Insider Trading: Τι μάθαμε για Alpha Bank, Ελλάκτωρα και Black Friday

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Insider Trading: Τι μάθαμε για Alpha Bank, Ελλάκτωρα και Black Friday
Ο "The Insider" αποκαλύπτει τι συμβαίνει στην Alpha Bank, τον Ελλάκτωρα, τι συνέβη στη Black Friday και γιατί έχει «φουρτούνες» στο Λαύριο και τον Πειραιά

Ένας Ψάλτης στην εκκλησία της Alpha Bank
Νέα ήθη στην Alpha Bank με τον νέο διευθύνοντα σύμβουλο να σηματοδοτεί την ένα εποχή της τράπεζας, εκτός του στενού οικογενειακού μοντέλου. Όπως μαθαίνω, ρόλο στην επιλογή έπαιξαν και οι Ευρωπαίοι, που διακριτικά μετέφεραν την επιθυμία τους. Σε σύγκριση πάντως με τα σήριαλ της Πειραιώς και της Εθνικής, όπου τα μαχαίρια βγήκαν στους διαδρόμους, εδώ η διαδικασία ήταν σαφώς πιο ήρεμη. Το θέμα είναι τι θα κάνει από εδώ και πέρα ο Ψάλτης και αν θα καταφέρει να αλλάξει το… τροπάριο.

Ψάχνει το δρόμο του ο Ελλάκτωρας
Μπορεί η μάχη για την διεκδίκηση του Ελλάκτωρα μεταξύ των αδερφών Καλλιτσάντη και Μπόμπολα - Κούτρα να έληξε το περασμένο καλοκαίρι υπέρ των πρώτων, όμως τα fund αποχώρησαν με τα προβλήματα στον Όμιλο να παραμένουν. Οι άνθρωποι που ξέρουν τα των κατασκευαστικών μου λένε ότι οι λύσεις αναζητούνται πλέον στον κλάδο της κατασκευής από τον οποίο αποχώρησε ο Δημήτρης Κούτρας, βρίσκοντας στέγη στην Intrakat. Και επειδή τα νούμερα μιλάνε από μόνα τους, οι ζημιές των 102,8 εκατ. ευρώ φέτος έναντι 27,5 εκατ. ευρώ πέρυσι δεν αφήνουν και πολλά περιθώρια εφησυχασμού.

Πόσο «μαύρη» ήταν η Παρασκευή;
Μεγάλη εντύπωση μου έκανε ότι καμία εταιρεία δεν έβγαλε φιρμάνι για το πόσο καλά πήγαν οι τζίροι της Black Friday. Ρώτησα λοιπόν και έμαθα. Η Black Friday πήγε μεν καλά, αλλά το καλά σε τεμάχια δεν σημαίνει απαραίτητα και σε τζίρους. Τα υπόλοιπα στα αποτελέσματα του τελευταίου τριμήνου όπου θα δούμε και τη σύγκριση με πέρυσι.

«Ναυάγησε» η κρουαζιέρα στο Λαύριο
Σκέψη φαίνεται πως θα παραμείνει η κατασκευή βάσης κρουαζιέρας στο λιμάνι του Λαυρίου την οποία έχει ζητήσει η Celestyal. Η τελευταία απάντηση από την διοίκηση του Οργανισμού Λιμένος Λαυρίου ήταν όχι δεν θα προχωρήσει ο συγκεκριμένος σχεδιασμός. Όσο για γιατί, η απάντηση είναι «γιατί έτσι». Και, για να μην κάνουμε τους Κινέζους, στην πιάτσα κυκλοφορεί ότι ο βασικός λόγος είναι οι πιέσεις από την πλευρά της Cosco που δεν θέλει «φουρτούνες» στις μπίζνες της. Όσο για το μεγάλο λιμάνι, φαίνεται ότι στον Πειραιά τα κρουαζιερόπλοια περνούν σε δεύτερη μοίρα, αφού τα πλοία της Cosco έχουν προτεραιότητα.

Φουρτούνες και στον Πειραιά
Από την άλλη πάντως, και για τους κινέζους τα πράγματα δεν πηγαίνουν όπως τα υπολόγιζαν, καθώς από γραφείο σε γραφείο περιφέρεται το master plan του ΟΛΠ που δεν έχει πάρει ακόμη τη σχετική έγκριση. Το σχέδιο που έχουν υποβάλλει οι κινέζοι περιλαμβάνει μεγάλες επενδύσεις που μπορούν να δώσουν έναν άλλο αέρα στο μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας. Το πρόβλημα είναι πως μεταξύ άλλων θέλουν να φτιάξουν και εμπορικό κέντρο και κανένας δήμαρχος δεν πρόκειται να πει «ναι στο mall» ειδικά όταν βρισκόμαστε ουσιαστικά σε προεκλογική περίοδο.

The Insider

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider