Ελληνικοί Χυμοί: Πλήγμα στις πωλήσεις από την κατάρρευση της Μαρινόπουλος

Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Ελληνικοί Χυμοί: Πλήγμα στις πωλήσεις από την κατάρρευση της Μαρινόπουλος

Κάμψη των πωλήσεων το 2016 η βιομηχανία χυμών φρούτων Ελληνικοί Χυμοί, που αποτελεί των κοινό παραγωγό πολλών μεγάλων αλυσίδων σουπερμάρκετ, όπως της Σκλαβενίτης, της Μασούτης αλλά και του Lidl προμηθεύοντας τα ράφια τους με χυμούς ιδιωτικής ετικέτας που παράγει για λογαριασμό τους.

Οι Ελληνικοί Χυμοί, προμηθεύει τις μεγάλες αλυσίδες σουπερμάρκετ χυμούς με το με το σήμα «Viva Fresh», «Belo» και «One», που παράγει στις ιδιόκτητες εγκαταστάσεις παραγωγής στη Λάρισα.

Η εταιρεία εκτός από την ελληνική αγορά έχει αναπτύξει και εξαγωγική δραστηριότητα στις αγορές της Αλβανίας, της Βουλγαρίας, της Κύπρου, της Γεωργίας, της πΓΔΜ και του Μαρόκου, όπου τα προϊόντα της τυγχάνουν σημαντικής ζήτησης.

Το 2016 οι πωλήσεις της βιομηχανίας μειώθηκαν κατά 6,4% και διαμορφώθηκαν στα 24,67 εκατ. ευρώ, αντί 26,36 εκατ. ευρώ το 2015. Η μείωση αυτή προέκυψε από τη παύση των πωλήσεων στην αλυσίδα Μαρινόπουλος κατά 2,63 εκατ. ευρώ, που αντισταθμίστηκε μερικώς από την αύξηση των πωλήσεων σε άλλες συνεργαζόμενες αλυσίδες λιανεμπορίου, όπως η «Lidl».

Όσον αφορά τα καθαρά κέρδη της ανήλθαν στα 3,30 εκατ. ευρώ, έναντι αντίστοιχων κερδών 3,09 εκατ. ευρώ το 2015, ενισχυμένα κατά 6,8% λόγω του ότι ο συντελεστής φορολόγησης μειώθηκε.

Η βιομηχανία εστιάζει στη διεύρυνση των συνεργασιών της για την παραγωγή χυμών priνate label και αναμένει αύξηση των εσόδων της από την παρασκευή χυμών για τα καταστήματα που ανήκαν στην αλυσίδα «Μαρινόπουλος», καθώς συνεργάζεται επί μακρόν με την αλυσίδα «Σκλαβενίτης» που τα απέκτησε.

Επίσης, η βιομηχανία, λόγω των αβεβαιοτήτων της οικονομικής συγκυρίας, θα ξεκινήσει συνερτγασία με ασφαλιστική εταιρεία για την ασφάλιση των πιστώσεων που παρέχει στους πελάτες της.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider