Market News
22-12-2021 | 17:53

Οι μεγάλοι νικητές των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών 2021

Newsroom
Μοιράσου το
Οι μεγάλοι νικητές των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών 2021
live updates: Ανανεώθηκε πριν

Τις εταιρείες που θέτουν την Εξυπηρέτηση Πελατών ως βασική τους προτεραιότητα ανέδειξε και επιβράβευσε ο θεσμός των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών (CS AWARDS) που διοργάνωσε για 12η συνεχή χρονιά το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), την Τρίτη 21 Δεκεμβρίου. 

Το ΕΙΕΠ, παραμένοντας σταθερό στις αξίες του και στο όραμά του, επιβραβεύει και προβάλλει σε ετήσια βάση καινοτόμες και εξαιρετικές πρακτικές, που χρησιμοποιούνται στην εξυπηρέτηση του πελάτη και συμβάλουν στην καλύτερη εμπειρία του. Επιπλέον, στόχος είναι η δημιουργία και η διάχυση εξειδικευμένης γνώσης καθώς και η επιβράβευση των καλύτερων στελεχών στην εξυπηρέτηση πελατών ανά κλάδο και επίπεδο. Μετά από πολύμηνη, αντικειμενική και διαφανή διαδικασία στην οποία συμμετείχαν ως κριτές ακαδημαϊκοί δάσκαλοι και επιφανείς επιχειρηματίες, το Ινστιτούτο βράβευσε εταιρείες αλλά και διακεκριμένους επαγγελματίες από διάφορους κλάδους για εξαιρετικές πρακτικές στον τομέα εξυπηρέτησης πελατών.

Μεγάλη νικήτρια της χθεσινής βραδιάς αναδείχθηκε η Novibet, η οποία απέσπασε τρία χρυσά βραβεία σε τρεις από τις δώδεκα συνολικά κατηγορίες της διοργάνωσης. Πρόκειται για την πρώτη φορά που μία εταιρεία οnline gaming τιμάται με τρία χρυσά βραβεία στον συγκεκριμένο θεσμό.

Συγκεκριμένα, η Novibet απέσπασε τα εξής χρυσά βραβεία: 

  • Καλύτερος Συνδυασμός Διαύλων Εξυπηρέτησης Πελάτη – Best omni-channel customer service
  • Ειδικό Βραβείο: Customer Experience Game-changer of the year (Ομάδα)
  • Καλύτερη Εξυπηρέτηση σε Διαδικτυακό Κατάστημα (Best Online Customer Service (e-shop)

Η Novibet ανοίγει έτσι τον δρόμο και για άλλες εταιρείες του κλάδου να ακολουθήσουν το παράδειγμά της και να θέσουν την εμπειρία του πελάτη και την εξυπηρέτησή του σε απόλυτη προτεραιότητα.

Όλοι οι νικητές: 

1. Καλύτερη Εκπαίδευση για την Εξυπηρέτηση Πελάτη – Best Customer Service Training

  • BMW FINANCIAL SERVICES - Customer Excellence Award
  • INSURANCE MARKET.GR - Customer Distinction Award
  • ΚΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΙΔΡΥΜΑ ΣΤΑΥΡΟΣ ΝΙΑΡΧΟΣ - Customer Distinction Award

2. Καινοτομία στην Εμπειρία του Πελάτη– Best Use of Innovation in Customer Experience

  • NESPRESSO HELLAS - Customer Excellence Award
  • BRAINCANDY - Customer Distinction Award
  • ΦΙΛΗΣGlass - Customer Distinction Award

3. Ακούγοντας τη φωνή του πελάτη – Voice of the Customer

  • ΟΠΑΠ - Customer Excellence Award
  • BMW FINANCIAL SERVICES - Customer Distinction Award
  • INSURANCE MARKET.GR - Customer Distinction Award

4. Καλύτερος Συνδυασμός Διαύλων Εξυπηρέτησης Πελάτη – Best omni-channel customer service

  • NOVIBET - Customer Excellence Award
  • KAIZEN GAMING - Customer Distinction Award
  • NESPRESSO HELLAS - Customer Distinction Award

5. Ειδικό Βραβείο: Customer Experience Game-changer of the year (Επαγγελματίας/ Ομάδα)

  • NOVIBET - Customer Excellence Award
  • ANASTASAKIS HAIR CLINIC - Customer Distinction Award
  • EUROLIFE FFH - Customer Distinction Award

6. Ομάδα της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών – Customer Service Team of the year

  • ΔΕΗ - Customer Excellence Award
  • BMW FINANCIAL SERVICES - Customer Distinction Award
  • INSURANCE MARKET.GR - Customer Distinction Award

7. Οργανισμός της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών – Customer Service Organization of the year

  •  NESPRESSO HELLAS - Customer Excellence Award
  • COSMOTE E-VALUE - Customer Distinction Award
  • ΔΕΗ - Customer Distinction Award

8. Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς – Customer Call Center of the year

  • ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ - Customer Excellence Award
  • EUROLIFE FFH - Customer Distinction Award
  • ΝΕΑ ΟΔΟΣ - Customer Distinction Award

9. Καλύτερη χρήση Τεχνολογίας στην Εμπειρία του Πελάτη – Best use of Technologies in Customer Experience

  • ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ - Customer Excellence Award
  • ΦΙΛΗΣGlass - Customer Distinction Award
  • VODAFONE - Customer Distinction Award

10. Καλύτερη σχέση συνεργασίας με εξωτερικό πάροχο – Best Outsourcing Partneship

  • COSMOTE E-VALUE & ATTICA GROUP - Customer Excellence Award
  • CQS & ALLIANZ - Customer Distinction Award
  • ELPEDISON & KANTAR - Customer Distinction Award

11. Καλύτερη Εξυπηρέτηση σε Διαδικτυακό Κατάστημα – Best Online Customer Service (e-shop)

  • NOVIBET - Customer Excellence Award
  • KAIZEN GAMING - Customer Distinction Award
  • ΟΤΕ - Οργανισμός Τηλεπικοινωνιών της Ελλάδας - Customer Distinction Award

12. Καλύτερη Διαχείριση Κρίσης – Best Crisis Management Approach

  • COSMOTE E-VALUE - Customer Excellence Award
  • CARGE P.C. - Customer Distinction Award
  • NESPRESSO HELLAS - Customer Distinction Award

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.