Είναι η ώρα να χτίσουμε τα ελληνικά brands Αθλητικού Τουρισμού

Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Είναι η ώρα να χτίσουμε τα ελληνικά brands Αθλητικού Τουρισμού
Είναι αλήθεια αλλά είναι και πραγματικότητα, ποτέ πριν δεν νιώθαμε πιο αυτάρεσκα συμμετέχοντας σε ελληνικούς αγώνες τρεξίματος ή κολύμβησης ή και τριάθλου.

Είναι αλήθεια αλλά είναι και πραγματικότητα, ποτέ πριν δεν νιώθαμε πιο αυτάρεσκα συμμετέχοντας σε ελληνικούς αγώνες τρεξίματος ή κολύμβησης ή και τριάθλου.

Όπως αγάπησες τον Ζούλια ή τους Miro και τα Zeus & Dione στον χώρο της ελληνικής fashion αγοράς, όπως εκτίμησες τη φέτα ή το ελληνικό κρασί, το ίδιο συμβαίνει και με τα ελληνικά brands στον χώρο του αθλητικού τουρισμού.

Λατρεύεις να περπατάς σε αυτά! Να τρέχεις ή να κολυμπάς και να είναι μέρος της ζωής σου!

Το Ζαγόρι, το Μέτσοβο, ο Όλυμπος, το Τείχιο, το Ναβαρίνο το Αρκαλοχώρι, οι Σπέτσες, το Πευκί, το Ναύπλιο, η Σαντορίνη, η Ρόδος είναι μερικά από αυτά και αλήθεια τι έχουν να ζηλέψουν οι αντίστοιχοι αγώνες που γίνονται εκεί από αγώνες σε άλλες χώρες;

Το αντίθετο αναδεικνύουν τη σημασία των αγώνων που δημιουργούνται, παράγονται και ανήκουν σε ελληνικές εταιρίες ως αγαθά σύγχρονου πολιτισμού και πρεσβευτές της σημερινής παραγωγικής Ελλάδας ανά την υφήλιο.

Γιατί ναι μπορεί να χρειαζόταν η Ελλάδα ένα τσουνάμι ξένων brands να πραγματοποιηθούν στην Ελλάδα για να ενδυναμώσουν ή να παρακινήσουν το δρομικό, ποδηλατικό, τριαθλητικό ή κολυμβητικό κίνημα, αλλά μήπως όμως τώρα είναι η ώρα για να χτίσουμε τα ελληνικά brands;

Μην παρεξηγηθούμε, όλες οι διοργανώσεις έχουν κάτι να προσφέρουν. Υπάρχουν επίσης brands στο εξωτερικό όπως το Nove Colli στο ποδήλατο που έχουμε αναφέρει, σε προηγούμενο άρθρο μας στο insider.gr, που δεν έγινε franchise, αλλά δημιούργησε ένα μοναδικό προϊόν όπως έχουμε ξαναγράψει.

Σε συνδυασμό λοιπόν, με όλες τις νέες τάσεις του τουρισμού Slow Travel, Local Experience, Wellness Tourism, το τουριστικό πλάνο των προορισμών και μέσα από το θεσμικό πλαίσιο που διαμορφώνεται από το Υπουργείο Τουρισμού, θα πρέπει να στοχεύσει στη δημιουργία ελληνικών επώνυμων τουριστικών προϊόντων (brands) στον χώρο του Αθλητικού Τουρισμού.

Θα παραφράσω από την πρωτοβουλία ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ, και θα πω ότι τα προϊόντα υψηλής ποιότητας και διαφοροποίησης που Δημιουργούνται, Παράγονται και Ανήκουν στις Ελληνικές επιχειρήσεις δηλαδή αθλητικές εκδηλώσεις με ελληνική ταυτότητα (place marketing & branding), είναι εθνικός πλούτος από τον οποίο άμεσα εξαρτάται το εθνικό μας εισόδημα, η εργασία, η αξιοποίηση του ταλέντου μας και συνολικά βοηθούν στην ευημερία της χώρας μας. H συστηματική προβολή της χώρας μας ως «τόπου-προέλευσης» αξιόλογων, σύγχρονων, ποιοτικών, επώνυμων και παραγωγικών δραστηριοτήτων είναι η αποτελεσματικότερη στρατηγική διεθνούς προβολής της.

Για όσους δυσανασχετούν με τη λέξη brand name να τονίσουμε ότι χρησιμοποιείται αντί της λέξης μάρκα (brand), και είναι το σύνολο όσων ανακαλούμε (εικόνες, ήχοι, γεύσεις, συναισθήματα) όταν μας αναφέρουν ένα brand name (τόπου, προϊόντος, υπηρεσίες κτλ.). Μην ξεχνάμε ότι δεν διαμορφώνουμε εμείς το brand μας αλλά το κοινό που συμμετέχει. Δεν έχουμε λόγο εμείς αλλά οι συμμετέχοντες μας, γιατί μην ξεχνάτε αφορά εκείνους. Είναι ο προορισμός που χτίζουμε και προωθούμε.

Δεν χρειάζεται νομίζω περισσότερα πράγματα να ειπωθούν ενώ είναι δεδομένο ότι οι ελληνικές διοργανώσεις, τα Ελληνικά Brand Names του Αθλητικού Τουρισμού συμβάλλουν στην άμεση μείωση του εμπορικού ελλείμματος και αναπτύσσουν συνεργασίες και κοινές προωθητικές πρωτοβουλίες μεταξύ των ελληνικών παραγωγικών επιχειρήσεων.

Η συζήτηση γίνεται για τις μελλοντικές προτεραιότητες του τουρισμού μιας και μόνο με τα στοιχεία του 2019, ο Τουρισμός συνεισέφερε στο 20,3% του ΑΕΠ, αν υπολογιστούν και οι δευτερογενείς διαχύσεις.

Ακριβώς ότι τόνισε ο Υπουργός Τουρισμού, κ. Κικίλιας πως: «Ο Τουρισμός είναι η ατμομηχανή της ελληνικής οικονομίας, είναι πηγή εσόδων για τον Έλληνα, είναι πηγή αύξησης του ΑΕΠ της χώρας και έτσι πρέπει να αντιμετωπιστεί από όλους».

Είναι λοιπόν συνυφασμένη με την πολιτική του Υπουργείου και με τη δημιουργία Οργανισμών Διαχείρισης Προορισμών και δεν μπορεί να υπάρχει σωστή Αθλητική Διοργάνωση χωρίς Destination brand. Δεν μπορεί να υπάρχει τουριστικό brand χωρίς destination (προορισμό).

Ο Υπουργός Βασίλης Κικίλιας δήλωσε επίσης χαρακτηριστικά πρόσφατα ότι η «Η Ελλάδα είναι το 5ο τουριστικό brand στον κόσμο» ενώ πρόσθεσε ότι «στόχος μας είναι να βελτιώσουμε περαιτέρω το brand Ελλάδα, με μια σημαντική προσθήκη. Να καθιερώσουμε τη χώρα ως έναν βιώσιμο τουριστικό προορισμό που προσφέρει υψηλής ποιότητας τουριστικό προϊόν, και με σεβασμό στη φύση και την αυθεντικότητα θα προσελκύει εκατομμύρια επισκέπτες κάθε χρόνο».

«Όσο πιο δυνατό το brand τόσο πιο δυνατή η χώρα» κατέληξε σε πρόσφατο άρθρο του.

Ακριβώς αυτό πιστεύουμε και εμείς και ακολουθούμε, όπως το 2011 που δημιουργήθηκε για παράδειγμα το πρώτο μεγάλο φεστιβάλ αναρρίχησης από την THE NORTH FACE στην Κάλυμνο, ονομάστηκε TNF Kalymnos Climbing Festival. Το νησί και ο τόπος πρωταγωνίστησε όχι μόνο στο όνομα του φεστιβάλ αλλά και σε ολόκληρη σειρά ρούχων που δημιούργησε η αμερικάνικη εταιρεία και έφτασε τότε να βρίσκεται σε καταστήματα στο Παρίσι και στο Λονδίνο.

Ή όταν τα World Travel Awards, που ιδρύθηκαν το 1993 για να αναγνωρίσουν και να επιβραβεύσουν την αριστεία στους βασικούς τομείς της τουριστικής βιομηχανίας, ανακήρυξαν το Navarino Challenge ως δεύτερο καλύτερο Wellness Event στον Κόσμο και πρώτο στην Ευρώπη.
Τι καλύτερη διαφήμιση για τον αθλητικό τουρισμό της χώρας μας, από έναν καταξιωμένο θεσμό που αναγνωρίζεται παγκοσμίως ως το απόλυτο σήμα κατατεθέν της ταξιδιωτικής βιομηχανίας και φέτος μάλιστα ανακήρυξε ως κορυφαίο προορισμό για την Ευρώπη το 2021 (Europe’s Leading Destination 2021), την Ελλάδα.

Είναι λοιπόν η στιγμή της χώρα μας μιας και η «Η Ελλάδα αξιοποίησε με τον καλύτερο τρόπο τη διαχείριση της πανδημίας, τα ιατρικά και ταξιδιωτικά πρωτόκολλα. Απέδειξε στον πλανήτη ότι είναι ο ομορφότερος αλλά και ο ασφαλέστερος προορισμός.»

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Όλες οι ειδήσεις

10:59

Σύσκεψη Μητσοτάκη με βουλευτές της ΝΔ στη Θεσσαλονίκη ενόψει ΔΕΘ

10:54

Austriacard Holdings: Στα 163,6 εκατ. ευρώ τα έσοδα στο α' εξάμηνο - Μείωση κατά 16%

10:46

Κέρδη στις ευρωαγορές με την Nvidia στο επίκεντρο

10:34

Morgan Stanley για Fed: Πενήντα-πενήντα μια μείωση επιτοκίου τον Σεπτέμβριο

10:32

Βουλή: Στην Ολομέλεια το ν/σ για το νέο πειθαρχικό δίκαιο των δημοσίων υπαλλήλων

10:31

Στο ΕΣΠΑ η ενεργειακή αναβάθμιση των Νοσοκομείων Πειραιά Μεταξά, Χανίων και Πέλλας

10:21

Εργασιακό: Απλοποιούνται οι προσλήψεις, νέες συμβάσεις εργασίας 48 ωρών για έκτακτες ανάγκες

10:18

Οι γαλακτοβιομηχανίες τα λένε έξω από τα δόντια για την ευλογιά των προβάτων και το μέλλον της φέτας!

09:50

Ουκρανία: Τους 8 έφτασαν οι νεκροί από τις ρωσικές επιθέσεις στο Κίεβο

09:40

Χατζηδάκης: Η προτεραιότητα της κυβέρνησης για τη Μακεδονία και τη Θράκη φαίνεται στην πράξη

09:27

ΑΑΔΕ: Αυτόματα από σήμερα η πλειονότητα των μεταβολών ΚΑΔ και καθεστώτος ΦΠΑ

09:23

Πόσα ξοδεύουν οι Έλληνες ως καλεσμένοι σε γάμους

09:11

24ωρη απεργία ΑΔΕΔΥ: Ποιοι συμμετέχουν - Πώς θα κινηθούν τα ΜΜΜ

08:58

Θεοδωρικάκος: Σταθερές οι τιμές στα σχολικά είδη

08:51

Αποπέμφθηκε από τον Τραμπ η διευθύντρια της υπηρεσίας δημόσιας υγείας των ΗΠΑ

08:41

Kaspersky για αθλητικές απάτες: Πώς να παίζετε με ασφάλεια

08:37

Το Ισραήλ εντείνει τις επιχειρήσεις του γύρω από την πόλη της Γάζας

08:32

Επίθεση σε εκκλησία στη Μινεάπολη: Ο δράστης σκότωσε δύο μαθητές και τραυμάτισε άλλους 17 ανθρώπους

08:25

ΝΑΤΟ: Όλες οι χώρες θα καλύψουν φέτος το στόχο για αμυντικές δαπάνες 2% του ΑΕΠ

08:15

Ταξίδια αναψυχής: Τριπλασιάζονται οι δαπάνες έως 2040 - Ποιοι κάνουν περισσότερες διακοπές

08:13

Εστίαση: «Κραυγή αγωνίας» από τις επιχειρήσεις, χωρίς ταμειακά διαθέσιμα οι 6 στις 10

08:06

Ρεύμα: Νέα «ασπίδα» τα κόκκινα τιμολόγια - Τι δείχνει το 2025 για σταθερές χρεώσεις & συνδρομητικά «πακέτα»

07:56

ΑΛΜΜΕ: Η εταιρεία από την Ημαθία που εξάγει κομπόστες φρούτων σε 50 χώρες του κόσμου

07:54

Κυκλική οικονομία: Στα 355,44 δισ. η ανάπτυξη της αγοράς έως το 2032

07:49

Στη Θεσσαλονίκη ο Κυριάκος Μητσοτάκης – Τι θα ζητήσουν οι φορείς ενόψει ΔΕΘ

07:41

Υδρογονάνθρακες: Θετικά σήματα για Κρήτη και Πελοπόννησο - Δύο «παίκτες» ήδη με δυνατότητα προσφοράς

07:34

Στην τελική ευθεία το Ταμείο Ανάκαμψης - Γκάζι 12 μηνών για τα ορόσημα με νέες αναθεωρήσεις

07:25

Τι κρύβεται πίσω από τις σκληρές κόντρες με Ανδρουλάκη και Τσίπρα

07:14

Φορο-εκκρεμότητες σε αντίστροφη μέτρηση - Ποιοι πρέπει να τρέξουν για δηλώσεις μέχρι τις 31/12

07:08

Χωρίς ορατότητα οι αγορές - Μεγάλη ζήτηση - Πρωταγωνιστής σε δύο ταμπλό

gazzetta
gazzetta reader insider insider