«Το ελληνικό καλοκαίρι είναι state of mind για αυτό κι ελπίζουμε να το ζήσετε όπου κι αν βρίσκεστε» είναι το μήνυμα της νέα καμπάνιας τουριστικής προβολής της Ελλάδας η οποία παρουσιάστηκε σήμερα σε ειδική εκδήλωση στο Ζάππειο Μέγαρο παρουσία του πρωθυπουργού, του υπουργού Τουρισμού και φορέων του κλάδου.

Με ένα μήνυμα δωρικό και περιεκτικό το νέο βίντεο προβολής της Ελλαδας στο εξωτερικό στοχεύει να συστήσει ένα νέο brand της χώρας και να δημιουργήσει μια προσμονή στους δυνητικούς επισκέπτες ώστε να επισκεφτούν την χώρα μας όποτε οι συνθήκες το επιτρέψουν.

«Η ψυχή της Ελλάδας δεν έκλεισε ποτέ, παραμένει ανοιχτή» ανέφερε χαρακτηριστικα ο υπουργος Τουρισμού προλογίζοντας της εκδήλωση, τονιζοντας ότι «ξεκινάμε οργανωμένα απο τις 15 Ιουνίου με αυστηρά υγειονομικά πρωτόκολλα και ενισχυμένες δομές υγείας σε κάθε προορισμό, θέτοντας και πάλι την υγεία πάνω από όλα. Ωστοσο, οπως εξήγησε παραμένουμε έτοιμοι να παρέμβουμε όταν μας πουν οι ειδικοί».

«Το ελληνικό καλοκαίρι που φέτος το αξίζουμε περισσότερο από ποτέ , το ελληνικό καλοκαίρι που φέτος το χρειάζονται οι φίλοι μας περισσότερο από ποτέ ειναι εδώ όπου κι αν βρίσκεστε» είναι  το μήνυμα που στέλνει στο εξωτερικό  η νέα τουριστική καμπάνια για την Ελλάδα οπως ανέφερε ο υπουργος Τουρισμού κ. Χάρης Θεοχαρης κατά την εναρκτήρια ομιλία του.

Τουρισμός
Το ελληνικό καλοκαίρι είναι state of mind

 

Μητσοτάκης: Η καμπάνια δεν επενδύει στο 2020 αλλά και στις επόμενες χρονιές

Αντίστοιχο ήταν και το μήνυμα του πρωθυπουργού ο οποίος σημείωσε πως «η βιομηχανία του τουρισμού ουσιαστικά παρέλυσε από την κρίση της πανδημίας, όλα αυτά όμως αρχίζουν σταδιακά να αλλάζουν».

Αφού ευχαρίστησε τους συντελεστές της προσπάθειας ο κ Μητσοτάκης τόνισε ότι η πανδημία άλλαξε πολλά πράγματα, μας έκανε όλους να επαναξιολογήσουμε προτεραιότητες αλλά και τον τρόπο που ζούμε  κι εργαζόμαστε».

Όπως επεσήμανε ο κ. Μητσοτακης «στην Ελλάδα τα καταφέραμε καλά, γιατί η ελληνική κοινωνία συντάχθηκε πίσω από το οργανωμένο σχέδιο της κυβέρνησης. Τώρα επανεκκινουμε σταδιακά με τις συμβουλές των ειδικών διάφορους κλάδους της οικονομικής ζωης και φυσικά δεν θα μπορούσε να εξαιρεθεί ο κλάδος του τουρισμού, από τον οποίο η ελληνική οικονομία είναι πολύ εξαρτημένη. Ωστόσο επιλέξαμε το καλοκαίρι να ανοίξουμε  σταθερά και με αισιοδοξία τις πόρτες στους ξένους, χωρίς να περηφανευόμαστε για την σωστή διαχείριση της υγειονομικής κρίσης, αλλά δημιουργώντας  μια προσδοκία. Είναι ανάγκη να είμαστε δωρικοί για όλο τον πλανήτη» τόνισε ο κ. Μητσοτάκης.

Η καμπάνια άλλωστε, όπως εξήγησε, δεν επενδύει στο 2020 αλλά και στις επόμενες χρονιές.

«Από τον Ιούλιο ελπίζουμε να μπορέσουμε να επεκτείνουμε τις χώρες από τις οποίες θα δεχόμαστε τουρίστες , ώστε να έρθουν επισκέπτες σε μια Ελλάδα που θα είναι ίδια αλλά και διαφορετική» ανέφερε χαρακτηριστικα τονίζοντας ότι «η ασφάλεια αποτελεί «πρώτη και αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητα»

Το μεγάλο πλεονέκτημα μάλιστα, σύμφωνα με τον κ. Μητσοτάκη του καλοκαιριού είναι ότι οι περισσότερες δραστηριότητες πραγματοποιούνται έξω όποτε η πιθανότητα μετάδοσης μειώνεται μερικώς».Αναφερθεις στα μέτρα της κυβέρνηση ο πρωθυπουργός ανέφερε ότι «ως κυβέρνηση έχουμε κάνει ότι περνάει από το χέρι μας για να στηρίξουμε τους εργαζομενους και προσκάλεσε τον κόσμο του τουρισμού να εκμεταλλευτεί τα σχήματα αυτά ώστε να μείνουν όσοι λιγότεροι εργαζόμενοι γίνεται χωρίς δουλειές.

Παράλληλα ανέφερε ότι η κυβέρνηση είναι εδώ και θα ετοιμάσει κι αλλά «όπλα» όταν χρειαστεί για να αντιμετωπιστεί η δυσχερής αυτή κατάσταση. «Το πρόγραμμα του ταμείου εγγυοδοσίας που ανακοινώθηκε μόλις χθες έχει ήδη πολλά αιτήματα, όπως ανέφερε ο πρωθυπουργός ενώ σύντομα θα γίνουν ανακοινώσεις για να στηριχτεί και ο εσωτερικός τουρισμός».

Τελος ανέφερε ότι «η ελληνική οικονομία συνάντησε την κρίση του κορονοϊού με μεγάλη ορμή όπως αποδεικνύουν και τα οικονομικά στοιχεία που δημοσιεύτηκαν γι αυτό  και τον Μάρτιο οι απώλειες ήταν λιγότερες από τις αρχικές εκτιμήσεις. Φυσικά το δεύτερο τρίμηνο θα είναι πολύ δύσκολο. Ωστόσο θα κάνουμε ότι μπορούμε για να περιοριστούν» τόνισε ο πρωθυπουργός.

Δρέττα: Eίμαστε έτοιμοι να στείλουμε ένα μήνυμα αισιοδοξίας

«Εποχή δύσκολη πρωτόγνωρη αλλά συνάμα ελπιδοφόρα» χαρακτήρισε από την πλευράς της το 2020 η Διευθύνουσα σύμβουλος της Marketing Greece κ. Ιωάννα Δρέττα, τονιζοντας ότι η πραγματικότητα που ζούμε φέτος θα αλλάξει τον τρόπο που σκεφτόμαστε και τις συνήθειες μας.

«Είναι μια χρόνια γεμάτη φόβο αλλά και χρόνια γεμάτη νοιάξιμο και προσοχή, γι’ αυτό «είμαστε έτοιμοι να στείλουμε ένα μήνυμα αισιοδοξίας, λιτό κι απέριττο, γεμάτο όνειρα κι επιθυμίες, γεματο ενσυναίσθηση για το τι περάσαμε και που βρισκόμαστε τώρα. Γνωρίζουμε ότι πρέπει να είμαστε προσεκτικοί με τις λέξεις και όλα τα παραπάνω προσπαθήσαμε να τα χωρέσουμε σε ένα βίντεο 40 δευτερόλεπτων.

Στόχος της καμπάνιας όπως ανέφερε η κα. Δρέττα είναι να δημιουργήσουμε ένα νέο brand για τη χώρα αλλά και  μιια διαρκή προσμονή για τους τουριστες ώστε να επισκεφτούν την Ελλάδα όποτε οι συνθήκες το επιτρέψουν.

«Θέλουμε να κάνουμε την Ελλάδα ακόμα πιο φωτεινή ακόμα πιο ποθητή», υπογράμμισε η κα. Δρέττα. Όσο για το κόστος της καμπάνιας εξήγησε ότι βαραίνει την Marketing Greece και το βίντεο της καμπάνια παραχωρείται ελεύθερων δικαιωμάτων στην ελληνική κυβέρνηση, όπως εξήγησε η κα. Δρέττα.

Επιπλέον σημείωσε ότι ετοιμάζεται και ένα ξεχωριστό σποτ για την ενδυνάμωση του ελληνικού τουρισμού το οποίο επίσης θα παραχωρηθεί την ελληνική κυβέρνηση.