Tα 10 ακριβότερα αυτοκίνητα του 2019 σε όλο τον κόσμο

Expensive Cars 2019

Σχεδόν 100 εκατ. ευρώ ήταν η συνολική αξία των 10 ακριβότερων αυτοκινήτων, που πωλήθηκαν πέρυσι από διεθνείς οίκους δημοπρασίας σε όλον τον κόσμο, ενώ 5 από αυτά είναι Ferrari!

Τα ακριβότερα αυτοκίνητα που πωλήθηκαν το προηγούμενο έτος σε όλο τον κόσμο δεν ήταν καινούρια. Για την ακρίβεια, κάποια από αυτά έχουν πολλές δεκαετίες στην πλάτη τους. Αυτό όμως το γεγονός, μαζί με την σπανιότητα και την "καλύτερα από καινούρια" κατάστασή τους, τα καθιστά ευσεβή πόθο ζάπλουτων συλλεκτών. Με το κόστος, όπως θα δείτε, να ετοξεύεται στις πιο διάσημες δημοπρασίες σε δυσθεώρητα ύψη.

Ferrari F2002 του 2002, 6.250.400 ευρώ

Ferrari F2002 του 2002, 6.250.400 ευρώ

Mε τη Ferrari F2002 είχε κατακτήσει ο Μίκαελ Σουμάχερ πριν 18 χρόνια τον πέμπτο παγκόσμιο τίτλο του και τρίτο στη σειρά με τη Scuderia. Ο οίκος Sotheby’s πούλησε το μονοθέσιο με νούμερο σασί 219 τον Νοέμβριο σε δημοπρασία στο Αμπού Ντάμπι. Με το συγκεκριμένο μονοθέσιο είχε νικήσει ο Σούμι στο Σαν Μαρίνο, στην Αυστρία (όπου τον είχε αφήσει ο Μπαρικέλο να τον περάσει), αλλά και στη Γαλλία, όπου κλείδωσε και το πρωτάθλημα έξι αγώνες πριν την ολοκλήρωσή του.

Ferrari 250 GT Series I Cabriolet του 1958, 6.270.400 ευρώ

Ferrari 250 GT Series I Cabriolet του 1958, 6.270.400 ευρώ

Η ανοιχτή Ferrari 250 GT της σειράς Ι θεωρείται ως ένα από ωραιότερα σπορ μοντέλα της δεκαετίας του 50. Συνολικά κατασκευάστηκαν μόνον πέντε τέτοια αυτοκίνητα με σήμα κατατεθέν τους πλευρικούς αεραγωγούς του αμαξώματος. Ένα από αυτά ανήκε στον Πρίγκιπα Αλεσάντρο Ρουσπόλι στη Ρώμη, ενώ βγήκε στο σφυρί τον προηγούμενο Αύγουστο στο Pebble Beach της Καλιφόρνιας από τον οίκο δημοπρασιών Gooding and Co.

Pagani Zonda Aether του 2017, 6.410.000 ευρώ

Pagani Zonda Aether του 2017, 6.410.000 ευρώ

Αυτή η Pagani αποτελεί πιθανότατα ένα από τα τελευταία υπεραυτοκίνητα με χειροκίνητο σαζμάν και ατμοσφαιρικό κινητήρα, καθώς σχεδόν όλοι οι ανταγωνιστές της εφοδιάζονται με αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων και κινητήρες τούρμπο. Είχε μόνον 1.400 χιλιόμετρα στο οδόμετρό της και ήταν από «πρώτο χέρι», όταν πουλήθηκε τον Νοέμβριο σε δημοπρασία του Sotheby’s στο Αμπού Ντάμπι.

Ferrari 250 GT SWB Berlinetta του 1963, 7.145.300 ευρώ

Ferrari 250 GT SWB Berlinetta του 1963, 7.145.300 ευρώ

Το μοντέλο με νούμερο σασσί 4037 GT είναι η 163η από τις συνολικά 166 SWB που κατασκεύασε η Ferrari από το 1958 έως το 1963 και έτσι είχε αρκετές βελτιώσεις σε σχέση με τις πρώτες. Ετσι διαθέτει μεγαλύτερο μπροστινό παρμπρίζ, δερμάτινες επενδύσεις του κόκπιτ και πιο άνετα καθίσματα. Το αυτοκίνητο πωλήθηκε τον Ιανουάριο του 2019 από τον οίκο Gooding and Go στο Σκότσντεϊλ των ΗΠΑ.

Ford GT40 Roadster Prototype του 1965, 7.200.000 ευρώ

Ford GT40 Roadster Prototype του 1965, 7.200.000 ευρώ

Πανέμορφο και εξαιρετικά σπάνιο, αποτελεί το πρώτο από τα μόλις πέντε GT Roadster που έφτιαξε η Ford και ταυτόχρονα το όγδοο από δώδεκα τέτοια πρωτότυπα. Η εταιρεία Sotheby’s το πούλησε τον Αύγουστο του 2019 στο πλαίσιο της εβδομάδας Monterey Car Week στο Pebble Beach των ΗΠΑ. Στο τιμόνι του συγκεκριμένου συλλεκτικού μοντέλου έχουν καθίσει μεταξύ άλλων ο Κάρολ Σέλμπι και ο Τζιμ Κλαρκ.

Ferrari 250 GT SWB Berlinetta του 1962, 7.510.000 ευρώ

Ferrari 250 GT SWB Berlinetta του 1962, 7.510.000 ευρώ

Το συγκεκριμένο μοντέλο βγήκε στο σφυρί από τον οίκο Sotheby’s τον Αύγουστο του 2019 στο Μόντερεϊ των ΗΠΑ. Αν και ένα χρόνο μεγαλύτερη σε ηλικία από την αντίστοιχη Ferrari που πουλήθηκε επίσης το 2019, κατάφερε και έπιασε σχεδόν μισό εκατομμύριο ευρώ περισσότερα. Μία από τις αιτίες για την επιτυχία της SWB Berlinetta με νούμερο σασσί 3359 GT ήταν πιθανότατα το γεγονός ότι είχε νικήσει το 2012 στον διαγωνισμό ομορφιάς κλασικών αυτοκινήτων Concorso d’Eleganza Villa d’Este στη λίμνη του Κόμο.

Lamborghini Veneno Roadster του 2014, 8.300.000 ευρώ

Lamborghini Veneno Roadster του 2014, 8.300.000 ευρώ

Η συγκεκριμένη Lamborghini πωλήθηκε στην Ελβετία και πιο συγκεκριμένα σε δημοπρασία 25 πολυτελών αυτοκινήτων από τον οίκο Bonhams στη Γενεύη. Επρόκειτο για τη συλλογή του Τεοντορίν Ομπιάνγκ, γιου του προέδρου της Ισημερινής Γουινέας και η δημοπρασία έγινε τον Σεπτέμβριο του 2019. Τα έσοδα κατέληξαν στο ελβετικό δημόσιο κατόπιν συμφωνίας με τον Ομπιάνγκ, με βάση την οποία μπήκε στο αρχείο και δεν προχώρησε η ποινική του δίωξη για ξέπλυμα μαύρου χρήματος.

Ferrari 250 GT LWB California Spider του 1958, 9.132.300 ευρώ

Ferrari 250 GT LWB California Spider του 1958, 9.132.300 ευρώ

Πρόκειται για την τέταρτη Ferrari 250 GT και την πέμπτη συνολικά που πλασαρίστηκε στο Top Ten του 2019 με τα ακριβότερα αυτοκίνητα σε δημοπρασίες σε όλον τον κόσμο. Η συγκεκριμένη Ferrari California Spider φέρει το σασσί με νούμερο 1055 GT και πωλήθηκε τον προηγούμενο Αύγουστο στο Pebble Beach της Καλιφόρνιας από τον οίκο Gooding and Go.

Αlfa Romeo 8C 2900 B Touring Berlinetta του 1939, 17.422.000 ευρώ

Αlfa Romeo 8C 2900 B Touring Berlinetta του 1939, 17.422.000 ευρώ

Τη δεύτερη θέση καταλαμβάνει το μόνο μοντέλο της δεκάδας που κατασκευάστηκε πριν το Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο. Η Alfa Romeo 8C 2900 ήταν το γρηγορότερο αυτοκίνητο της εποχής της, ενώ φτιάχτηκαν συνολικά μόνον πέντε εκδόσεις Touring Berlinetta. Το συγκεκριμένο μοντέλο ήταν το δεύτερο όσον αφορά στη σειρά παραγωγής και έφερε τον αριθμό σασσί 412024, ενώ πωλήθηκε τον Φεβρουάριο του 2019 στο πλαίσιο της έκθεσης Salon Retromobile στο Παρίσι από τον οίκο Artcuriel.

McLaren F1 LM-Specification του 1994, 18.260.000 ευρώ

McLaren F1 LM-Specification του 1994, 18.260.000 ευρώ

Η McLaren εφοδίασε μόνον δύο μοντέλα F1 με τις ειδικές προδιαγραφές Le-Mans-Specification. Μία από τις δύο πωλήθηκε τον περασμένο Αύγουστο από τον οίκο Sotheby’s στην εβδομάδα Monterey Car Week των ΗΠΑ και έπιασε πάνω από 18 εκατ. ευρώ που την έφεραν στην κορυφή της παγκόσμιας λίστας με τα ακριβότερα αυτοκίνητου του 2019. Το αυτοκίνητο με τον σειριακό αριθμό 018 έκανε κανονικά όλες τις εργασίες συντήρησης στο ειδικό τμήμα Special Operations της McLaren και θεωρείται ως ένα από τα συναρπαστικότερα σπορ μοντέλα της σύγχρονης ιστορίας της αυτοκίνησης.

BEST OF INTERNET

ΑΡΧΙΚΗ