Σε «καταφύγιο» των πολιτών μετατρέπονται οι συνδρομητικές και streaming πλατφόρμες κατά την απαγόρευση κυκλοφορίας. Αυτό τουλάχιστον προκύπτει από τα στοιχεία της τηλεθέασης της πλατφόρμας Vodafone TV.

Ειδικότερα, στο δεύτερο δεκαπενθήμερο του Μαρτίου η τηλεθέαση μέσω της πλατφόρμας αυξήθηκε κατά 80% σε σχέση με το αμέσως προηγούμενο, ενώ οι ώρες θέασης του on demand περιεχομένου της πλατφόρμας ξεπέρασαν τις 540.000 σε μόλις 2 εβδομάδες. Από τον κατάλογο αυτό, η παρακολούθηση ταινιών αυξήθηκε κατά 250%, ενώ των σειρών κατά 40%.

vodafone tv

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Vodafone οι πέντε πιο δημοφιλείς ταινίες για το διάστημα αυτό ήταν:

  1. Confirmation
  2. Frozen 2
  3. Hello Ladies
  4. Hotel Transylvania 2
  5. The Mummy

Αντίστοιχα, οι πέντε πιο δημοφιλείς σειρές ήταν:

  1. Game of Thrones
  2. The Wire
  3. Mildred Pierce
  4. The plot against America
  5. The Passion

Δεδομένου ότι επτά από τους 10 παραπάνω τίτλους είνα της HBO, επιβεβαιώνει την επιτυχημένη επένδυση της εταιρείας για αποκλειστική συνεργασία με τον αμερικανικό κολοσσό του θεάματος. Αυτό άλλωστε είχαν αναφέρει τα στελέχη της εταιρείας σε πρόσφατο ρεπορτάζ του insider.gr για την άνοδο της τηλεθέασης σε τέτοιου τύπου πλατφόρες εν μέσω της πανδημίας

Σύμφωνα με την Vodafone, τo δωρεάν περιεχόμενο της Vodafone TV ξεπερνάει τις 10.000 ώρες. Για το μήνα Απρίλιο έχει προγραμματιστεί το λανσάρισμα νέων κύκλων σειρών αλλά και νέες σειρές, όπως Run, Killing Eye, Insecure, ενώ ο κατάλογος των ταινιών θα περιλαμβάνει περισσότερους από 90 δωρεάν τίτλους. Μεταξύ αυτών 30 γνωστές ταινίες της Disney, αλλά και μία πρεμιέρα, το Bud Education, παραγωγής HBO.