Είναι η ώρα να χτίσουμε τα ελληνικά brands Αθλητικού Τουρισμού

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Είναι η ώρα να χτίσουμε τα ελληνικά brands Αθλητικού Τουρισμού
Είναι αλήθεια αλλά είναι και πραγματικότητα, ποτέ πριν δεν νιώθαμε πιο αυτάρεσκα συμμετέχοντας σε ελληνικούς αγώνες τρεξίματος ή κολύμβησης ή και τριάθλου.

Είναι αλήθεια αλλά είναι και πραγματικότητα, ποτέ πριν δεν νιώθαμε πιο αυτάρεσκα συμμετέχοντας σε ελληνικούς αγώνες τρεξίματος ή κολύμβησης ή και τριάθλου.

Όπως αγάπησες τον Ζούλια ή τους Miro και τα Zeus & Dione στον χώρο της ελληνικής fashion αγοράς, όπως εκτίμησες τη φέτα ή το ελληνικό κρασί, το ίδιο συμβαίνει και με τα ελληνικά brands στον χώρο του αθλητικού τουρισμού.

Λατρεύεις να περπατάς σε αυτά! Να τρέχεις ή να κολυμπάς και να είναι μέρος της ζωής σου!

Το Ζαγόρι, το Μέτσοβο, ο Όλυμπος, το Τείχιο, το Ναβαρίνο το Αρκαλοχώρι, οι Σπέτσες, το Πευκί, το Ναύπλιο, η Σαντορίνη, η Ρόδος είναι μερικά από αυτά και αλήθεια τι έχουν να ζηλέψουν οι αντίστοιχοι αγώνες που γίνονται εκεί από αγώνες σε άλλες χώρες;

Το αντίθετο αναδεικνύουν τη σημασία των αγώνων που δημιουργούνται, παράγονται και ανήκουν σε ελληνικές εταιρίες ως αγαθά σύγχρονου πολιτισμού και πρεσβευτές της σημερινής παραγωγικής Ελλάδας ανά την υφήλιο.

Γιατί ναι μπορεί να χρειαζόταν η Ελλάδα ένα τσουνάμι ξένων brands να πραγματοποιηθούν στην Ελλάδα για να ενδυναμώσουν ή να παρακινήσουν το δρομικό, ποδηλατικό, τριαθλητικό ή κολυμβητικό κίνημα, αλλά μήπως όμως τώρα είναι η ώρα για να χτίσουμε τα ελληνικά brands;

Μην παρεξηγηθούμε, όλες οι διοργανώσεις έχουν κάτι να προσφέρουν. Υπάρχουν επίσης brands στο εξωτερικό όπως το Nove Colli στο ποδήλατο που έχουμε αναφέρει, σε προηγούμενο άρθρο μας στο insider.gr, που δεν έγινε franchise, αλλά δημιούργησε ένα μοναδικό προϊόν όπως έχουμε ξαναγράψει.

Σε συνδυασμό λοιπόν, με όλες τις νέες τάσεις του τουρισμού Slow Travel, Local Experience, Wellness Tourism, το τουριστικό πλάνο των προορισμών και μέσα από το θεσμικό πλαίσιο που διαμορφώνεται από το Υπουργείο Τουρισμού, θα πρέπει να στοχεύσει στη δημιουργία ελληνικών επώνυμων τουριστικών προϊόντων (brands) στον χώρο του Αθλητικού Τουρισμού.

Θα παραφράσω από την πρωτοβουλία ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ, και θα πω ότι τα προϊόντα υψηλής ποιότητας και διαφοροποίησης που Δημιουργούνται, Παράγονται και Ανήκουν στις Ελληνικές επιχειρήσεις δηλαδή αθλητικές εκδηλώσεις με ελληνική ταυτότητα (place marketing & branding), είναι εθνικός πλούτος από τον οποίο άμεσα εξαρτάται το εθνικό μας εισόδημα, η εργασία, η αξιοποίηση του ταλέντου μας και συνολικά βοηθούν στην ευημερία της χώρας μας. H συστηματική προβολή της χώρας μας ως «τόπου-προέλευσης» αξιόλογων, σύγχρονων, ποιοτικών, επώνυμων και παραγωγικών δραστηριοτήτων είναι η αποτελεσματικότερη στρατηγική διεθνούς προβολής της.

Για όσους δυσανασχετούν με τη λέξη brand name να τονίσουμε ότι χρησιμοποιείται αντί της λέξης μάρκα (brand), και είναι το σύνολο όσων ανακαλούμε (εικόνες, ήχοι, γεύσεις, συναισθήματα) όταν μας αναφέρουν ένα brand name (τόπου, προϊόντος, υπηρεσίες κτλ.). Μην ξεχνάμε ότι δεν διαμορφώνουμε εμείς το brand μας αλλά το κοινό που συμμετέχει. Δεν έχουμε λόγο εμείς αλλά οι συμμετέχοντες μας, γιατί μην ξεχνάτε αφορά εκείνους. Είναι ο προορισμός που χτίζουμε και προωθούμε.

Δεν χρειάζεται νομίζω περισσότερα πράγματα να ειπωθούν ενώ είναι δεδομένο ότι οι ελληνικές διοργανώσεις, τα Ελληνικά Brand Names του Αθλητικού Τουρισμού συμβάλλουν στην άμεση μείωση του εμπορικού ελλείμματος και αναπτύσσουν συνεργασίες και κοινές προωθητικές πρωτοβουλίες μεταξύ των ελληνικών παραγωγικών επιχειρήσεων.

Η συζήτηση γίνεται για τις μελλοντικές προτεραιότητες του τουρισμού μιας και μόνο με τα στοιχεία του 2019, ο Τουρισμός συνεισέφερε στο 20,3% του ΑΕΠ, αν υπολογιστούν και οι δευτερογενείς διαχύσεις.

Ακριβώς ότι τόνισε ο Υπουργός Τουρισμού, κ. Κικίλιας πως: «Ο Τουρισμός είναι η ατμομηχανή της ελληνικής οικονομίας, είναι πηγή εσόδων για τον Έλληνα, είναι πηγή αύξησης του ΑΕΠ της χώρας και έτσι πρέπει να αντιμετωπιστεί από όλους».

Είναι λοιπόν συνυφασμένη με την πολιτική του Υπουργείου και με τη δημιουργία Οργανισμών Διαχείρισης Προορισμών και δεν μπορεί να υπάρχει σωστή Αθλητική Διοργάνωση χωρίς Destination brand. Δεν μπορεί να υπάρχει τουριστικό brand χωρίς destination (προορισμό).

Ο Υπουργός Βασίλης Κικίλιας δήλωσε επίσης χαρακτηριστικά πρόσφατα ότι η «Η Ελλάδα είναι το 5ο τουριστικό brand στον κόσμο» ενώ πρόσθεσε ότι «στόχος μας είναι να βελτιώσουμε περαιτέρω το brand Ελλάδα, με μια σημαντική προσθήκη. Να καθιερώσουμε τη χώρα ως έναν βιώσιμο τουριστικό προορισμό που προσφέρει υψηλής ποιότητας τουριστικό προϊόν, και με σεβασμό στη φύση και την αυθεντικότητα θα προσελκύει εκατομμύρια επισκέπτες κάθε χρόνο».

«Όσο πιο δυνατό το brand τόσο πιο δυνατή η χώρα» κατέληξε σε πρόσφατο άρθρο του.

Ακριβώς αυτό πιστεύουμε και εμείς και ακολουθούμε, όπως το 2011 που δημιουργήθηκε για παράδειγμα το πρώτο μεγάλο φεστιβάλ αναρρίχησης από την THE NORTH FACE στην Κάλυμνο, ονομάστηκε TNF Kalymnos Climbing Festival. Το νησί και ο τόπος πρωταγωνίστησε όχι μόνο στο όνομα του φεστιβάλ αλλά και σε ολόκληρη σειρά ρούχων που δημιούργησε η αμερικάνικη εταιρεία και έφτασε τότε να βρίσκεται σε καταστήματα στο Παρίσι και στο Λονδίνο.

Ή όταν τα World Travel Awards, που ιδρύθηκαν το 1993 για να αναγνωρίσουν και να επιβραβεύσουν την αριστεία στους βασικούς τομείς της τουριστικής βιομηχανίας, ανακήρυξαν το Navarino Challenge ως δεύτερο καλύτερο Wellness Event στον Κόσμο και πρώτο στην Ευρώπη.
Τι καλύτερη διαφήμιση για τον αθλητικό τουρισμό της χώρας μας, από έναν καταξιωμένο θεσμό που αναγνωρίζεται παγκοσμίως ως το απόλυτο σήμα κατατεθέν της ταξιδιωτικής βιομηχανίας και φέτος μάλιστα ανακήρυξε ως κορυφαίο προορισμό για την Ευρώπη το 2021 (Europe’s Leading Destination 2021), την Ελλάδα.

Είναι λοιπόν η στιγμή της χώρα μας μιας και η «Η Ελλάδα αξιοποίησε με τον καλύτερο τρόπο τη διαχείριση της πανδημίας, τα ιατρικά και ταξιδιωτικά πρωτόκολλα. Απέδειξε στον πλανήτη ότι είναι ο ομορφότερος αλλά και ο ασφαλέστερος προορισμός.»

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Όλες οι ειδήσεις

10:39

Εξάρχεια: Μπαράζ εμπρησμών σε αυτοκίνητα - Ζημιές σε τέσσερα ΙΧ

10:27

Ρωσία: Η εμπλοκή στη σύρραξη Ισραήλ - Χαμάς που μπορεί να αλλάξει τα δεδομένα στη Μέση Ανατολή

10:26

ΔΥΠΑ: Εκδήλωση στις 4 Μαρτίου για το Ευρωπαϊκό Έτος Δεξιοτήτων

10:24

Αυγενάκης: Υιοθετήθηκε από τις χώρες μέλη του ΕΛΚ η ελληνική πρόταση για βελτιώσεις στη νέα ΚΑΠ

10:20

ΕΕ: Η Meta στόχος προσφυγών από ενώσεις καταναλωτών 8 χωρών

10:08

Σε παραγωγή από την Energean και το κοίτασμα φυσικού αερίου Karish North στο Ισραήλ

10:04

Entersoft: Χρονιά έντονης ανάπτυξης το 2023 με +28% στα έσοδα και +33% στα EBITDA

09:56

Διασύνδεση ταμειακών μηχανών - POS: Προς μικρή παράταση, δεν θα επιβληθούν πρόστιμα αν δεν υπάρχει υπαιτιότητα

09:52

ΗΠΑ: Το Ανώτατο Δικαστήριο θα εξετάσει το ζήτημα της ποινικής ασυλίας του Ντόναλντ Τραμπ

09:45

ΧΑ: Συνεδρίαση με το βλέμμα στραμμένο σε MSCI, Πειραιώς και πληθωρισμό

09:32

Δικαστική απόφαση θέτει τον Τραμπ εκτός των ψηφοδελτίων των Ρεπουμπλικάνων στο Ιλινόι

09:21

ΗΠΑ: «Υγιής και ακμαίος» ο πρόεδρος Μπάιντεν

09:15

Eurobank: Συμφωνία με NPCI International για απλοποίηση των εμβασμάτων από Ελλάδα προς Ινδία

09:02

Γάζα: Πάνω από 30.000 οι νεκροί Παλαιστίνιοι - Συνεχίζονται τα ισραηλινά πλήγματα

08:50

Συνεδριάζει σήμερα το υπουργικό συμβούλιο - Ποια νομοσχέδια θα συζητήσει

08:40

Ενστάσεις της Κομισιόν για το πρόγραμμα «Φωτοβολταϊκά στις Στέγες»

08:39

Συνεχίζει το μπαράζ επενδύσεων ο Γ. Προκοπίου – Πάνω από 70 πλοία στο ναυπηγικό πρόγραμμα

08:25

ESG: Οι προκλήσεις για την τουριστική βιομηχανία

08:20

Πώς ερμηνεύουν τις αγροτικές κινητοποιήσεις αλλά και... παραδοσιακά προϊόντα οι Ιστορικοί μας

08:16

Πώς θα είναι το νέο «στρατηγείο» της ΔΕΗ στη Λ. Μεσογείων ύψους 110 εκατ. ευρώ 

08:10

Τρ. Πειραιώς: Το Σαββατοκύριακο οι αποφάσεις του ΤΧΣ για την αποεπένδυση

08:00

Ideal Holdings: Focus στην πληροφορική, πιθανή νέα επενδυτική κίνηση

07:57

Ασφαλιστική ικανότητα: Οι 6 κατηγορίες οφειλετών του ΕΦΚΑ που απολαμβάνουν δωρεάν ιατροφαρμακευτική περίθαλψη

07:44

Τράπεζες: Κόκκινα δάνεια, ρευστότητα, ψηφιοποίηση – Πώς άλλαξε η εικόνα από τα χρόνια της κρίσης

07:38

Η «βαριά» ατζέντα για Λιμάνια, Ακίνητα - «φιλέτα» και Αναπλάσεις – Πού έρχονται προσφορές, ανάδοχοι και διαγωνισμοί

07:35

Με AI γράφονται τα επόμενα βήματα του Δημοσίου - Τι αλλάζει σε κτηματολόγιο και mAIgov

07:30

Από τέσσερα νοσοκομεία ξεκινούν τα απογευματινά χειρουργεία

07:27

Πόσο χάνει στην καταλληλότητα ο Κυριάκος - Οι τρίχες του Κασσελάκη - Ποιος ξύπνησε νυχτιάτικα τους πασόκους;

07:20

Νέες τάσεις στην αγορά πολυτελών ακινήτων: Οι νικητές του 2023 - Τα φετινά φαβορί

07:06

Στα όρια της νομιμότητας - Αγορά με... τσαμπουκά – Τα σενάρια για τον ΒΟΑΚ

gazzetta
gazzetta readerinsiderinsider