Οι μεγάλοι νικητές των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών 2021

Newsroom
Μοιράσου το
Οι μεγάλοι νικητές των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών 2021
Η Novibet έγινε η πρώτη εταιρεία οnline gaming που τιμάται με τρία χρυσά βραβεία στον συγκεκριμένο θεσμό.

Τις εταιρείες που θέτουν την Εξυπηρέτηση Πελατών ως βασική τους προτεραιότητα ανέδειξε και επιβράβευσε ο θεσμός των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών (CS AWARDS) που διοργάνωσε για 12η συνεχή χρονιά το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), την Τρίτη 21 Δεκεμβρίου.

Το ΕΙΕΠ, παραμένοντας σταθερό στις αξίες του και στο όραμά του, επιβραβεύει και προβάλλει σε ετήσια βάση καινοτόμες και εξαιρετικές πρακτικές, που χρησιμοποιούνται στην εξυπηρέτηση του πελάτη και συμβάλουν στην καλύτερη εμπειρία του. Επιπλέον, στόχος είναι η δημιουργία και η διάχυση εξειδικευμένης γνώσης καθώς και η επιβράβευση των καλύτερων στελεχών στην εξυπηρέτηση πελατών ανά κλάδο και επίπεδο. Μετά από πολύμηνη, αντικειμενική και διαφανή διαδικασία στην οποία συμμετείχαν ως κριτές ακαδημαϊκοί δάσκαλοι και επιφανείς επιχειρηματίες, το Ινστιτούτο βράβευσε εταιρείες αλλά και διακεκριμένους επαγγελματίες από διάφορους κλάδους για εξαιρετικές πρακτικές στον τομέα εξυπηρέτησης πελατών.

Μεγάλη νικήτρια της χθεσινής βραδιάς αναδείχθηκε η Novibet, η οποία απέσπασε τρία χρυσά βραβεία σε τρεις από τις δώδεκα συνολικά κατηγορίες της διοργάνωσης. Πρόκειται για την πρώτη φορά που μία εταιρεία οnline gaming τιμάται με τρία χρυσά βραβεία στον συγκεκριμένο θεσμό.

Συγκεκριμένα, η Novibet απέσπασε τα εξής χρυσά βραβεία:

  • Καλύτερος Συνδυασμός Διαύλων Εξυπηρέτησης Πελάτη – Best omni-channel customer service
  • Ειδικό Βραβείο: Customer Experience Game-changer of the year (Ομάδα)
  • Καλύτερη Εξυπηρέτηση σε Διαδικτυακό Κατάστημα (Best Online Customer Service (e-shop)

Η Novibet ανοίγει έτσι τον δρόμο και για άλλες εταιρείες του κλάδου να ακολουθήσουν το παράδειγμά της και να θέσουν την εμπειρία του πελάτη και την εξυπηρέτησή του σε απόλυτη προτεραιότητα.

Όλοι οι νικητές:

1. Καλύτερη Εκπαίδευση για την Εξυπηρέτηση Πελάτη – Best Customer Service Training

  • BMW FINANCIAL SERVICES - Customer Excellence Award
  • INSURANCE MARKET.GR - Customer Distinction Award
  • ΚΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΙΔΡΥΜΑ ΣΤΑΥΡΟΣ ΝΙΑΡΧΟΣ - Customer Distinction Award

2. Καινοτομία στην Εμπειρία του Πελάτη– Best Use of Innovation in Customer Experience

  • NESPRESSO HELLAS - Customer Excellence Award
  • BRAINCANDY - Customer Distinction Award
  • ΦΙΛΗΣGlass - Customer Distinction Award

3. Ακούγοντας τη φωνή του πελάτη – Voice of the Customer

  • ΟΠΑΠ - Customer Excellence Award
  • BMW FINANCIAL SERVICES - Customer Distinction Award
  • INSURANCE MARKET.GR - Customer Distinction Award

4. Καλύτερος Συνδυασμός Διαύλων Εξυπηρέτησης Πελάτη – Best omni-channel customer service

  • NOVIBET - Customer Excellence Award
  • KAIZEN GAMING - Customer Distinction Award
  • NESPRESSO HELLAS - Customer Distinction Award

5. Ειδικό Βραβείο: Customer Experience Game-changer of the year (Επαγγελματίας/ Ομάδα)

  • NOVIBET - Customer Excellence Award
  • ANASTASAKIS HAIR CLINIC - Customer Distinction Award
  • EUROLIFE FFH - Customer Distinction Award

6. Ομάδα της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών – Customer Service Team of the year

  • ΔΕΗ - Customer Excellence Award
  • BMW FINANCIAL SERVICES - Customer Distinction Award
  • INSURANCE MARKET.GR - Customer Distinction Award

7. Οργανισμός της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών – Customer Service Organization of the year

  • NESPRESSO HELLAS - Customer Excellence Award
  • COSMOTE E-VALUE - Customer Distinction Award
  • ΔΕΗ - Customer Distinction Award

8. Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς – Customer Call Center of the year

  • ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ - Customer Excellence Award
  • EUROLIFE FFH - Customer Distinction Award
  • ΝΕΑ ΟΔΟΣ - Customer Distinction Award

9. Καλύτερη χρήση Τεχνολογίας στην Εμπειρία του Πελάτη – Best use of Technologies in Customer Experience

  • ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ - Customer Excellence Award
  • ΦΙΛΗΣGlass - Customer Distinction Award
  • VODAFONE - Customer Distinction Award

10. Καλύτερη σχέση συνεργασίας με εξωτερικό πάροχο – Best Outsourcing Partneship

  • COSMOTE E-VALUE & ATTICA GROUP - Customer Excellence Award
  • CQS & ALLIANZ - Customer Distinction Award
  • ELPEDISON & KANTAR - Customer Distinction Award

11. Καλύτερη Εξυπηρέτηση σε Διαδικτυακό Κατάστημα – Best Online Customer Service (e-shop)

  • NOVIBET - Customer Excellence Award
  • KAIZEN GAMING - Customer Distinction Award
  • ΟΤΕ - Οργανισμός Τηλεπικοινωνιών της Ελλάδας - Customer Distinction Award

12. Καλύτερη Διαχείριση Κρίσης – Best Crisis Management Approach

  • COSMOTE E-VALUE - Customer Excellence Award
  • CARGE P.C. - Customer Distinction Award
  • NESPRESSO HELLAS - Customer Distinction Award

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Όλες οι ειδήσεις

23:54

Ευλογιά των πιθήκων: Ο EMA εγκρίνει νέα τεχνική για τη χορήγηση του εμβολίου

23:36

Πλεύρης: Οι ασθενείς με διαβήτη θα συνεχίσουν να εξυπηρετούνται αδιάλειπτα από τον ΕΟΠΥΥ

23:28

Ινδονησία: Βλαντίμιρ Πούτιν και Σι Τζινπίνγκ θα παραστούν στη σύνοδο της G20 στο Μπαλί

23:18

ΥΠΟΙΚ: Ξεκινάει η υποβολή αιτήσεων πρώτης αρωγής για τους πληγέντες από τις φωτιές στην Αττική

23:07

Wall Street: Κυριάρχησε το αρνητικό πρόσημο - Απώλειες 2,5% για τον Nasdaq

22:43

WTI: Η σημερινή άνοδος περιόρισε στο 1,4% τις εβδομαδιαίες απώλειες

22:31

ΝΑΤΟ: Αντιπροσωπείες της Φινλανδίας, της Σουηδίας και της Τουρκίας θα συναντηθούν στο Ελσίνκι

22:09

Σολτς: «Δεν υπήρχε τίποτα» δήλωσε ο καγκελάριος για το σκάνδαλο Cum-Ex

21:51

Πεντάγωνο: Ανακοίνωσε νέο πακέτο βοήθειας για την Ουκρανία, ύψους 775 εκατ. δολαρίων

21:35

Επιχειρηματικά Πάρκα: Σε δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση το σχέδιο νόμου μέχρι τις 2/9

21:13

Χρυσός: Άγγιξε χαμηλό τριών εβδομάδων - 5η συνεχόμενη ημέρα απωλειών

20:56

Συνολικά 35 δασικές πυρκαγιές το τελευταίο 24ωρο

20:51

Walmart: Επεκτείνει την κάλυψη ταξιδιωτικών εξόδων των εργαζομένων για ιατρικούς λόγους όπως η άμβλωση

20:39

Washington Post: Η FSB έπειθε τη ρωσική ηγεσία ότι η Ουκρανία είναι αδύναμη

20:21

Ισπανία: 14 πτήσεις της Easyjet ακυρώθηκαν λόγω απεργίας των πιλότων

20:07

Attica Bank: Σε πλήρη εξέλιξη η διαδικασία κεφαλαιακής ενίσχυσης

20:05

Σπάει τα φρένα η τιμή του φυσικού αερίου – Υπό αίρεση οι εκτιμήσεις για πληθωρισμό 9% φέτος

19:47

Σερβία: Έπεσε η στάθμη του Δούναβη, έκαναν την εμφάνισή τους γερμανικά πολεμικά πλοία από το 1944

19:39

ΕΛΒΑΛΧΑΛΚΟΡ: Ο Δημήτρης Θεοδωρακάτος νέος Επικεφαλής της Μονάδας Εξυπηρέτησης Μετόχων

19:35

Bloomberg: Η Τράπεζα Κύπρου απέρριψε πρόταση εξαγοράς από την Lone Star Funds έναντι 1,51 ευρώ ανά μετοχή

19:23

Gazprom: Ο Nord Stream 1 θα διακόψει τη λειτουργία του τρεις μέρες στα τέλη Αυγούστου

19:07

Οι αυξημένες τιμές παραγωγού στη Γερμανία «έριξαν» τις ευρωπαϊκές αγορές

19:02

Σουηδία: Πυροβολισμοί σε εμπορικό κέντρο στην πόλη Μάλμε - Δύο τραυματίες

18:57

Φινλανδία: Η Σάνα Μάρι υποβλήθηκε σε τεστ για ναρκωτικά, διαβεβαιώνει ότι ουδέποτε έκανε χρήση

18:44

Ελιζέ: Ο Πούτιν συμφωνεί για αποστολή της ΙΑΕΑ στη Ζαπορίζια - Προειδοποιεί για τον κίνδυνο «καταστροφής»

18:26

Ιταλία - Δημοσκόπηση: Κοντά στο 50% η στήριξη προς τη συντηρητική συμμαχία

18:22

Οριοθετήθηκε η φωτιά στη Συκά Φθιώτιδας

18:08

Σκάνδαλο Cum-Εx: Ενώπιον εξεταστικής καταθέτει ο Σολτς

17:51

Γκουτέρες: Χρειάζεται μεγαλύτερη προσπάθεια για την πρόσβαση στα ουκρανικά σιτηρά

17:39

Κέρδη άνω του 2% για το Χρηματιστήριο στην εβδομάδα κόντρα στις διεθνείς αγορές