Οι πωλήσεις της SEAT σε παγκόσμιο επίπεδο συνεχίζουν την αυξητική τάση των τελευταίων ετών και εντός του 2019. Τον Ιανουάριο, η ισπανική φίρμα κατέγραψε 44.500 πωλήσεις, σημειώνοντας έτσι τον υψηλότερο όγκο πωλήσεων στην ιστορία της για τον συγκεκριμένο μήνα, με αύξηση 14,2% συγκριτικά με τον Ιανουάριο του 2018 (38.900). 

Επιτυγχάνοντας το εν λόγω αποτέλεσμα, η SEAT βάζει τις βάσεις για να συνεχίσει την εξαιρετική εμπορική πορεία του 2018, έτος στο οποίο πέτυχε τις υψηλότερες πωλήσεις στην 68ετή ιστορία της, με 517.600 αυτοκίνητα (10,5% περισσότερα από το 2017). 

SEAT Sales Jan 2019

Την ίδια στιγμή, η νέα μάρκα CUPRA συνέβαλε επίσης θετικά στο αποτέλεσμα του φετινού Ιανουαρίου, καθώς οι πωλήσεις τριπλασιάστηκαν σε σχέση με τον ίδιο μήνα του 2017 και έφτασαν τα 1.800 πωληθέντα οχήματα (το αποτέλεσμα αυτό ενσωματώνεται στο συνολικό όγκο πωλήσεων της SEAT).

Τον πρώτο μήνα του 2019, οι βασικές χώρες στις οποίες δραστηριοποιείται η SEAT διατήρησαν τη θετική τάση του 2018, με την Ισπανία να βρίσκεται στην κορυφή με 4.400 πωλήσεις (+4,3%) και την ισπανική φίρμα να παραμένει η νούμερο ένα μάρκα της χώρας. 

SEAT Sales Jan 2019

Οι πωλήσεις της SEAT παρουσίασαν διψήφια αύξηση στη Γερμανία (7.800 πωλήσεις, +20.3%) και το Ηνωμένο Βασίλειο (5.500, +29.0%), καθώς και σε άλλες βασικές αγορές όπως η Αυστρία (2.300, +22.0%), η Ιταλία (1,800, +12,9%), η Ολλανδία (1,600, +72,2%), η Πολωνία (900, +12,6%) και η Πορτογαλία (800, +25,7%).

Τέλος, η SEAT δραστηριοποιείται και αναπτύσσεται έντονα και σε άλλες δύο χώρες εκτός Ευρώπης. Η αυτοκινητοβιομηχανία διέθεσε τον Ιανουάριο 3.100 οχήματα στην Αλγερία, 40,9% περισσότερα από τον ίδιο μήνα το 2018, ενώ στο Μεξικό η ισπανική εταιρεία πούλησε 2.300 αυτοκίνητα, 23,4% περισσότερα από τον προηγούμενο Ιανουάριο.