαβιάς και Κρυσταλλοπηγής

15:03

BofA: Σε «φούσκα» οι μετοχές τεχνητής νοημοσύνης - Προειδοποίηση από αναλυτές

15:03

Δελφοί: Εκδρομή στον ομφαλό της Γης

15:03

JP Morgan: Άλμα 12% στα κέρδη γ' τριμήνου - 47,12 δισ. έσοδα με ώθηση από επενδυτική τραπεζική

15:02

ΕΑΔΕ: Η ρύθμιση για τα ανασφάλιστα οχήματα ενισχύει την ασφάλεια στους δρόμους

15:02

Coral Marine: Προχώρησε στην πρώτη παράδοση βιοκαυσίμου με πλωτό μέσο σε πλοίο στον Πειραιά

15:01

Κομισιόν: Θετική αξιολόγηση για το 6ο αίτημα πληρωμής ύψους 2,1 δισ. ευρώ από το Ταμείο Ανάκαμψης

gazzetta
gazzetta reader insider insider