Νέο κατάστημα, το 500ο του δικτύου της ανοίγει η ΑΒ Βασιλόπουλος. Πρόκειται για το ολοκαίνουριο AB Food Market Βόλος (Δημητριάδος).

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, μέσα από  την υλοποίηση του επενδυτικού της πλάνου που αγγίζει τα 60 εκ. ευρώ για το 2019, η ΑΒ Βασιλόπουλος τονώνει την άμεση και έμμεση απασχόληση και στηρίζει τις τοπικές κοινωνίες. Επενδύει στον τόπο με περηφάνια για τις προοπτικές της ελληνικής πρωτογενούς παραγωγής, αλληλεγγύη για τους συνανθρώπους μας που έχουν ανάγκη, μέριμνα για το περιβάλλον και πιστή στη δέσμευσή της να ανταποδίδει στην κοινωνία το θετικό μέρισμα της εμπιστοσύνης που της δείχνει, πολλαπλασιάζει το καλό με ενεργό ρόλο σε κάθε γειτονιά.

Η ΑΒ Βασιλόπουλος, όπως επισημάνεται συνεχίζει τη δυναμική της επέκταση σε όλη τη χώρα και αλλάζει τα δεδομένα στα καθημερινά ψώνια τόσο στα φυσικά καταστήματα, όσο και online. Με 42 νέα καταστήματα σε Αττική, Μακεδονία, Πελοπόννησο και Κεφαλονιά, από την αρχή του έτους, έρχεται πιο κοντά στους πελάτες που εμπιστεύονται το δίκτυό της για τις αγορές τους.

ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ

Η μάχη του ανταγωνισμού για τζίρο 9,4 δισ.

Πρόκειται  για έναν κλάδο στον οποίο η μάχη των εταιρειών, για ένα μερίδιο στην πίτα του τζίρου είναι πολύ σκληρή ενώ τα τελευταία χρόνια παρατηρήθηκαν ριζικές ανακατατάξεις και μεγάλες αλλαγές στον χάρτη της εγχώριας αγοράς.

ΑΒ Βασιλόπουλος και Σκλαβενίτης ελέγχουν σχεδόν το 50% του συνολικού τζίρου στον κλάδο που υπολογίζεται σε περίπου 9,4 δισ. ευρώ για το 2018. Συγκεκριμένα τα στοιχεία της Νielsen έδειξαν αύξηση των πωλήσεων στον κλάδο κατά 2,2%, ενώ η αύξηση συνεχίστηκε και τους πέντε πρώτους μήνες του 2019

Κερδισμένη για το 2018 θεωρείται η «Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης», καθώς από τα οικονομικά στοιχεία που ανακοινώθηκαν  προκύπτει ότι η εταιρεία ξεπέρασε  τα 3,01 δισ. ευρώ το 2018 (συμπεριλαμβανομένης και της δραστηριότητας στην Κύπρο). Από την άλλη πλευρά για την ΑΒ Βασιλόπουλος τα οικονομικά στοιχεία δείχνουν ότι οι πωλήσεις της υποχώρησαν κάτω από τα των 2 δισ. ευρώ, δηλαδή στα 1,986 δισ. ευρώ από 2,1 δισ. ευρώ που ήταν το 2017.

Από την πλευρά της με πωλήσεις 1,19 δισ. ευρώ η ΜΕΤΡΟ ΑΕΒΕ, συμφερόντων της οικογένειας Παντελιάδη διατηρεί ένα μερίδιο κοντά στο 10%. Η εταιρεία από τη βόρεια Ελλάδα «Μασούτης» η οποία από το 2018 διευρύνει πανελλαδικά το δίκτυο της μετά την εξαγορά της «Προμηθευτικής», διατηρεί ένα μερίδιο, που υπολογίζεται κοντά στο 8,2%.

Στον εγχώριο κλάδο αναμένεται μάλιστα να διαμορφωθούν νέες συνθήκες , λόγω και των αλλαγών στις καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων σε συνδυασμό με την ανάπτυξη της τεχνολογίας. Οι νέες τεχνολογίες μάλιστα φαίνεται ότι μπαίνουν για τα καλά στα σούπερ μάρκετ και ήδη οι δύο ηγέτιδες εταιρείες, ΑΒ Βασιλόπουλος και Σκλαβενίτης επενδύουν σε αυτές στα καταστήματα τους ενώ αναμένεται να επενδύσουν ακόμη περισσότερο στο μέλλον.